Přejít na obsah

squirrelcze

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    554
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 241 zobrazení profilu

squirrelcze's Achievements

0

Popularita

  1. squirrelcze

    jiri

    Ahoj, uprav si název tématu pro začátek. CAN by tam měl být aktivní, přes něj se zapínalo předchozí rádio, ne? Stačí správně zapojit a mělo by to jet.
  2. Tak ta výměna EGR je fakt mazec. Tipuju špatnou klapku, dá se odhalit diagnostikou. Před výměnou stojí za zkoušku ji vyndat, pořádně vyčistit a udělat základní nastavení. Když ani to nepomůže, tak pak vyměnit.
  3. Ahoj, jsi si jistý, že to takhle nebylo vždycky? Hladina kapaliny v závislosti na teplotě okruhu může kolísat, od toho tam ta expanzka je. Jestli expanzka při otevření u zahřátého motoru jen lehce foukne, neřešil bych to, je to správný stav. Fouklé těsnění pod hlavou se většinou projevuje tak, že Ti voda z expy zmizí a objeví se po povolení víčka za doprovodu slyšitelného bublání v okruhu.
  4. Zrovna včera jsem oba čepy měnil a na obou stranách je klasický pravý závit. Na povolení matky na táhle už nemusíš čep v těhlici dotahovat na krev, ušetříš si dost práce s povolováním. Táhla samotná jsou bez vůlí v kloubu u řízení? Kdyby tam byl vakl, vyměň to komplet i s manžetama. S horkovzduškou si nejsem úplně jistej, jestli bude stačit. Zkus ještě místo okolo kontramatky očistit drátěným kartáčem, zastříknout nějakým uvolňovačem a kontramatku, myslím že to je M22 pootočit. Klidně nasazený klíč párkrát poklepnout kladivem, jako bys ji chtěl utáhnout víc k autu. Stačí s ní hnout fakt jen o pár stupňů a čep řízení už sundáš jak nic, závit pod čepem bude jako nový. EDIT: koukám že radim skoro to samý co v prvním příspěvku, no tak nic 😄
  5. Koho jsem to dnes odlovil na výjezdu z Blanky? :)
  6. Zkusil bych ještě jinou klapku a znovu důkladně nastavit při ohřátém motoru.
  7. Není na zámku příčníků vyražené číslo? Podle toho by šly klíčky sehnat u výrobce. Aspoň Neumann a Hakr to tak nějak mají..
  8. Jak píše Pajjaa, ukazuje budík teploty přehřívání? Tento motor (AVU, BFQ) má vyšší pracovní teplotu, něco k řízení chlazení je i zde:
  9. Ahoj, diagnostika byla? Dělá to za tepla i za studena? Šel bych po škrtící klapce. Jestli nebude vypisovat závadu v ŘJ, tak vyčistit a po ohřátí motoru na provozní teplotu udělat základní nastavení. Ještě před tím můžeš odpojit čidlo teploty vody a projet auto bez něj. Špatné čidlo má vliv na dávku paliva. Když zkusíš nízké otáčky zvednout plynem, reaguje motor na sešlápnutý pedál?
  10. Ahoj, koukam ze se nikdo za celou dohu neozval. Mohu opravit v Praze za 700,- vcetne zpatecni dopravy. Kdyztak sz Odesláno z mého Lenovo Z90a40 pomocí Tapatalk
  11. U AEE cidlo tlaku neni, je tam myslim jednocestnej ventil, kterej by na to nemel mit vliv. U me taky pomohlo vycistit a nastavit a klapku. Odesláno z mého Lenovo Z90a40 pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...