Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


TomasB

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10 451
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    5

O uživateli TomasB

  • Hodnost
    hodnost: RS

Návštěvy profilu

1 260 zobrazení profilu
  1. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Jardo, ale ted jsi trosku mimo tema. Koukam po pracovnim aute. Ne vikendovce.
  2. Co je kde na prodej včetně ceny

    S LPG... to bude fakt stat za to. Tim je to auto naprosto pohrbeny a za mne neprodejny.
  3. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Jarda na strane rozumu.
  4. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Je to tak, tady jde rozum proti emocim. Nedava to smysl, ale to hodne jinych veci taky a lidi je delaji. Zase do hrobu si nic nevezmu.
  5. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Bez mučení přiznávám, že mi trochu lepí, když tady jezdím po neošetřených cestičkách pod sněhem a ledem a z každé strany jen tak 20cm cesty, jinak škarpa, stromy, keře, ploty a podobně :-) Nerad bych tu funglovku pěkně vybavenou rozstřelil.
  6. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Jo, 10 není problém, když to máš na domácí žvýkání a najedeš s tím 15tkm, ale když to máš jako služební, tak ti to poskočí v nákladech. Čím větší náklady, o to nižší zisk, o to míň přistane do kapsy. A dát do nákladů 800-1000tis nebo 2000-2500tis. + tak 2-3x dražší servis + skoro 2x taková spotřeba, pak asi i pneu každej rok, protože ti to prostě nedá... Ve výsledku to je tak nákladově o min. 1,5M více než za jiné velmi slušné auto. Reálně tak díky dělbě zisku dost útok na vlastní peněženku. Já to nemám tak, že zaměstnavatel koupí a je mi to fuk, kolik to stojí. O to menší je zisk a o ten se dělíme. Je to xDrive. A i na tom sněhu/ledu to je velmi slušně řiditelné. Jen mám pocit, že i při vypnuté stabilizaci tak do toho stejně něco kafrá a občas to odmítalo reagovat na plyn, i když bez stabilizace v režimu sport plus. Zase, kdyby to bylo na doma, tak 3 by byla OK a i klidně a asi reději sedan. Ale já potřebuju kombajn nebo něco se slušným kufrem, jako fakt je to k vyvíjení výdělečné činnosti.
  7. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Sice pešek, že jsem dojel na Moravu a tady sníh, ale na druhou stranu tady v mém rodném kraji uprostřed obce krásný plácek vyasfaltovaný, který je teď pod sněhem. No co budu psát, musel jsem... Naprosto fantastický plácek, dostačující pro zablbnutí. Až mi Lukáš pošle video, tak ho sem možná dám.
  8. Zabery z palubnich kamer

    a reakce úplně na piču
  9. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Tak na normalni jezdeni to vypada, ze pod 8 to je asi scifi, ale zase do 9 to jde lehce. Ale jakekoliv i male zablbnuti a raketove to jde nahoru. Mozna kdybych nedelalvubec zadne picovinky, tak bych se treba k 8 mohl priblizit. Kurnik, chtelo by to tak o litr mene. Ale na ten objem a vykon to je ve finale bomba. Jen na 40tkm rocni najezd to je oproti Mondeu o korunu na kilometru vic. Ja se obavam, ze to picovinu udelam a Mondeo vymenim za tohle. Jako je to asi dost nesmysl, ale ja to citim, jak to ve mne vnitrne zraje. Manzelka uz drzkovala, ze to je moc penez, ja to vim taky, ale mam brouka jako prase.
  10. Co je kde na prodej včetně ceny

    Romane, trochu přišetři a kup Mustanga. S tím je víc zábavy jak s Báwem. Ale ruku v ruce s perfektní zábavou je to o držku.
  11. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    A já už mám první km za sebou s modrým sedanem 3,0i 250kW Je to hodně moc stabilní a to už asi fakt musí bejt ten za volantem velká piča, aby se mu to povedlo někde rozmáznout. Kladu si otázku, co je rychlejší, jestli Mustang nebo tohle. Odpověď nevidím jednoznačnou. S Mustangem je jednoznačně více zábavy, ale taky je hodně nebezpečnej a není pro každého, snadno se dá někde rozmáznout. Ne jen tak pro nic za nic u AutoIN vidím pořád nějaký vrak Mustanga. Nicméně ta stabilita pětky a takřka nemožnost to poslat někde do kopřiv, to je jen dobře pro daily car, z tohoto pohledu za mnně fajn. Jsem zvědavej na delší trase, jak se ukáže spotřeba. Zatím co jsem zkoušel, tak při tempomat 100 se to houpe mezi 5-6. Ale jak přepnu do SPORT, tak jsou tam moc škaredá čísla. Pak je otázkou, nakolik se člověk bude schopen krotit a jezdit převážně v ECO modu a jen lehce nad limity. Zatím mi tam svítí spotřeba asi 14, kombinace pila a ECO. No a zatím to vypadá, že headup, adaptivní podvozek, adaptivní tempomat a nějaké solidní sedačky a jinak bych se asi na ostatní vysral. Kupodivu takové ty fičurky jako hlídání pruhů, navracení a podobně mně teda spíš serou u tohodle auta. Minimálně nevidím v nich přínos. Přitom v jiném autě si to už bez skoro ani neumím představit.
  12. Vyber auta, vic hlav vic vi...

    Je to cíleně takto.
  13. Co me dnes potesilo...

    Propíchám ti gumy
  14. Co je kde na prodej včetně ceny

    Romane, já už to tady psal, kupoval jsem současné Mondeo servisákovi a hned po vyjetí od dealera, tak se Honza párkrát vracel a opravovalo/vyměňovalo se. Teď se musely měnit obě poloosy, čerstvě po záruce. Jízdně už to taky asi není co bejvalo. Já už ho nechci. Byl jsem zvyklej, že se neřešilo nic po celou dobu vlastnictví. Romane, ale porovnáváš jablka s hruškami.
  15. Co je kde na prodej včetně ceny

    Roman objevil, kdo dělá pořádná auta Jen ho Romane vem, tohle je ještě pořád Mondeo.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..