Přejít na obsah

duke_luke

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    959
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 123 zobrazení profilu

duke_luke's Achievements

2

Popularita

  1. auto predane, poprosim o vymaz celeho vlakna . Dakujem :palec: PS: nove auto zatial nie je ,planuje sa az pred letom.
  2. mercedes CL, bmw 6 ,Audi S5, nieco co ma styl a poriadny kundolap :lol:
  3. Auto je predbezne na predaj, cena 5000 eur. AK sa nepreda, tak na jar pokracujeme v upravach. Teraz najazdene original 123500km. Jedine dve chybicky - odisiel mikrospinac v zamku spolujazdca, ale to idem opravit teraz a vrzgaju gumy stabilizatora, to idem vymenit za powerflex a poriadne premazat. Inak auto bezchyby
  4. dik pekne Teraz som sa vratil z tej upravy ,kde mi upravili novu vahu vzduchu na to. hotova BOMBA Kone ostali rovnake, v ramci odchylky bolo teraz 236,2 PS ,ale krutak dvihlo na 347,8Nm . No nalepsie na tom,ze krivku vykonu aj krutaku posunulo dohora pri nizsich otackach plus cela krivka krutaku sa drzi v celom spektre o 25Nm viac . :palec: Normalne citim ten rozdiel aj pri jazde.Viac to tlaci do sedadla normalne
  5. ako tiez som bol neskutocne prekvapeny.z toho vysledku. Ked som ho uvidel prvykrat az mi spadla sanka
  6. diky. Vsetko kozmetika od Chemical Guys, neviem co presne vsetko, lebo som pritom nebol ^_^ A tu je este jedna, finalna aj s karnaubskym voskom dokoncena.
  7. firma Pimp my shine - na facebooku mozes pozriet. Davam zatial jednu fotocku, auto sa dokoncuje karnaubom teraz.
  8. cez vikend dostane auticko komplet manikuru,pedikuru a makeup Teda ideme na detailne cistenie interieru, jednofazove dolestenie, nanasanie keramiky . Som ale zvedavy, kolko ta keramika potom na aute vydrzi.
  9. Mam Forge Splitter - to je ten co fuka aj von aj dnu,ale zatial ho mam stale v uzatvorenom mode. Ale rozmyslam teraz po dokonceni chipu ho otvorit, co to bude robit. Minule sa mi zdalo,ze to malo problem s vahou vzduchu,ale uvidime teraz. Inak v uzavretom mode funguje super. RS ma rovnaku spojku a dvojhmotu ako moja 1.8T 4x4 a mam tam 240 koni v pohode. Otazka ani nie su tak kone ako krutiaci moment,ktory to musi vydrzat. Mam tam malicko cez 340Nm a zatial v pohode. Doteraz som mal 300Nm. A vyse 1000km uz mam najazdene na tom vacsom krutiacom momente.
  10. tak ze si trafil nespravnu pruzinku to poznas po zvuku ..to toutoutoutou , ked nevypustis dostatok tlaku z vedenia a vracajuci sa vzduch narazi na vrtulu kompresora a zacne ju brzdit,co je nebezpecne. Taktiez nemas pocut,aby odfukol dva a viackrat... proste napr dvojka,plny plyn a ked pustis musi to len raz odfuknut a bez problemov. Inak ano, rychlejsi DV je dobra vec ,ked mas tesnu sustavu v sani.. Podrzi to tlak na chvilu a ked znova pridas, turbo uz nemusi vela dofukovat do vedenia
  11. kazdy ma svoje nazory na to. Ano,vravis,ze som pomenil vela, menil som praveze preto,lebo to nefungovalo od zaciatku normalne. A kedze som nechcel nadavat na niekoho kym si neporiesim auto,tak som zacal vsetko menit, lebo tvrdy nudzovy rezim na dialnici som dostaval dost casto a bolo to brutal nebezpecne a aj zle pre motor, na dialnici horuci motor hned manazment motora vypne a olej v turbe sa speka, krasa Aj som mu pisal,ze nech mi nahra original soft, tak ze nie ,ze len pozrie na to a upravi soft ak je tam problem (upravu spravi v ramci reklamacie zadarmo samozrejme-co je fer z jeho strany), a ked je problem s hardware, tak ze si zaplatim(to by bolo samozrejme -ale vedel som ,ze motor mam v 100% stave -vsetky snimace nove,kompletka hadice). No to som si povedal,ze ked uz mam zas upravovat RJ,tak idem uz do vacsich uprav a rovno to upravim nanovo. ja ho proste nemozem odporucat a samozrejme kazdy ma pravo na svoj nazor a rozhodnut sa kam pojde si dat robit upravu RJ. Toto nie je oznam pre ohovaranie resp.znevazovanie mena firmy ,ale cisto len subjektivny nazor zakaznika - ako mas napr .pri obchodoch v portali heureka . Viac k tomu nemam co dodat.
  12. taaak, konecne prisli vsetky ostatne kusy skladacky a mohli sme sa cinit. Pridavne otvory na zvacsene nasavanie zo studenej strany motoroveho priestoru. Len tak akurat , netreba z toho robit emental ako niektore foto,co som videl,ako to ludia riesili. Pre porovnanie Audit TT filterbox vlavo a povodny vpravo: A nakoniec trosku laborovania a skusania, lebo vaha vzduchu Audi sedi trosku v uhle natocena, tak som musel aj silikonovu spojku trosku do sikma narezat, ale vsetko sadlo Taakze uz len dohodnut si termin, kde prisposobia vacsiu vahu vzduchu do RJ a snad teraz uz vaha bude ukazovat spravne a mozme tuto cast upravy RJ uzavriet pre tuto chvilu
  13. nechapem,co prestalo ked si odpojil ? ten zvuk prestal, alebo kontrolka prestala svietit Z toho zvuku netusim ,co by to mohlo byt.
  14. Neblika ti kontrolka oleja pri tych otackach? Nechcem strasit ale moze to suvisiet s tlakom oleja, olejovym sitkom a napinakom vaciek kde pri nizsom tlaku nedopne retaz napinaku vaciek a tym dostanes taky kovovy zvuk vrciaci.... Ale moze to byt aj len uplna banalita ako rezonujuci vyfuk v urcitych otackach alebo hlinikovy tepelny stit nad prednou napravou co chrani posilovac riadenia... Plus k tomu napinaku dostavovacu vaciek.moze uz byt aj ten vadny bud sa natiahne retaz alebo su tam klzne plochy dopnutia a mozno su vysmykane. Ale to by si mal vediet zistit aj na mieste .vytacat na mieste asi do otacok kedy to pozorujes a stat pri motore.strana k rozvodom. A ci tie zvuky vies reprodukovat a idu odtial.
×
×
  • Vytvořit...