Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


borlan

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    392
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli borlan

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. Neporadím...jen poznamenám, že já jsem naopak za takto nastavenou funkci rád...
  2. Octavia nestartuje

    Teď nic nesundávej, jen koukni když to nestartuje pod kapotu, jestli není zaseklá ta klapka a když jo tak ji rukou shoď do otevřeno a normálně nastartuj. Operace na 10 vteřin. Když se bude zasekávat při každým chcípnutí, tak potom ji v klidu vyčistíš... Tady tím ji shodíš: Omlouvám se pokud ukazuju něco co znáš...
  3. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Tak mohu s radostí toto vlákno uzavřít - včera se problém podařilo konečně lokalizovat a vyřešit. Shrnutí: - lehce uvolněné hrdlo pumpy byla falešná stopa na kterou mne navedli v servise při opravě volnoběžky alternátotu (ale jiní dva mechanici později na dálku prohlašovali, že do jisté míry uvolněné hrdlo není nijak zásadní problém) , nicméně jeho zalepení není na závadu, časem by opravdu mohlo přinést problémy a takto mám dopředu pořešeno. Kladem je nyní moje schopnost/zkušenost během cca 10min vyměnit pumpu, záporem zbytečná investice do náhradní jeté pumpy za 1000+200Kč... - po vyloučení pumpy jsem byl připraven řešit novou hadici k posilovači (za 800,-) nebo podtlakové hadičky (300,-). Naštěstí jsem začal jen tím levnějším... - při přípravě na výměnu podtlakových hadiček jsem objevil pod převisem u předního skla nenápadně přerušený kabel k ventilu chcípací klapky (asi 3měsíce nefungovala, ale nedostal jsem se k hledání příčiny a bez klapky se jezdit dá), ale hlavně vytrženou/rozpojenou rozbočku hadiček k té klapce (dvě hadičky ze tří na plastové vidličce). - oprava už byla jednoduchá - nasazení hadiček + napojení přerušeného vodiče a vše maká jak má - žádná žlutá kontrolka motoru, plný výkon, brzdí vždy a naplno, chcípání motoru jak ve vatičce (akorát musím klapku vyčistit, párkrát se teď zasekla zavřená jak zase začala sloužit a nastřádal se v ní bordel). - mám podezření, že za to v servise při pracech na opravě volnoběžky alternátoru nějak nechtěně trhli (při větší paranoi bych si mohl myslet, že úmyslně narafičili, aby mohli později za pěkný peníz bambulovi opravit) a občasné slabší brzdy přičetli tomu hrdlu pumpy. I když problémy přesně časově navázaly na jejich zásah, smířil jsem se s tím, že nemohu nijak dokázat (při odjezdu domů kontrolka nesvítila, až na parkovišti, a za cca 500m jsem nepoznal ty další projevy). Jsem nadšenej jak to po takové době zase jede, nabral jsem nějakou zkušenost a tímto mohu z mé strany vlákno uzavřít. Děkuji všem co se snažili pomoci
  4. Díky za názory. Prohlédl jsem si ji v krámě a je to jasné, jsou tam taková zpětná žebírka. Doslechl jsem se, že u staré hadice se téměř jistě ten konec při demontáži ulomí a pak je opruz ten zbytek vydolovat (prý nejlépe uzoučkým nožíkem/skalpelem). Včera jsem zjistil, že je hadice ok a problém byl jinde. Naštěstí jsem odolal v pátek pokušení novou hadici za 800,- koupit. Tím je toto vlákno vyřešeno.
  5. Octavia nestartuje

    Nevím jestli to může být ono, ale - zkus kouknout na chcípací klapku jestli není zaseklá v zavřené poloze. Naprosto triviální kontrola, jen zvedneš kapotu a koukneš a případně shodíš ručně klapku do otevřeno a v poho nastartuješ. Pokud by to bylo ono, tak až bude čas vyčistit - sundat hadici zleva z EGR ventilu a hadrem vyčistit (pomůže nastříkat nějaký čistič karburátorů apod.). Je to tu asi na foru vícekrát řešené. Pokud to není ono, tak musíš pátrat dál a jinde...
  6. Potřebuju se teoreticky připravit k výměně podtlakové hadice z vak. pumpy k posilovači brzd. Může někdo popsat vč. grifů? Asi je ten konec hadice do posilovače jen zacvaknutý. Zaslechl jsem, že u stará hadice skoro na 100% ten konec utrhnu když ho budu chtět vyndat a že pak je pěkný opruz vydolovat ten utržený kus aby se mohla nasadit nová hadice. Může něco utržené zapadnout do posilovače a budu v pr.? Má k tomu někdo zkušenost jak se toho nejlépe zhostit? Díky předem za náměty.
  7. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Safra, sám nedokážu asi proměřit...a jiný N75 nemám = za zkoušku bych musel dát cca 800,- ...dík za námět, musím to ještě promyslet...
  8. Nechápu logiku toho výchozího nastavení obhajovaného IPB v době, kdy se čím dál víc klade důraz na zabezpečení... ale pochopil jsem, že se s tím budu muset smířit...njn, jsou i horší věci...
  9. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Vadný N75 by nehlásila diagnostika?
  10. problikavani blinkru jen v mrazu

    Popíšu co jsem měl za problém já, ale nejsem si jistý jestli to může být tvůj problém - z ničeho nic mi začly bláznit blinkry, cvakalo to v tlačítku výstražných. Původně jsem tedy myslel, že je problém v tom spínači event. v přerušovači blinkrů, který tam je umístěn. Na nějakém fóru jsem ale narazil na radu - problém způsobovala páčka blinkrů a vyřešili to prostříkáním kontaktolem - provedl jsem (tam radili sundat plasty pod volantem kolem páčky, já nic nedemontoval, jen vyklonil páčku na jednu stranu a dírou prostříkl hadičkou a to samé při vyklonění páčky na druhou stranu) a od té doby - klepu na dřevo - klid. Tak to můžeš zkusit pokud bys myslel, že to může být podobná závada, za to nic nedáš a je to triviální úkon.
  11. Omlouvám se, nechci prudit...jen jestli nezapadlo a má někdo kompetentní zapsáno v úkolníčku...díky za info.
  12. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Tak mám pokračování - podlehl jsem pokušení koupit na dálku jetou pumpu (deklarovaná jako origo, nerepasovaná, stav nové, na výslovný dotaz na stav hrdla odpověď v pořádku), po peripetii s ČP se zatoulaným balíkem dnes po týdnu dorazila. Ale...hrdlo má možná jen nepatrně menší vakl než co jsem měl já na mojí pumpě než jsem ji zalepil, když hrdlo chytnu za konec tak s ním jde otáčet (u mého nevím, nenapadlo mne tehdy zkusit). A když do hrdla střídavě hubou foukám-saju tak vevnitř to na počátku sání sice "lupne" (to se přiklopí ta zpětná klapka), ale nějak extrémně to odpor neklade. Tak nevím jestli je to v normě nebo je to ten problém, nemám to s čím srovnat. Co? Teď mám silnou pochybnost, jestli vůbec vyvíjet úsilí na výměnu (a opravovat předem tu novou pumpu nemůžu - zvažuju pokusit se ji tomu vrakáči vrátit, ale nevím jak dopadnu). Dotaz - z hrdla vede silná hadice do posilovače brzd (z ní jsou tenčí odbočky do turba, EGR, chcípací klapky) a v ní je zase zpětný ventilek. Nevíte jak je ten její konec napojen do posilovače? Na obrázku dílu to není moc jasné (jen taková "bambulka") - jen se to vytrhne a zpátky zase natlačí? Hrozí, že ji při demontáži zmrším? Nebo je na to nějaký fígl? Nová stojí kolem 700,-! Že bych zkusil funkci toho ventilku (přijde mi, že brzo po vypnutí motoru tvrdne pedál brzdy, dřív myslím stačila zásoba na cca 2-3 šlápnutí na brzdu). Momentálně jsem zdeptanej z toho balíčku...
  13. Tajný vypínač žhavení

    S tím Vodafone to je zajímavá info, zvažuju použití v garážích. A je to teda tak, že zařízení nemohu jednoduše deaktivovat před mým vstupem = bude hlásit stále (třeba i legální vstupy)? Co si mám představit u "...mohou použít na zasílání kontrolní SMS..."?
  14. Nulování ujetých km, spotřeby atd

    Lacek12 - to nulování bude právě spojené s tím vytažením klíčku. Přepni si páčkou na průměrnou spotřebu a koukni na to čísílko ve čtverečku vpravo nahoře, myslím že tam budeš mít tu 1 která se nuluje. Musíš to přepnout na 2 a už ti to bude držet i po vytažení klíčku. Tady je popis v manu tak to nastuduj:
  15. vadne cidlo teploty vody-spotreba?

    Já měl zato (snad to nepletu s Felicí kde to tak bylo opravdu), že čidlo je právě dvojitý - jeden obvod pro budíky a jeden pro ŘJ. Proto budík může ukazovat OK teplotu, ale ŘJ dostává jiný/špatný údaj a podle toho se potom chová (vliv na spotřebu, na starty...). Začal bych tedy opravdu tím čidlem, taky jsem měnil. Značku nevím, když je origo na mě moc drahý tak koukám alespoň výroba Germany, ostatní neberu (nebo jen u nepodstatných dílů).

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..