Přejít na obsah

Filos

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Filos's Achievements

0

Popularita

  1. Funguje :-) Odeslano z OnePlus One pomocí Taptalk.
  2. Děkuji, zítra vyzkouším.
  3. Zdravím, rád bych se zeptal, jak lze vypnout airbag spolujezdce. Jak jsem se zde už dočetl, některé Octavie mají vypínač v kastlíku, což ale není můj případ. Další nejčastější ráda byla "přes VAG". To by nebyl problém, kabel i VAG mám. Zajímalo by mě ale, jak konkrétně to pomocí něj vypnut. Nezkoušel jsem tam zatím nastavovat nic, nerad bych to pokazil. Odesláno z mého OnePlus One pomocí Tapatalk
  4. Čistokrevná M5 .. osmiválec 294kW / 500Nm :-) zvuk opravdu stojí za to rádio jsem zapnul asi jen 3x :D
  5. Opět po dlouhé době malá aktualizace topicu :-) Tentokrát žádná velká změna na Octavii nýbrž nový přírustek do mé garáže: BMW M5 E39
  6. Jsou na řadě :D Mimochodem jedna příhoda z víkendu.. cestou z Brna jsem si všiml, že mi při jízdě kleslo napětí z 12V na 10-11V. Cestou zpět mi začala problikávat kontrolka nabíjení a než jsem to stihl odstavit na pumpě, chcíplo mi to v odbočovacím pruhu na pumpu. Nakonec kromě špatného alternátoru byla špatná i baterie (2 roky stará) a kladka (ložisko). https://www.youtube.com/watch?v=etOo_i06jNM
  7. RS křídlo bych rád ale je to nedostupné zboží :/ :D ještě chvílu počkam a když nic tak bych zkusil ten laminát. Franto, ukecals mě na plno věcí, no :D co bude následovat kromě křídla? Mimochodem jedna novinka:
  8. Díky :-) Tady ještě několik fotek z dneška.
  9. Po delší době aktualizace :-) od posledího postu prošla moje octavia několika změnami: Generálka motoru Pokles výkonu, problémy se studenými starty, chyby zapalování a špatné kompresní tlaky. Ke konci zvuk jak traktor - expanze valila do výfuku. 260 000km se projevilo a motor musel na gerálku. Komplikace byla pouze jedna - kromě ventilů byla podpálená i hlava, takže jsem musel koupit druhý motor, ze kterého jsem použil hlavu :-) Parkovací senzory + kamera, zásuvka 230V Fólie na oknech jsou perfektní ovšem parkování s něma v tmavých místech je horror. Požadavek tedy byl parkovací senzory a parkovací kamera s IR přisvětlením s displejem co nejméně narušující interiér. Hledání bylo dlouhé ale stálo to za to. V autě tedy nemám žádný hnusný přídavný display přilepený na palubovce - display je pěkně skrytý ve zpětném zrcátku :-) Další novinkou je měnič na 230V. Fólie na zadních světlech Drobnost, ale potěší. Vyčištění xenonů V době kdy probíhala generálka jsem jezdil náhradním autem s obyč světly, které ale svítily mnohem lépe než moje xenony. To se naštěstí změnilo po jejich vyčištění. Původní čočka, na kterou se 12let nesáhlo vs vyleštěná čočka: RS budíky s maxidotem, MAXI-K RS nárazník S kolegou Fanny47 :-) Denní svícení Příprava mřížek: Hotovo a funkční včetně přísvitu
  10. Kdyby bylo potřeba pokrýt jižní/jihovýchodní Moravu (Brno, Hodonín) a párkrát do měsíce Slovensko (trenčiansky kraj), zadní okno k dispozici. :)
  11. Já mám zakoupený tento kabel: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40&st=0 a jako software na čtení chyb můžeš použít třeba VAG-COM. Instalace je trochu náročnější, pokud používáš nějaký novější Windows než XP. Když tak napiš SZ, poradím.
  12. Ahoj, já můžu doporučit Sportmotor. Bohužel ale asi nebude splňovat tvoje požadavky - je v Praze a cena není úplně nízká, nicméně chiptuning je od nich je opravdu kvalitní...žádné smyšlené nereálné hodnoty ale opravdu to, co naměříš na brzdě. Byl jsem u nich 2x chipovat, poprvé v 2005 a naposled v březnu tohoto roku, kdy jsem nechal dát chip na ještě vyšší výkon. Jinak umístění toho servisu mi samozřejmě taky trochu vadí, protože jsem z Brna, nicméně jak v roce 2005, tak tento rok jsem to spojil s pěkným výletem po Praze a tentokát jsem k tomu přidal ještě Drážďany (německá dálnice hehe :) ideální pro test chipu).
×
×
  • Vytvořit...