Přejít na obsah

Lukyno0o

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Skype
    lukyno.berka

Informace

  • Zájmy
    Pitbike, geocaching, XBOX, automobily

Lukyno0o's Achievements

0

Popularita

  1. Vyndat to jako z turba nebo vyndat Turbo?
  2. No houkne to většinou trochu při roztočení a pak když otáčky klesají. Tak to bude asi tak. Ale začalo to teď. Cca 2000 km zpět. Jojo kupoval jsem funglovku. A olej včetně filtru (dávám bosch, ufi) dělám v intervalech 15tis. Koukal jsem teď po trubkach a hadickach a všechny vypadají dobře. Jediný co jsem našel je trochu volnější trubka v cooleru. A ta regulace jsem zkoušel hýbat jen rukou, tak něco v tom syčelo ale nějaká kdo ví jak dlouhá dráha to nebyla. Hybalo se to tak půl centimetru maximálně, ale jenom tou rukou.nevim jakou silou by to mělo jít.
  3. Dobrý vědět. Každopádně super. Hned se na to zkusím mrknout. Vazne diky Jsem otravnej ale ještě se zeptám. Houkání toho turba to může mít taky tohle na svědomí?
  4. Takže je to součástí a mělo by to být taky nový. Dobře zkusím se na to podívat. Mnohokrát děkuji za rychlý info.
  5. A ještě abych věděl. Tyhle 3 chyby nemají spojitost?
  6. Ta regulace není součástí toho turba? Myslím tím že když se dávalo to úplně nový tak že by to přestalo takhle brzy fungovat? Zhavicka Je teda jenom v háji? To zvládnu. To už jsem dělal. Ale to cidlo mě nenapadá kde hledat. Poradite?
  7. Zdravím, chci zeptat, včera mi na dálnici při předjíždění přestalo auto táhnout. Nic se nerozsvitilo nezmenilo nic. Jen výkon zmizel. Po nastartování zase dobrý. Dneska jsem to zkusil napichnout a ukázalo mi to 3 chyby. Ridici jednotka sdruž. Přístrojů, chybějící signál hladiny/teploty oleje. Regulace plniciho tlaku. Regulační mez překročena. Zhavici svíčka válce 2 - přerušení. Napadá Vás něco co by to mohlo být. Turbo je davane úplně nové před asi 25 tisíci originál garrett vč cooleru a všeho kolem. Je to OII TDI kód motoru BKD a rok 2007. Nevím jestli jsem na něco nezapomněl. Případně doplnim. Moc děkuju
  8. Mě taky nebylo nikde nic vidět. Jen se pomalinku ztrácel ten tlak. Ale žádný syčení nebo nedej bože viditelný únik se neprojevil. Jen postupně klesal tlak. Asi už to teď nechám být. Nakoupím si v klidu přes zimu těsnění pod hlavu, rozvody olej a podobně a z jara se do toho hole pustím. Buď a nebo. :/
  9. To je hrozná věc. A teď už je klid a neztrácí se jo? Já mám největší obavu z toho abych se do toho nepustil a ono to nebylo něčím jiným, navíc když se vlastně nic jiného evidentně neděje krom toho, že jednou za čas trochu doleju. Ale i to mi nedá moc spát a nerad bych aby se to nějak rapidně nezhoršilo :-/ Jen nevím jak to kde odhalit. Na kolik se tlakuje ten okruh při té zkoušce aby se to odhalilo? Jestli jsem tam neměl třeba jen málo :-)
  10. Jo tak. Já myslel ze se hlava musí měnit. Proto se ptám proč je to cenově podobné. Vůbec by mě nenapadlo ze se to nechává zavařit . To je ta moderní doba asi :)
  11. Jak je to možný? Těsnění a hlava je rozdil celkem markantní ne? Nebo si jen nechal opravit hlavu? Ja zatim doleval asi 2x ale nikdy se mi po otevreni nevrátí na tu puvodni hladinku. Tak vážně nevim. Je to nejaky vsechno divny :D
  12. To jsou scénáře. To mi snad ani neříkejte. Nějaká šance to odhalit ještě před demontáží? Těsnění by asi bylo ještě v normě ale řešit palici. Bych se zblaznil , :-D
  13. Turbo je dělaný nový asi před měsícem, a bylo na něm vidět stopy po g12. Co to tedy znamená? Tu palici? :(
  14. Buďte pozdraveni, zase to trochu oživím. Chtel jsem nez se pustim do nějakého většího šroubovaní natlakovat tu soustavu kdyby náhodou. Dali jsme tam atmosféru a bylo vidět že tlak pomalu klesá ale nikde nebylo vidět kudy. Ani žádný zvuk nikde slyšet nebyl. Tak fakt nevim. Asi to bude muset jit fakt někam do nitra. :(
  15. Chladič čeho? Bože co je to za věc? :D kde bych to našel mrknu na to. To je to jak si tam řešil ten bypass ?
×
×
  • Vytvořit...