Přejít na obsah

cinek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    131
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

cinek's Achievements

1

Popularita

  1. Prodám alu disky 5x100 7J 17 ET38, původem ze Seat Leon 1M,nebo Ibiza . Obuty zimní gumy 205/50/R17 Nexen,vzorek cca 4mm. Kola nesou známky opotřebování ,NEjsou nová,gumy na dojetí,pálení nebo na vyhození. Vhodné pro někoho méně náročného, službu ještě udělají. Rychlé a slušné jednání = dohoda jistá
  2. Vi se kolik aut nakonec dorazilo ? Ja jsem nakonec aspon na chvili prijel , uz sice pozdeji odpoledne , mel jsem cislo 276 , sotva jsem zaparkoval . Jinak organizaci velice chvalim , vse bylo uplne v pohode . Potkal jsem par znamych , videl moc pekny auta , a trebaze jsem se kvuli praci mohl zdrzet jen 2 hodky, velice jsem si to uzil . Proste super akce
  3. tak jezdit se s tim da , to je sice pravda , ale taky jak Asi budes mit velkou turbodiru , a muze te to obtezovat . Na druhou stranu , to turbo se za cas trochu zanese , takze vule se zmensi a bude ti nabihat o trosinku lip . Na chip s tim nejezdi , tak jak ti pise trhan - poradny upravce (rozumej ktery disponuje brzdou) si nejdriv udela kontrolni mereni a diagnostiku , a kdyz zjisti ze je problem s turbem - ze pozde nabiha, tak te posle nejdriv tento problem odstranit . Plne te chapu , ze jsi investoval spoustu penez a vysledek je zklamani a velke rozcarovani , a taky chapu , ze na dalsi opravy nemas naladu ani penize . Nicmene neves hlavu , jestli jsi ty nebo v tom servisu nerozladili to tahlo a cervika regulace , bude oprava pomerne levna a rychla . jeste poznamka - zkousel jsi se podivat a zkontrolovat vsechny ty hadice a spoje ve vedeni , + podtlakove hadicky ? Jestli ano a na nic jsi neprisel , jeste bych pro jistotu zkontroloval jak chodi ta regulace . Staci z turba vyhaknout to tahlo regulace , drzi ho jen mala segrovka, tu hlavne nestrat , a zkus pohybat rukou tou regulaci , musi chodit uplne lehounko , jen malickem s ni musis s prehledem hybat . Potom nasad tahlo zpatky , rekni nekomu aby ti nastartoval motor , a sleduj to tahlo , po startu se musi netahnout na doraz do ty banky . Jestli se nezatahne , nebo jen trochu , je chyba bud v bance nebo na privodu podtlaku . Pro svuj klid tohle vyzkousej , je to zadarmo a muzes aspon vyloucit nektery alternativy
  4. Mozna ti taky nedali podlozky +0,1 , ale vetsi . proto ti to turbo nabiha tak pozde . JInak jak ti kluci pisou - jeste radsi jednou zkontroluj , jestli ti neutika tlak , tzn. projt vsechny spoje a hadice od turba do IC a z IC do saciho potrubi .Ten EGR klidne vycisti , nicemu to neuskodi. Kdyby se ti kurvil podtlak , tak to bude regulovat hodne spatne a i by ti to spatne brzdilo , takze jestli ti to dobre brzdi, tak v podtlaku a ve vyveve ktera ho vytvari bych problem nehledal . Na tycku a cervika na turbu rozhodne nesahej , je to nastaveny z vyroby a kdyz to jezdilo v pohode doposud , neni duvod na to hrabat . Spis bych hledal asi problem v tom jejich vypodlozeni . I kdyz to asi nebudes chtit moc slyset , vyndani a rozborka turba te asi nemine , rozebrat ,zkontrolovat , podlozit treba jen o tech 0,05 jako prevenci a to turbo musi zas fungovat . Vypodlozil jsem uz dost turb , a nikdy problem nebyl , pocitove to zakaznik nepoznal , je to videt jen na brzde , ze turbo nabiha nepatrne pozdeji (bavime se o desetinach sekundy) Jestli si to uz budes delat sam , nebo nejaky treba tvuj mechanik, muzu ti valecky vetsi o 0,05 vyrobit . Nedelam zadny pochybny podlozky , ale primo absolutne stejne valecky jako jsou uvnitr regulace , akorat jsou vetsi o rozmer ktery zakaznik pozaduje. Takze vymena je plug&play za puvodni . Kdyztak klidne pisni , kdyby jsi je chtel. Jinak pro predstavu 0,05 mm je asi tak vlas dospeleho muze
  5. Presne jak ti radi header - tento motor nechat ladit jen osvedcene upravce, nejlip ty ktery ti napsal . Ten proficiptuning je jen banda nalejvacu , softy berou buh vi kde, udajne maji pry v Praze brzdu a na ni to ladi, ale treba Brno jen nalejvaji Ja mam taky tuhle bandu v Jihlave u huby, ale chci kvalitu , tak jedu pres Tri sta km do Tesina k TDI Fun a vim ze to bude vse precizni a hlavne odladene na brzde. Taky TDI Fun narozdil od techto amateru a eskamoteru vi co dela, ma svuj vyvoj, taktez zkusenosti z motorsportu, a nalezite vybaveni a vedomosti ktere neustale doplnuje jak jde vyvoj do predu . Plus by ti naladil jeste neco k tomu, ale nechci to psat aby se nezlobil , ze tady uverejnuju jeho know-how Sparco - prece si nenechas do svy RS nablejt nejaky nesmysl. Tyhle pani se tvari jako nejvetsi znalci, ale ve skutecnosti to je jinak. V drtivy vetsine pripadu nemaji vubec potuchy jak ten motor funguje, natoz aby vedeli jake mapy a jak zmenit a jake je treba udelat korekce a podobne veci v RJ . A za dalsi - bez brzdy a prvotni diagnostiky nepoznas jak je na tom motor, vstriky turbo , tohle a mnoho dalsich velicin je videt jen u upravce ktery disponuje brzdou a na zacatek vseho si udela tuto diagnostiku aby vedel co muze a nemuze a aby mel obrazek o celkovym stavu . Brzda neni jen o tom ze mas graf, jak si spousta lidi mylne mysli. Nalejvac tohle nikdy nevi , proste ti tam neco naleje a vic ho to nezajima, sebere prachy a jde do prdele. A reklamovat neco v takove to firme- ver mi ze moc sanci proti nim nemas, daji ti v dobry vire podepsat nejaky canc, ze jim predavas auto a hned mimo to si podepises ze ze po nivh nic nechces a tak , proste smlouva neco jako v AAA a pobnych smejdu , nehnul by s tim ani Perry Mason Pokud mas preci jen zajem pouze o naliti nejakyho zlepsovaku, tak v Brne ti muzu doporucit firmu RF Auto, je to ulice Masna, cislo nevim, ale jiste to najdes. Tam poptej mechanika Milan CHladek (ma prezdivku Huml) a s tim se jiste domluvis , ten ti muze nahrat odzkouseny SW od firmy DieselPower , protoze s nimi spolupracuje a je jejich partner. Neni to sice idelani, ale mas jistotu ze to je soft od renomovany firmy a odzkouseny ve vice autech Jinak ten Huml je vyhlaseny odbornik a machr mechanik , to neni zadny podrztaska, nemusis mit strach, ono uz jen to ze mu DP sveri jejich softy o necem napovida :o
  6. ja bych rekl ze to mas zcela v poradku , delku zhaveni ridi RJ a do nejkych 5 stupnu u nekoho i O nezhavi , zhavi az je teplota nizsi . Otacky , nevim, treba me to nedela nic , drzi porad stejne, nevim proc by se mnely zvysovat , neni to benzin . A ze se ti zahuli po startu je normalni, je to dano zvysenou davkou na start . Jestli ti to startuje dobre, tak nic resit nemusis . To zhaveni muzes vyzkouset tak, zen odpojis teplotni cidlo, tim RJ nasimulujes stav minus dvacet , pak by ti to melo zhavit podstatne dele
  7. JJ , Firady plus 80% to uz jsou poradny kropitka s radnym potencialem , ja mam jen klasicky AL , ale zase od Funa krasny prubeh a bez koure
  8. Trhan - Za jedno musim rict ze ja zadny zavodnik nejsem , ani nejsem soutezivy typ, tudiz na otazky z okruhovych discpilin neumim odpovedet . Co tak vim jenom od jinych co okruhy zkousi , tak je ze ty Bremba rekneme na OI seriovy s upravou vykonu ( ne zadny okruhovy special) vydrzi o hodne vic nez bezny brzdy , s deskama co mam ja to je pry jeste o okruh vic, paklize bych to opravdu chtel vyzkouset , je nutno namontovat do zminenych trmenu desky Ferodo DS 3000 ktery jsou na to delany aby odolaly velkym teplotam . Ja mam ale auto na denni jezdeni, ne jako hracku na vikendovy adrenalin, takze se drzim kompromisu DSPF ktery je lepsi nez serie ale zase to neni sportovni smes kterou je nutno ohrat aby brzdila. Jinak toho Mariana Kabrta osobne neznam, ani jeho vyrobky, takze rozhodne nepomlouvam, jen co jsem o nem docetl na ruznych forech . Verim ze v racing sportu muzou fungovat skvele, ale jak sam pises , do beznyho provozu a na nase prosoleny silnice asi nebudou to pravy orechovy. I kdyz dle mne by stacila jen zmena materialu pistku . Jinak i ja mam soft od TDI Fun ktery vi co dela , ladim u nej uz spoustu let, takze problem s EGT na svuj vykon nemam. A abych odpovedel s tim okruhem - asi nebudes verit , ale absolutne me to nelaka, co auto dela a umi jsem si vyzkousel na sprintech a na letisti, ESP v zime , jestli mam strach no mozna i trochu jo , nejsem zavodnik a jsem uz starsi pes , takze tak .
  9. Tohle uz jsem asi trikrat lidem delal, a svete divse - zatim jezdi vsichni tri bez kopani Je tam asi jednoznacne pocitit vetsi sirka toho kotouce , pred tim taky vymenili kde co, stalo to spoustu penez a ve vysledku k nicemu . Zalezi taky hodne na vyberu kotoucu a hlavne desticek , je lepsi dat desky mekkci, i za cenu toho ze vic prasi
  10. No to mas pravdu , treba v Polsku vyjdou lacineji , mel jsem k videni tri sady, ale stav byl zalostny :( No a nebo mit znamyho co taha Cupry z Anglie a necha Bremba za dobry peniz To trhan - jak to tohle muzes napsat zrovna ty , s takovym vykonem ? Jako tuner prece dobre vis ze se vzdy zacina poradnejma brzdama, a ty co mas staci akorat tak na tu serii . Podle mne by jsi prave ty mel uvazovat o brzdach o kterych je tady rec . Ja mam sice koni min nez ty , mam 200 , ale brzdy mam vpredu zminovany ctyr pisty Brembo 323mm plus desky Ferodo DSPF a vzadu 288 mm vetrany v brzdicich RS plus taky desky DSPF . Musim rict ze to brzdi vic nez dobre , pri vetsim zaslapnuti to je brutalni . Na tento vykon zcela primereny . Ty seriovy co jsem mel 288mm a vzadu 232mm (mam OI 96kw TDI) stacily horko tezko na tu serii, po mensi uprave SW uz nestihaly, a to jsem nemusel jet zadnou palbu, stacilo jet trochu ostreji, predjizdet a zase dobrzdovat mezi auty a hodne brzy jsem narazil na jejich limit Jinak na MD Components jsem slysel spoustu stiznosti , ten majitel Kabrt ma na krku nekolik zalob a trestnich oznameni , osobne bych od nich brzdy nevzal, prece jen jde o zivot . Nebo ty s nima mas nejaky zkusenosti ze je doporucujes ?
  11. Uz vidim jak ti vsichni s nadsenim nechavaji 323mm 4 pístky Brembo nebo dvoupístky třmeny z Golf 4 R32, kotouče 334x32 za 10 tis To jses z hodne lacinyho kraje , ty brzdy maji trochu jinou cenu a to vyssi , plus to ze se docela blbe schani a o jejich kolikrat dezolatnim stavu nema cenu psat . Schvalne si zkus zjistit kolik stoji jeden kotouc do Bremba , hned budes mluvit jinak
  12. Pak urcite napis jak to vypada, neznam nikoho kdo tyhle desky jezdi, takze kazda informace z provozu bude dobra
  13. Nechci se hadat , ale ten SMIC asi nemuze mit stejnou ucinost jako plnokrevny FMIC , vychazim uz jen logicky z horsiho umisteni na aute, o ucinny plose ani nemluvim a ze by uchladil 250 koni, to se mi nechce verit, kazdopadne udelej test a hod to sem , at se vidi co umi To kocka - jestli budes moct, tak sem urcite dej porovnani chlazeni s upravenym podbehem a bez, taky by me to zajimalo. Rika a pise se ruzne po forech ze to udela pry 10stupnu dolu, ale takovy teorie jsou na nic. Chce to prukazny mereni, takze je to na tobe A ten vetrak - za sebe musim rict ze to je spis hloupost, pri jizde to bude mit spis kontraproduktivni vysledky nez nejaky extra prinos
  14. Jenze jestli mas ABS ,tak ten zadek prd brzdi i kdyz je vsechno OK, proste to ABS tam vic tlaku nepusti, takze stejne vicemene brzdi skoro vse predek
  15. Tak tak, nejlepsi reseni je predelat to na vetsi brzdy, 288 nebo uplna jistota 312. Dneska uz to neni az takova zavratna castka, hlavne je treba pocitat . ze s porizenim brzd 288/312 je nutno taky vymenit tehlice urcene pro tyto brzdy. Tez jsem nekolika lidem udelal upravu 288 kotoucu, ze jsem je pretocil na prumer 280 a desticky jsem ufrezoval aby se vesly do brzdice a taky to funguje, nicmene to je takovy hodne nouzovy a polovicaty reseni
×
×
  • Vytvořit...