Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Všechny aktivity

Toto vlákno se aktualizuje automaticky.     

  1. Yesterday
  2. Mám podobný problém, nechal jsem repasovat turbo, repase i montáž oukej. Najel jsem 200km (auto jelo jak z praku) a po těch 200km při předjíždění jsem tomu trochu šlápl na krk a zahulilo se z výfuku jak z TDI, vypadlo turbo a konec. Jsou měkké hadice a turbo pod plynem píská, asi jak se točí.. hadice jsem Kontroloval, spoje ok.. čím by to mohlo být? Byl by někde slyšet únik toho vzduchu nebo se musí natlakovat? I když mě v podstatě nemá co unikat. Vypadá to že to vůbec netlačí vzduch. Zkoušel jsem i BOV ten se zdá být ok. Ještě pro doplnění, měnil jsem i ventily pro odvětrání kliky.. ten v tom tčku pod sáním a i ten "puk" nahoře.. může být chyba někde tam? Už si s tím nevim rady a mám chuť to poslat na díly :-( díky za každou odpověď
  3. Sahara se spousti, jen kdyz se teplota vody v motoru zvedne ke kriticke hranici, tzn. k teplote, kdy by mohlo dojit k prehrati motoru, kdyz by se sahara nespustila, takze odpoved je, ze po nastartovani se sahara NESPOUSTI. Jedine, kdyby jsi mel pustenou klimatizaci, to pak po otoceni klicku okamzite sahara nabiha...
  4. kontrolka na budíku

    čau kluci další blbost, mám octavii I combi face,elegance dva origo klíče oba jeli v pohodě, poté jsem pujčil auto dědovi a dal jsem druhý klíč než se kterým jezdím standartně , vybila se mi v něm baterie, děda v klidu otevřel dálkačem, ba i nastartoval ale ihned to zhaslo, vyměnil jsem tady v klíči baterii a v pohodě standartní klíč jede v pořádku, druhý ne a právě při něm když je v poloze zapnuto ve spínačce tak zůstane svítit na pravém budíku žlutá kontrolka auta s klíčem nevím co to je,ale u prvního kliče kontrolka zhasne u druhého bliká díky za rady Martin
  5. Nejede sahara při nastrtovaném motoru.4*4 tdi 74 kw

    čau kluci ještě se zeptám blbě má jed sahara při nastartovaném motoru či ne, jestli když se nastartuje tak se sahara ihned po zahřáti spustí nebo ne
  6. slabé přední brzdy

    Dnes jsem vyměnil kotouče a desky, byly tam ATE. Dal jsem TRW. Znovu jsem raději odvzdušňoval, na levé straně vyšli 2 malé bublinky a na pravé nic. Pocitově jsou brzdy jedovatější na začátku ale pak jakoby trochu zvadly, ale i přes to je celkový brzdný efekt mnohem lepší. Uvidím jak se to začne sjíždět. Ještě asi vyměním brzdovou kapalinu. Posledně byla měněná před cca 60tis km (co jsem našel ve fakturách), ale barvu měla dobrou když jsem odvzdušňoval.
  7. EGR ventil prosakuje

    Tyo cislo nevim, ale poslu odkaz https://www.skarab.cz/cs/zbozi/tlumic-odfuku-tatra-92022 (je jich vic typu poslal sem Ti prvni co sem nasel) Ohledne tech hodnot. Jsem absolutne ve spanelske vesnici xD. Vysvetlim to kolegovi a on to snad pochopi co po nem chci zmerit. Jo tak takovej spis cernej dym no xD.
  8. O1 RS ĽP Xenon nesvieti

    Zdravim Vas, stretol sa uz niekto s podobnym problemom? Lavy predny xenon nesvieti, vybojka ok, starter ok, riadiaca jednotka ok, to vsetko sa vymenilo do druheho svetla a vsetko funguje na druhom svetle, tak sa prehodilo prave svetlo na konektor laveho a to svieti, cize prud doneho ide. otazka znie ci sa uz stretol niekto stymto problemom? za kazdu odpoved dakujem
  9. EGR ventil prosakuje

    odkiaľ to máš? aké to má pls číslo dielu ten tlmič odfuku? zmeraj tie hodnoty. RJ 01 (motor), blok meraných hodnôt, kanál č.3 je váha tuším. sú tam 4 polia. myslím že stredné dva sú hodnoty váhy vzduchu. jedna je hodnota specified (očakáva RJ motora) a v druhom poli je skutočne nameraná cez váhu vzduchu (tuším G71 MAP sensor) dym by mal byť čierny u nafťáku, nie? teda takto ... keď túrujem na voľnobehu a potom pozriem na zem pod výfuk, tak sú tam čierne sadze. nehovorím, že ide z výfuku taký čierny dym že nepresvitá (ako tí čo majú divný chiptuning). proste normálny tmavý až čierny dym. pri štarte namodro. vodná para (biely dym) žiadna proste ten dym nie je modrý ani biely ale normálny kua :-D aby som sa vyjadril. modrý iba pri štarte
  10. Možnosti kodování OIII

    Dravim, panove nasel jsem jsem tady navod jak nastavit at LED pasek pohasne pri zapnuti blinkru, leva strana jde krasne, ale prava nejak nejde. Pohasina jen kdyz pohasne leva, ale jak dam jen pravou tak nic. Muze nekdo poradit? Prosim prosim
  11. Strešná lišta

    Zohnal som to za 5,5€.
  12. Zdravím.Mám na prodej přední kotouče a sadu brz.desek na Octavia 2 a 3.To samé na zadek. Originál škoda.Cena levně.Poloviční ceny.Originální balení
  13. značky rozvodu

    tak to mam souple o 1 az 2 zuby :( coz bude asi celkova pricina mych problemu
  14. EGR ventil prosakuje

    Já zkusím vyrušit tu hadici od klikovky, ucpu tam kde je červený kroužek, a na hadici dám tlumič odfuku od vysoušeče (skládá se z vnitřního filtru, takže olej nevyteče ven) viz obrázek, akorát musím vymyslet uchycení a nasazení na trubku. EGR pořádně očistím a zkusím tam pár dní jezdit. Když jsem EGR očistil, tak se to projevilo po pár jízdách tak to zjistím brzo, jezdím denně. No říkám, můžu se zeptat toho kolegy co má VAG. Ale jestli se to projeví hned ty hodnoty a na studeném motoru. Když to napojím, nastartuju, podíváme se na hodnoty. Vypnu motor, odpojím hadici a zase nastartuju, jestli to bude ukazovat hned něco jiného? U Tebe je pak černý dým? U mě takový normální, šedý. To máš asi z toho zaslepeného EGRu :D
  15. EGR ventil prosakuje

    jazdil som tak asi týždeň a nejako sa mi to proste nezdalo. teraz si ma nasral a asi to vyskúšam ešte raz :-D tak RJ motora vie akurát teplotu okolitého vzduchu, teplotu vzduchu z intercooleru a palivo dávkuje podľa snímačov tlaku z turba a váhy vzduchu pokiaľ viem. MAF sensor actual vs. specified value (Manifold pressure sensor = váha vzduchu) ide o to že povedzme na voľnobehu váha vzduchu dáva hodnotu 270 a teraz bude dávať namiesto toho o 100 viac. tebe to nemusí robiť problém keďže nemáš EGR zaslepené ako ja. mne už teraz kvôli zaslepeniu EGR dáva o 100 viac ten olej nezostane vo valcoch kvôli tomu že ich nezotreli piestne krúžky. olej sa dostane do valcov ako písal Martin ASV kvôli pretlaku v kľukovej skriny sa odvetráva pretlak cez ventil na veku motora a v tých parách je olej, ten sa vyzráža na stenách hadíc v saní a potom steká. pri vypnutom motore olej potom stečie/nakvapká na sacie ventily alebo rovno na piesty vo valcoch a potom pri štarte j*bne pecku a bum vonku modrý dym a potom už pohoda čierny dym
  16. EGR ventil prosakuje

    No přesně tuto hadičku mám v plánu vyrušit stejným způsobem jako Ty, abych aspoň zjistil, jestli ten olej tam jde odtama do toho EGRu. Ten "test" jsi prováděl jak? Že si takhle 2-3 dny jezdil? A dyť RJ dokáže poznat kolik tam jde teplého/studeného vzduchu ne? Myslíš, že to RJ nerozpozná? Jako mohu se zeptat opět jiného kolegy, co má VAG, nastartovat se sériově zapojeným odvzdušněním a potom to odpojit, ucpat tam kde je červený kroužek a zkusit opět nastartovat, ale myslíš, že se to projeví hned? Dobře, berme to tak, že turbo neteče. Tak odkud se tam ten olej bere? Jedině z toho odvětrávání, a jakto že je tam? Ano modrý dým po startu mám, ale jen opravdu chvilku. Takže to bude ten olej, který nesetřely kroužky a zůstal ve válci.
  17. mot.olej ASV- 230.tis km

    dovoľujem si nesúhlasiť mne zdvihátka počuť pár sekúnd po štarte a potom od 3000 otáčok vyššie pri teplom motore a pri teplom motore sa zohľadňuje kinematická viskozita oleja, ktorá je pri olejoch 5W-40 a 10W-40 zhodná (lebo to číslo 40 udáva hornú hranicu viskozity oleja teda pri 100°C) čiže oleje 5W-40 a 10W-40 by sa logicky mali odlišovať vlastnosťami iba za studena tu napríklad Shell čo som našiel technické info olejov HX7 5W-40, HX8 5W-40 a HX7 10W-40: http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_HX7_5W-40.pdf http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_HX8_SYNTHETIC_5W-40.pdf http://www.tg-shell.com/uploads/product/22/Shell_Helix_HX7_10W-40_TDS.pdf a ten olej Shell Helix Diesel Ultra 5W-40 ktorý som dlhé roky používal podľa parametrov nič extra: http://tdc.ge/wp-content/uploads/2014/03/HELIX_ULTRA_DIESEL_5W-40.pdf dosť nízka viskozita pri 100°C, už na hranici s niektorými olejmi ?W-30. asi preto sa rozklepali zdvihátka
  18. EGR ventil prosakuje

    foto nemám sorry, tu som našiel na internete: zaslepil som vývstup z tej ohnutej plastovej hadice/rúrky z ventila odvetrávania na veku motora smerom do sania (červený krúžok). po demontovaní rúrky tam ostane dierka. zátka z vína (korková) alebo niečo podobné to vyrieši a tam kde je zelený krúžok som pripojil 3/4" záhradnú hadicu a vyviedol ju dole k nápravnici, tam som ju prichytil ja som to robil iba na test aby som zistil, odkiaľ sa berie ten olej v EGR a v celom saní. prečo som do dal všetko naspäť ako z výroby? lebo ako som písal, podľa mňa ten vzduch je v RJ motora už nejako zohľadnený a tento chýbajúci vzduch by ťahalo zvonku cez filterbox a to by skresľovalo hodnoty na váhe vzduchu a podľa hodnôt z váhy vzduchu (a ďalších snímačov) RJ motora dávkuje palivo. (váha funguje tak, že sa tam hreje drôtik a ten sa prúdom nasávaného vzduchu ochladzuje a teda sa mení odpor drôtika a keď to bude ťahať viac studeného vzduchu ako normálne tak sa bude drôtik chladiť viac a to je príznačné pre vyššie otáčky) ale mohol by sa niekto vyjadriť kto to má zaslepené a vyvedené že ako mu auto ide. ideálne aj log z vagu alebo aspoň screenshot z voľnobehu kde je váha vzduchu. ako zistíš že turbo tečie? no teraz keď máš olej všade v saní tak asi ťažko. v každej hadici bude olej, v intercooleri, v turbe ... proste všade. ale ak bolo nedávno na repase tak podľa mňa ešte tiecť nebude. ak máš na výstupe tej rúrky z odvetrávania (červený krúžok) veľa oleja tak je problém tam. a prečo to pri štarte dymí namodro? no lebo olej zo sania pri stojacom vozidle zrejme stečie/nakvapká na sacie ventily alebo do valcova potom pri štarte sa to razom všetko spáli (olej + nafta) a je z toho ku*va smrad a modrý kouř počúvaj ale na otestovanie nemusíš hneď záhradnú hadicu ťahať. pootoč tú rúrku o 180° (v mieste zeleného krúžku) a niekde pri vstrekovačoch umiestni a pripevni plastovú/kovovú nádobku, do nej nasmeruj tú pootočenú rúrku. v mieste červeného krúžku samozrejme zaslepiť. a takýmto spôsobom si vieš aj reálne zmerať koľko oleja za aký čas ubudne (keďže olej bude v nádobke) a bude sa ti kus pariť spod kapoty to sa nezľakni
  19. EGR ventil prosakuje

    No a jakym zpusobem zjistim jestli turbo prepousti? Ze sundam hadicu od coleru, a pokud tam bude hodne oleje, tak propousti jo? Ted nevim jakou hadicu jsi do sani zaslepil? Muzes poslat foto? Kdyz po par odstavcich pises ze bys to nedelal.
  20. AMUNDSEN

    Niekto kto mi vie nabrať nové mapy na SD kartu a chce zaplatiť na účet? Jeden človek má tu mapy,ale chce platbu len na PayPal,to mi nevyhovuje
  21. rezanie závitu do prevodovky

    Myslím že by to šlo přetáhnout, masa je tam dost. Hlavně opatrně ať Ti dovnitř nevlítnou špony Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
  22. Diagnostika

    Prodam VCDS 12.2 -900 kc V302 V checker(v cestine)-1800kc Oboji plne funkcni. qmira@seznam.cz
  23. Poslední týden
  24. bohužiaľ urval som záviť na prevodovke tam, kde sa prichytáva pružná vzpera doťahoval som momenťákom na 70 Nm a potom 1/4 otáčky. poplietol som si to s momentom uťahovania skrutiek na ramenách správny moment pre č. 10 a č. 9 má byť 40 Nm a 1/4 otáčky (inak skrutka č. 9 to vydržala) skrutka č. 10 je vlastne otvor do prevodovky. po demontáži vidím zotrvačník. môžem prevŕtať otvor aby som vyrezal závit z M10 na M12? tie smeti z vŕtania nebudú vadiť v priestore kde je zotrvačník? nebude ich veľa, ale radšej sa opýtam
  25. pomoc s výberom pružín

    jk79: máš ťažné zariadenie? akú máš verziu podvozku vzadu na výbavovom štítku? RH6083 sú pre OCT1 Combi s 1.9 TDI ale so štandardným podvozkom [ľahký zadok] RH5537 je pre podvozok s ťažným zariadením (heavy duty) atď. [stredne ťažký zadok] RH6776 je pre OCT1 Combi s 1.9 TDI 4x4 [ťažký zadok] http://kyb-europe.com/wp-content/uploads/2018/01/KYB-2018-Coil-Springs.pdf tommy23: áno stav uloženia hrá rolu vo výške vozidla. záleží ako máš vymlátené uloženie určite to vymeň lebo ti rupne pružina a budeš mať také trable s novými pružinami ako ja :-D ruzipa: aké máš tlmiče od bilsteinu? pls daj konkrétne číslo
  1. Načíst další aktivity

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..