-
Počet příspěvků
16 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
roow's Achievements
0
Popularita
-
Gud info... ke 120ti se pomalu, ale jistě blížím... kolik máš aktuálně najeto a co tě ta srada orientačně stála?
-
Čau, dík za tip. Tohle je ta 4. varianta... vím o ní..... ale nepůjdu do toho. ;-) Nejsem žádnej EKOmaniak, ale žiju v už tak dost špinavým městě a mám 2 děcka, takže mi není úplně u kradený, co letí z výfuku a co dejchaj... takže nehodlám (byť je nepatrně) hulit do luftu (i když ve srovnáním s naftou mi z výfuku letí rajskej plyn :-D). Takže jsem do tohohle ochotnej ty prachy nacpat. A jak nad tím už pár dní uvažuju, tak asi koupím tu německou aleternativu ;-) Ale pravda je, že s vybrakovaným KATem by byl menší odpor ve výfukovým potrubí a možná by to přihodilo jednu-dvě kobyly na výkonu... :-)
-
ID3 tagy bohužel neumí... prostě CD1 Track 01.... trochu vopruz, ale lepší než měnit za jízdy CDčka.. a za ty prachy :-)
-
Zdar borci (případně i dívky), na káře se mi rozsypal katalyzátor. Utrhl se vnitřek od pláště. Mám to už nějakou dobu, diagnóza je potvrzená v Škoda servise. Doporučeno (bez nátlaku) vyřešit do STK (do léta). Zatím dobrý, ven nevypadl. Ale drnčí to jako prase a to čím dál víc. Teď mi vrátili prachy z daní, tak na to nějakou kačku mám (v nejhorším i na originál), ale to si pak na auto už nic jinýho nekoupím :-/ Takže... už jste to někdo řešili? A jak? Jen podotýkám, že mý auto má najeto těsně pod 100 tis (a to je fakt, páč je koupený z rodiny) a jelikož auto plánuju ještě aspoň na dalších 100tis km, tak se mi nechce měnit rezavej kat každej rok..) Varianty vidím tyto: 1) Koupit novej originál díl Škoda ( cca 30 tácků) + záruka, origo díl, teoreticky žádnej průser na STK/Emisích, prostě vše jak má nejlépe být - závratná cena 2) Koupit alternativní díl - němci LRT (cca 19 tácků) + cena - těžko říct kolik toho vydrží a jak dopadne na Emisích http://autodily.mjauto.cz/skoda/octavia-1z3/2-0-fsi_110/prvni-dil/LRT7017.html 3) Koupit jetej díl z havárky (cca 5 tácků) + minimální cena - rezavej už teď, hoodně težko říct co vydrží a jak vůbec dopadne na Emisích http://bazar.automedik.cz/AMD4919164925/volkswagen/passat-b6 Dík za tip, názor i případnou radu :-)
-
Zdar borci, udělal jsem si radost a koupil si na kufr decentní plastovou lištu od bratrů z Polska... prostě origo lízátko od Škodovky mi přijde moc velký a nelíbí se mi, a ano, atest jsem neřešil... prudili vás s tím policajti nebo na STK? Můj dotaz ale je jinej: Je to kus plastu na nalepení nachystanej na nalakování. Je to rovný a trochu to klade odpor, když jej chci ohnout. Otázka je co teď dřív: a) nalakovat, pak nalepit b) nalepit, pak lakovat Když to nechám nalakovat, zvládne lak ohnutí podle krřivky víka kufru?
-
Zdar... sice mám O2, ale po přečtení jedné pozitivní recenze na vytlumení dveří jsem jedno odpoledne strávil čtením webu http://www.ahifi.cz/. A právě na téma "tlumení dveří O1" je tam kupa článků, která kupě lidí tady možná odpoví na otázky ;-) třeba tohle: http://www.ahifi.cz/clanky/detail/vymena-prednich-reproduktoru-a-autoradia-ve-vozidle-skoda-octavia-1.htm
-
Taky doporučuju nějakou "akustickou hmotu"... sice mám O2, ale nedávno jsem se stavoval právě v prodejně ahifi.cz... maj tam dvoje dveře, oboje osazený stejným reprákem, ale jedny vytlumený a druhý ne... rozdíl jako prase.. takže s igelitem to fungovat bude, ale pokud jsi to byl schopnej rozebrat, tak si tam můžeš nalepit i nějaký lepší matroš. Prolezl jsem jeden den celý webovky a pochopil jsem, že jedna věc je zpevnit plech dveří, aby nedrnčel (matroš něco jako IPA) a druhá věc je za preprákem dát nějakou zvukovou izolaci (něco jako "molitan"). Podle těch obrázků realizací to asi za víkend v garáži zvládne skoro každej :-) Osobně mám v plánu si o nich někdy materiál koupit a vytlumit kapotu (víko motoru), když to zvládnu, půjdu dál ;-)
-
Čau... pěknej kombajn ;-) Můj dotaz... ploutev na střeše je jen krytka s káblíkem namontovaná do závitu po prutu, nebo jsi rozdělával střechu a celý to přebastlil?
-
Dik, taky si myslím, že to se signálem bude asi trochu horší... nicméně nedozvím se to asi jinak, než když to koupím a vyzkouším na vlastní kůži, teda kapotu :-)
-
Kucí (a holky? ;-)), přečet jsem celý téma a hlavu mám jak pátrací balón... U soudruhů z Číny jsem našel za pár kaček (cca 9 doláčů) pěknou ploutev a chci si ji objednat. Jen mám pořád otázku: Šlo by jen vymontovat prut, do závitu našroubovat šoubek a na něj přichytnout kus vodiče a přelepit žraločí ploutví? Bude to fungovat, možná i za cenu lehkého zhoršení signálu?
-
Taky jsem chtěl poslouchat hudbu z USB/SD a vyřešil jsem to krabičkou Yatour Digital Music MP3 Changer USB SD AUX Na ebay.com je to tak za cca 1500,- a do rádia (má li výstup na CD changer) to zapojí každej šikovnej audio/elektro amatér, stačí jen vyndar rádio, zacvaknout konektor, dát Yatour do kastlíku přes spolujezdce a je to ;-) Jo a funguje to špica ;-)
-
Jdi do toho... já kupoval taky z rodiny, auto mělo 50 tkm, teď jsem na 80 tkm a naprostá spokojenost (a to jsem zarytej odpůrce Oktávek, páč je to tuctovka a má to každej... naštěstí né FSI :-)) Jinak dlouhodobě jezdím na NA95, tankuju Shell, Agip a Benzina. Jednou jsem v nouzi natankoval i nějakej "no-name" v Kunštátě (prej bývalá Benzina) a vše OK. Dlouhodobou spotřebu mám 7,7 a poslední dobu leju do benzínu adiutivum VIF. Čas od času kupím i NA98, třeba když není jiná možnost nebo stojí u LukOilu stejně jako NA95 na mnou preferovaných čerpačkách ;-)
-
mno ja mam aktualne najeto 9,5tkm a prumerka je +/- furt 7,8... at je zima (15") nebo leto (17")
-
tak mám za sebou 2nádrže na Vervu100 a nějakej pád spotřeby necítím..... takže otázka do pléna, zkoušel někdo na Benzině jejich 95? Je OK bez síry a pojede to na ni tak jak 95 z Shellu či Agipu?
-
a proč? jako Pirelky byly moje favoritky (mejl jsem jinej model na svym predchozim italskym auticku), ale ted koukam, ze ty Goodyeary klesaj s cenou dolu a vyhraly kdejakej test.... tak FAKT nevim ;-)