Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (103kW)


Toto fórum obsahuje 112 témat

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 33 odpovědí
    • 45,7k zobrazení
  2. Technická data

    • 2 odpovědi
    • 11,4k zobrazení
  3. Spotřeba 1 2

    • 41 odpovědí
    • 29,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 338 zobrazení
  4. Problém se spojkou

    • 0 odpovědí
    • 661 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 467 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 19k zobrazení
  5. olejová kontrolka

    • 6 odpovědí
    • 561 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 642 zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 55k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 484 zobrazení
  6. diagnostika egr ventilu

    • 11 odpovědí
    • 17,8k zobrazení
  7. Cfhc trvalo svieti dpf

    • 4 odpovědi
    • 781 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 35,1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7,3k zobrazení
  8. Závada na studeném motoru

    • 6 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  9. Předělání klimatizace

    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 794 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  10. EGR

    • 15 odpovědí
    • 22,7k zobrazení
  11. Kontrolka žhavé

    • 2 odpovědi
    • 914 zobrazení
  12. Olej 1 2

    • 33 odpovědí
    • 34,6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  13. Žhavení

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  14. DPF problém

    • 28 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  15. Cena nového DPF

    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 951 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 874 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
  16. Dpf?

    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  • Příspěvky

    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
    • No ty kravo, tak to je teda stesti jako prase! 🙂
    • Příběh "Jak mi globální oteplování zachránilo auto". Protože bylo teplo, tak už jsem samozřejmě jezdil a měl jsem auto 3 týdny na dvoře... když nehlásí nějaky mordor nebo krupobití, tak to mám radši po ruce, když ta garáž není u bytu ... No, a jak ted hlasili a pripadny snezeni, tak jsem auto predminulou sobotu umyl a měl v plánu ho schovat ... přijedu ke garáži, otevřu a tam tohle překvápko ze stropu ... jakože, nevím, kdo při mě stál, ale fakt štěstí :-) Tak jsem zase odjel na dvorek, sníh nesníh ... lepší než mít na autě tohle... některý kousky byly silný tak 2 palce ... No a budu mít teda jinou garáž...
×
×
  • Vytvořit...