Přejít na obsah

Petan.VUT

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    854
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 624 zobrazení profilu

Petan.VUT's Achievements

3

Popularita

  1. Oleje je tam správně a je tam original od škodovky. S lanovodama nikdo nic nedělal, tak asi vyzkouším.
  2. Nechci zakládat nové téma, chci se zeptat ohledně horšího řazení 1.2.3.Vim, že jednička synchron nemá ,ale když stojím,de krasne,ale jakmile to trochu jede,tak to de přes zuby. Jinak ze začátku,jak je to studený tak mne přijde 2 a 3 trosku přes zuby,pak se to o dost zlepší po zahřátí a je to ok. Auto má najeto 130 tis. Olej original jsem měnil nedavno v prevodovce a změna o malinko lepší. Myslíte, že to jsou synchrony,ma ještě smysl prenastavit lanovody nebo muze byt spatny lozisko,pritlacak,spojka mne přijde,jako že už zabírá víc nahoře. Za každý postřeh díky.
  3. Blbost, nepůjde to, prodej a kup správné.
  4. tak pokud by někomu pomohlo, vyměnil jsem 40A pojistku na baterce, jelikož měla na vidličce na ploškách vypálené důlky. a zatím vše drží jak má.
  5. Zdravím, na autě mi měnili abs jednotku (i s ESP) 6R0 907 379E a po výměně řekli, ať si zajedu do škodovky to nakódovat. Tak jsem si dohledal na netu nějaké kódy a nakódoval sám, přizpůsobil vše, kontrolky zhasly a zdálo se být vše ok. Po ujetí cca 10km se to všechno rožne znova,po otočení klíčku to 3x zapípá, rožne se ESP, ABS a bliká kontrolka ruční brzdy. Chyby jsem smazal, všechno zhasne a zase po cca 10km se rozsvítí znova. Přidávám výpis chyb. Jinak všechno jsem několikrát kontroloval, pojistku jsem dával novou, procházel pojistky u baterky, vydělal očistil prostříkal kontoxem. Vím, že mně tam úřaduje kuna v motoru, ale nikde jsem kabely poničené nenašel. Prošel jsem už plno fór a příspěvků, ale už fakt nevím a jsem zoufalý. V příloze fotky výpisu. VAG mi píše první chybu napájecí napětí, tak si říkám, že by někde špatné ukostření, ale moc nevím, kde hledat. Neporadí někdo zkušený nebo nějaký nápad, co by to mohlo dělat. Moc díky. 22222.pdf 33333.pdf
  6. Petan.VUT

    Brzdy z O3 na O2

    Nehci zakládat nové téma, chchi měnit zadní brzdy na octavia II 2008 1,9tdi 77kw a nejsem si jistej, jakej mám vzadu průměr. Je tam těch 260x12?? jako u 2.0tdi 103kw Děkuji.
  7. je to pěkný, ono nový je nový. A benzin 1,8 je super. Kdo by nebral, ale ta počáteční investice bolí nebo asi jak koho. :)
  8. Jako takhle vypadá pěkně, ten nájezd je hodně slušnej.co máš za motor 2.0tdi 110 kw? Zajímalo by mě, jak tady ty motory nebo spíše ty dražší komponenty vydrží km? Co třeba DPF,spojka,turbo,vstřiky....bylo už něco děláno.
  9. mam ten stejný problém po výměně kompresoru klimatizace jede i vypnutá,když zapnu econ,klima vypnutá zase.mam teda klimatronic.
  10. chtěl bych se zeptat, včera jsem měnil naftový filtr a byl docela černý, což jsem někde slyšel, že je to normální. A i nafta po vytáhnutí filtru byla trochu špinavá, jakoby malé částečky černé, jestli saze. Je to normální? Nebo má být nafta úplně čistá? Gumičky na vstřikách dle předchozího majitele byly dělány tak před 30 tis. km. Auto jinak jede a chová se normálně.Auto má najeto cca 240 tis. doufám.
  11. řeším podobný problém...na technické to onehdá prošlo a brzdí to dobře. Říkal jsem si, jestli vyměnit držák brzdového třmenu s těmi vodítky. auto má najety skoro 300tis., tak by si to asi zasloužilo, ono se to asi vyvrací a pak to nebrzdí celou plochou. Ale chtěl bych to od někoho potvrdit...
  12. tak to je hodně povedený. :)
  13. Pokud vím,tady v těch světlech odrazky nejsou.;-)ale jo klidně to udělej.
  14. To si děláš srandu....zatmavovat odrazky. kdybych byl polda, tak hned dávám maximální pokutu takovým expertům. To jako budeš před technickou zase odtmavovat?
×
×
  • Vytvořit...