Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


borlan

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    380
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli borlan

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. Tajný vypínač žhavení

    S tím Vodafone to je zajímavá info, zvažuju použití v garážích. A je to teda tak, že zařízení nemohu jednoduše deaktivovat před mým vstupem = bude hlásit stále (třeba i legální vstupy)? Co si mám představit u "...mohou použít na zasílání kontrolní SMS..."?
  2. Nulování ujetých km, spotřeby atd

    Lacek12 - to nulování bude právě spojené s tím vytažením klíčku. Přepni si páčkou na průměrnou spotřebu a koukni na to čísílko ve čtverečku vpravo nahoře, myslím že tam budeš mít tu 1 která se nuluje. Musíš to přepnout na 2 a už ti to bude držet i po vytažení klíčku. Tady je popis v manu tak to nastuduj:
  3. vadne cidlo teploty vody-spotreba?

    Já měl zato (snad to nepletu s Felicí kde to tak bylo opravdu), že čidlo je právě dvojitý - jeden obvod pro budíky a jeden pro ŘJ. Proto budík může ukazovat OK teplotu, ale ŘJ dostává jiný/špatný údaj a podle toho se potom chová (vliv na spotřebu, na starty...). Začal bych tedy opravdu tím čidlem, taky jsem měnil. Značku nevím, když je origo na mě moc drahý tak koukám alespoň výroba Germany, ostatní neberu (nebo jen u nepodstatných dílů).
  4. Tajný vypínač žhavení

    To že mi na mobil přijde hláška se mi líbí a vím o tomto řešení. Blbý je - pokud teda nemám špatnou info - že musím v každým takovým zařízení udržovat aktivní SIM. Pokud bude předplacená, musím si hlídat pravidelný dobití (myslím všichni operátoři vyžadují) a když přijde na tu SIM upozornění na konec kreditu, tak já se to asi nedozvím. A paušální SIM to budou mít asi podobné, ale neznám to moc... A možná detail - musím mít vyřešeno stálé napájení a event. záložní napájení (možná to už má v sobě to zařízení, nestudoval jsem...)...
  5. Nulování ujetých km, spotřeby atd

    Nemáš náhodou zapnutý špatný mód? Vpravo nahoře je na displeji ve čtverečku 1 nebo 2. Jeden z módů mezi vypnutím klíčku svoje hodnoty nuluje (teď nevím který, asi 1). Módy se přepínají, ale teď nevzpomenu jak...něco na ovladači, možná i podržení...nevim, mám stabilně ten mód co nenuluje. V nějakém manu se vyčte, nebo to někdo chytřejší zde napíše... Teď ještě koukám na tvůj příspěvek - jestli se ti vynuluje aktuální čas (kolik je momentálně hodin), tak bude asi problém jinde jak píší druzí. Ale třeba jsi myslel vynulování doby jízdy a to by měl být ten mód...
  6. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Ještě dotaz - když jsem pumpu sundal, bylo tam něco oleje. Je to ok? Asi se nějak musí mazat ta spojka a hřídelka, co?
  7. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Áha, tak už je to asi tady...jestli ten ventilek z nějakýho důvodu blbne a jestli ta moje pumpa už tolik nedává na malý otáčky, tak nemám asi pořád dostatek vakua... Když jsem měl pumpu vyndanou, tak jsem o ventilku nevěděl a nezkoušel profukovat (jestli to vůbec bez rozpůlení pumpy jde zkoušet, půlil bych zase jen když bych měl připravené nové těsnění). Musím promyslet o co se pokusím, každopádně až v pátek až nebudu potřebovat auto do práce...snad mám ještě naději, že až dám tu pumpu do kupy tak bude vše zase OK...anebo mě to všechno bez vakua za těch cca 10 dní zatuhlo a budu muset řešit i další věci kua :-( Zatím chlapi všem dík, zase jsem se něco nového přiučil o tom mém pracantovi...
  8. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Mám opravdu ALH. ruzipa - jako nekuřák mám asi s cigárem problém... martin ASV - pokud není zabudovaný zpětný ventilek v té zesílené části hadice co jde z pumpy k posilovači (a jdou z ní rozbočky k EGR, turbu atd.) tak na té trase asi nic není a funkci zpětného ventilu pak asi plní "něco uvnitř" toho uvolněného nátrubku pumpy. KDO MĚL TEN NÁTRUBEK VYKUCHANÝ A VÍ JAK TO TAM UVNITŘ VYPADÁ? POŘÁD NEVÍM, jestli když jsem zalepil nedomáčknuté/nakřivo, jestli to má někde uvnitř negativní vliv! Do doby než v servise opravili seklou volnoběžku (těžko ji mordovali zarezlou ven) a shozenej řemen (možná i trhlej? Dali nový a starý jsem neviděl) a upozornili mě na uvolněný nátrubek pumpy, tak to jelo jako z praku bez chyb v diagnostice. Teď tak nějak 2-3t otáček a pak bída, občas na volnoběh na mžik tvrdší brzda, v diagnostice se po smazání po x km opakuje "nízký tlak na turbo" a "recirkulace spalin - nízký průtok". V servise se zaklínají, že s tím nemají nic společného, že to je blbá náhoda...tak nevím.
  9. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    ruzipa - teď nemůžu kouknout do motoru, ale blbě se ptám: ALH má taky ventil N75 a ten zpětný bíločerný ventilek ? Pořád nevím, jestli když zalepím to hrdlo v nakloněném stavu (nezaklepu ten okraj a neusadím do původního stavu) jestli tam uvnitř něco může podcházet a dělat tu chybu? Nebo to je jedno, hlavně když utěsním lepidlem tu vnější spáru dokola?
  10. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Šmejdím po netu a sháním info kolem toho uvolněného hrdla... a vypadá to, že to zaklepnutí má fakt význam - nemám žádný řez tou pumpou, ale údajně je pod tím hrdlem nějaké těsnění a zpětný ventil. Jestli jsem to zalepil v "odchlípnuté" poloze, tak to možná někde uvnitř podchází a že to mám zalepené kvalitně po venku mi je naprd. Potvrdí to někdo? Mám teda to lepidlo zkusit vykuchat opět do uvolnění hrdla (ale jestli to zateklo do té škvíry tak mám asi smůlu), doklepnout a potom pojistit tím lepem? Nelámejte nade mnou prosím hůl a reagujte, díky. Ještě jsem našel zajímavý dokument (lze stáhnout zde Jednoduchý popis motoru TDI ), ale ani tam není řez toho "čulibrku" a nevím teda furt co v něm je:
  11. Ahoj, mám jen drobnost - tak jako při minulém upgrade je u přihlašování jako výchozí zaškrtnuto "Přihlásit mě automaticky...". Mělo by být výchozí nezaškrtnuté. Takhle to musím stále hlídat na počítačích ke kterým má přístup více lidí...
  12. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Tak jsem z pátka na sobotu demontoval/zalepil/namontoval. Bohužel to vypadá, že oprava nemá plný účinek - zase se stalo, že při volnoběhu šel brzdový pedál na mžik do tvrda a výkon myslím taky není jak dřív (ale diagnostika už nehlásí nízký tlak na turbu, jen malý průchod recirkulace spalin). A taky vakuum poměrně rychle zmizne po vypnutí motoru - dřív jsem si ani neuvědomoval, že zbytkové vakuum mi pomáhá zabrzdit když startuju zaparkované auto ve svahu. Teď si musím uvědomit, že musím pořádně šlápnout nebo dát ručku než motor naskočí a dodá nové vakuum. Tak si lámu hlavu kde mám chybu. Až teď jsem si všiml v návodu od ruzipa "poklepání přes gola ořech", to jsem neudělal. Jen jsem z pásky udělal ohrádku a vylil ji dvousložkovým lepidlem. Je to "nepoklepání" zásadní chyba? Já myslím, že snad ne....? Nebo netěsní hadice na hrdle s tou norma sponou? Utáhl jsem poměrně natvrdo...snad to taky není chyba Dá se nějak změřit podtlak na hrdle po sundání hadice a kolik by měla pumpa dávat? Přesvědčil bych se jestli je moje zalepení ok. P.S.: Píšu dva příspěvky za sebou úmyslně, protože je mezi nimi týden pauza (aby byl jasný vývoj). Díkza pochopení.
  13. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Super, to jsem potřeboval vědět. Dík.
  14. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    A ta demontáž pumpy (chci zaslepit v klidu doma)? Nevypadne/nevyskočí něco? A hadice má zvláštní sponu - půjde po sundání vrátit nebo si mám připravit novou?
  15. Zdar, chci popsat vlastní zkušenost, někomu se třeba bude hodit. Delší dobu mi něco sporadicky porachtávalo v oblasti drážkového řemene, někdy více, někdy méně, někdy klid (začal pozoroval tak cca před rokem)...Zpočátku jsem hledal odpovědi na foru - tam jsem narazil na popisy kolapsu napínací kladky a tlumiče kmitů a rady nenechat to dojít tak daleko až kladka při odchodu něco rozmydlí (přičemž nelze řádně promazat). Ale klasicky jsem nějak otálel s řešením. Při jiné příležitosti jsem v servise požádal o kontrolu té kladky a prý je ok (ale nevím jak kontrolovali, jestli jen poslechem a zrovna byl klid?). Nyní asi měsíc mi začlo něco "ševelit" když byl motor v tahu (na volnoběh nic). Jak jsem mírně povolil plyn, ustalo to. Bohužel nejde za jízdy poslouchat v motorovém prostoru (na válcích by to asi šlo?). Začal jsem si lámat hlavu co se děje, s čím to spojovat (zvuk se zdál vycházet spíše z prostředku než vpravo z pohledu řidiče kde je ta kladka). Nedokázal jsem přijít na teorii proč by to mohlo souviset s tou kladkou a chystal se k odborníkům, aby projeli a ze zkušenosti vytipovali příčinu. Pak to přišlo... Ráno vyjedu do práce a takové "buch" a jsem bez dobíjení (červený symbol baterky). Motor klidně šlape, všechno svítí. Vypnu motor a kouknu pod kapotu - řemen na řemenici alternátoru vypadá na pohled ok, ale když prostrčím ruku pod něj tak tam řemen plandá. V tu chvíli jsem přesvědčen, že je to problém s tou kladkou. Bohužel jsem musel v tlaku najít rychlé řešení (bez spojení - mobil zapomenutý den předtím v práci, v práci odjezd v 8h na důležité jednání, rozumný mechanik daleko a asi ještě v posteli...) a tak ač nerad, rovnou jsem zajel do autorizovaného servisu Škoda (cca 500m). Už jen krátce - odhad opravy 4.500 a to taky dodrželi :(. Přestože to nakonec byla volnoběžka alternátoru + řemen, kladka a tlumič prý ok a nechali. Takže pokud vám "ševelí" něco v motoru při záběru, může to být i toto, i když nedokážu teoreticky zdůvodnit. Třeba to tady někdo zkušenější rozlouskne. borlan

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..