Přejít na obsah

daw1d

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

daw1d's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravim, mam Octu 1.8T AGU 110kw a chci si ji trochu vymazlit. Teď dostala nový brzdy, chystám se na podvozek HP Sporting, chip a pak ještě nějaký kosmetický lazení (budík na turbo, blowoff ventil, vzduchovej filtr KN atp.) Mám jasno prakticky ve všem kromě toho chipu. Už jsem projel desítky fór a témat a nejsem si vůbec jistej kam se vydat:( Četl jsem a slyšel už fůru různejch příběhů, jak jsou tyhle špatní a tamty dobří, jak pořádnej čip musí stát aspoň desítku a naopak, že víc jak 3tis jsou vyhozený prachy atp. Můžu poprosit o doporučení/nedoporučení na firmy uvedené v hlasování (popřípadě nějakou jinou): www.motordesign.cz - 148kw/295Nm - 9.900,- www.diesel-technik.cz - 144kW/258Nm - 3.990,- www.sportmotor.cz - 136kW/300Nm - 4.999,- www.chipforum.cz - teď jim nějak nemaká web:( A ještě jedna věc. Rád bych pořídil nějakej vejfuk ať to i trošku zní:) Ale nevím jak s tim naložit. Když jsem koukal tady http://www.highperformanceparts.cz/ , tak chtěj za vejfuk hrozný rakety (za celej bez svodů). Kamarád mechanik mi ale říkal, že maj v dílně týpka co vyrábí zakázkový vejfuky z nerezu a moc za to nechce. Je to ale jen rovná roura bez tlumičů a katalizátoru. To bude mít asi solidní zvuk, ale jak to bude s výkonem? A projde to pak na technický? Je to lepší než origo nebo nějaký ty lazený vejfuky třebas od Laityngu?? Někde jsem totiž četl, že tyhle zbastlený roury akorát hrozně řvou, ale výkon to naopak zhoršuje:( Předem díky za tipy a rady.
  2. Tak všechny problémy s autem jsem téměř vyřešil:) Koupil jsem si kabel na diagnostiku (za 150,- na aukru:D) a vyhodilo mi to chybu "00561 prizpusobeni smesi". Vygooglil jsem na forech ze to bude buď hadice nebo lambda sonda. Hadice byla jedna děravá a lambda sondu jsem koupil novou. Tím se vyřešilo občasné chcípání po startu, neustálené otáčky a "oklepávání se" auta na volnoběh. Cukání při sešlápnutí a pouštění plynu jsem identifikoval na silentblok motoru, kterej jedu vyměnit 16. Rovnou si tam nechám hodit budík na tlak turba a možná i blowoff ventil. Nechal jsem tam hodit nový kotouče a desky. Teď už jen ten HP Sporting podvozek a čip...
  3. Tak všechny problémy s autem jsem téměř vyřešil:) Koupil jsem si kabel na diagnostiku (za 150,- na aukru:D) a vyhodilo mi to chybu "00561 prizpusobeni smesi". Vygooglil jsem na forech ze to bude buď hadice nebo lambda sonda. Hadice byla jedna děravá a lambda sondu jsem koupil novou. Tím se vyřešilo občasné chcípání po startu, neustálené otáčky a "oklepávání se" auta na volnoběh. Cukání při sešlápnutí a pouštění plynu jsem identifikoval na silentblok motoru, kterej jedu vyměnit 16. Rovnou si tam nechám hodit budík na tlak turba a možná i blowoff ventil. Nechal jsem tam hodit nový kotouče a desky. Teď už jen ten HP Sporting podvozek a čip...
  4. daw1d

    Podvozek

    Ok.. vezmu radši HP Sporting. Jen ještě dotaz: HPsport píší, že ty jejich tlumiče jsou pro použití ze seriovejma pružinama. Auto je 12let starý.. je možný použít ty původní pružiny? Nebo mám koupit nový originál? Nebo použít nějaký "lepší";)
  5. Tak to "kopání motoru" je prý nejspíš způsobený špatným/starým silentblokem motoru. Poradilo mi to už pár lidí a přijde mi to i logický..jestli je teda jeho úloha zabraňovat prudkým rázům motoru:) Ale jsou tam prej dva a neni to úplně zadarmo, tak to zatím neřeším.
  6. Zdravim, mám O1 1.8T AGU najeto 75tis (poctivejch) a trápí mě pár problémů. Auto mám pár měsíců a celou dobu mi přišlo, že na volnoběh nemá úplně stabilní otáčky.. kolísají v rozsahu +-100. Volnoběh taky někdy drží kolem 1000 a jindy zase kolem 700 otáček. A celý auto se na volnoběh chvilkama tak jako "oklepe". V posledních týdnech se mi začalo stávat, že když nastartuju (první start dne), motor po pár vteřinách chcípne. Ale jak nastartuju podruhý už drží a celej den to neudělá. Až zas druhej den:/ No a poslední provar sem vypozoroval včera. Jel jsem do prahy a dost jsem spěchal. V táhlý levotočivá zatáčce jsem jel myslim že na čtyřku cca 4000 - 4500 ot a nejednou motor přestal táhnout a otáčky rychle začli padat jak kdybych sundal nohu s plynu! Vyděsil jsem se, ale musel jsem pokračovat v cestě. Celou cestu se nic nedělo až jsem najel na dálnici. Když jsem na pětku přejel otáčkoměr přes 5tis najednou se problém objevil znova. Ale otáčky už nepadali, jen motor nechtěl táhnout dál přes 5000 otáček. Dneska jsem to zkoušel zase a problém se objevil znova. Ale nyní zase o kus dál. Čtyřka, 5400ot nic 5500 a už se mu nechtělo.. pár minut poté už dojel na 5700 a zase už nechtěl táhnout. Před pár měsícema bylo auto v autorizovaným servisu a vyčistili tam škrtící klapku a dle diagnostiky bylo vše ok. Před pár dny bylo auto na výměně brzd a týpek vyměnil svíčky, že prej byly špatný (původní 12let starý:D). Na diagnostiku to nepíchnul, takže nevim. Ale dnes jsem si objednal svůj OBD2 kabel, takže maximálně v úterý už budu moct diagnostikovat sám:) Nenapadá prosím někoho, kde může být problém, z toho co jsem popsal? Do pár dnů přidám k popisu i nějaký relevantní data z VAGu.. Předem díky za tipy.
  7. daw1d

    Podvozek

    Zdravim.. chci se zeptat jestli má někdo zkušenost s podvozkem TA Technix.. jsou to němci v cenový relaci 6000,- za komplet stavitelnej podvozek (tlumiče + pružiny). Vím, že je to na kvalitní podovzek směšně málo, ale kamarád to namontoval už na pět aut (Fabia RS, Audi A4 + A6 atp.) a nikdo si prej nestěžoval. Koupil jsem O1 1.8T za pár šlupek a chtěl bych na ní sportovní podvozek s dobrou odezvou a přilnavostí, ale ne za desítky tisíc;) Můžu to dostat od podvozku za 6tis, nebo mám radši sáhnout po něčem osvědčeným (HP sport nebo KW)?? Předem díky za názory.
  8. Jojo.. to je přesně ono. Taky mě nejdřív napadlo, jestli to neni tim "mechanickým plynem". Zatim jsem jezdil jen s autama s "elektronickým". Ale spojka by to mohla bejt taky :( Přeci jen s tim jezdila ženská :D Nene.. otáčky se vůbec nehnou. Jen to tak trochu kopne. Taky mi to připadá jako taková setrvačnost motoru..jak psal Kobrik. Dneska jsem celej den jezdil s lehkou nohou a prakticky jsem ten problém eliminoval...musim na plyn lehce šlapat a taky ho pozvolna pouštět. Holt se naučim jezdit jak řidič slečny Daisy :D A ten chip asi pořešim.. Když už mám jezdit za 10, tak ať to aspoň lítá :)
  9. Zdravim všechny tady na fóru, před pár týdny jsem koupil O1 1.8T AGU.. R.v. 1999 a najeto 75000km.. Jezdila s tim ženská a dost málo;) Přechod z Audi A6 2.5TDI byl téměř ve všech směrech k lepšímu:) Ten hrůzostrašnej zvuk dieslovýho motoru je nyní nahrazen tichounkým vrčením, auto je hned ohřátý, není zde ta šílená turbo díra kdy nebylo možné se s autem pohnout až cca do 1600 otáček a auto taky neváží milión tun. Podvozek je samozřejmě horší, komfort a audiosystém taky neni to co v Audi. Ale celkově jsem moc spokojenej. Hned po koupi jsem auto hodil ke svýmu machanikovi. Udělal rozvody + kompletní servis (oleje, filtry..), vyměnil jedno ložisko, prasklou pružinu, vyčistil škrtící klapku a nějaký další věci. Odpípnul mi servis a žádný další závady nenašel. Každopádně teď k mýmu problému.. Nejsem žádnej technik, takže to budu popisovat jako běžnej uživatel;) Když jedu cca na čtvrtinu až polovinu plynu a najednou plyn pustím, auto sebou párkrát škubne. Vypozoroval jsem, že škubne dvakrát trochu a potřetí víc. Je jedno na jakou jedu rychlost. A dělá to i při přidávání. Jedu bez plynu se zařazenou rychlostí, šlápnu na plyn (trochu agresivněji) a auto zase škubne a pak už fičí. Ale při řazení to nedělá. Jak sešlápnu spojku, při pouštění plynu, je vše ok. Celej problém zatím eliminuju plynulou prací s plynem. Když ho pozvolna pouštím i na něj zvolna šlapu, auto jede plynule. Nevím jestli to s tím může souviset, ale na můj vkus je i celkem vysoká spotřeba. Tady na fóru jsem četl, že s tímhle motorem je průměr tak 8,5. Já se nedostanu pod deset. A to se snažím jezdit fakt v klidu (cca 70% ve městě). A když stojím na křižovatce na neutrál, tak počítač ukazuje cca 9 litrů. A ještě poslední dotaz. Nebo spíš anketní otázka:D Mám to čipnout nebo ne?? Líbí se mi varianta firmy MotorDesign na 148kW a 295Nm. Dostává pak motor o hodně větší nálož?? Chvíli jsem měl VW Jetta a po čipu od DieselPower auto jezdilo naprosto božsky. Předem díky za rady a tipy.
×
×
  • Vytvořit...