Přejít na obsah

beejay

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

beejay's Achievements

0

Popularita

  1. Sermuste... Už sa to tu x-razy riešilo, ale nikde som nenašiel 100%né info. Na niektorom fore som sa dočítal, že senzor sa dá veľmi jednoducho prerobiť na cyklovač. Proste stačí odpojiť konektor pri spätnom zrkadle zo senzoru a páka v prvej polohe bude automaticky fungovať ako klasický cyklovač. Nikto však nenapísal, či to riešenie ozaj funguje. Na každom starom fóre sa to potom zvrtlo na ten smer, že sa menil senzor atď... Má s týmto riešením niekto skúsenosti? Ozaj to tak funguje, alebo sú potrebné ešte iné úkony...? Díky za info! J.
  2. beejay

    cidlo teploty

    Diagnostika - treba pozriet davkovanie paliva, ze kolko ukazuje teplotu chladiacej kvapaliny - samozrejme motor musi byt stopercentne zohriaty. Momentalne tiez riesim vadne cidlo. Pri kontrole diagnostika neukazala ziadnu chybu na motore, ale ked sme kukli davkovanie paliva, tak sme zistili, ze cidlo je v prdeli, pretoze dava riadiacej jednotke zle informacie. Motor mal 85-90°, ale cidlo ukazovalo 38 °C. Samozrejme kvolitomu auto zerie viac.
  3. Hm, tlak v pneu musim preverit, neviem, ci som nenapisal blud, ze vzadu mam 2,0 BAR. Samozrejme PC je len informativne... ale ked ukazuje o 1-1,2 L viac ako na bratovom Tolede s tym istym motorom, tak volakde bude chybicka. Bratovi vychadza po 2500 km odchylka od palubaku 0,2 L/100 km smerom dole (lepsi pripad:). Viem, ze na diesli treba vediet jazdit. 8 rokov som jazdil s benzinom, takze si musim zvyknut. Odkial beries, ze mam stopro zle nastavené rozvody? Alebo to je len tip, kvoli comu moze viacej zrat? Motor ide pekne rovnomerne, taha rovnomerne.. nie som ziadny mechanik, ale hadam budu rozvody OK. Uvidim, co bude po tom, ked vymenime cidlo teploty a riadiaca jednotka zacne konecne davkovat palivo podla realnej teploty motora.
  4. No pánové... díky všetkým za príspevky. Dnes cestou domov (35 km)rucicka teploty chladiacej kvap. nie a nie vyjst na 90 °. Hned cestou domov som sa zastavil u mechanika, supli sme auto na VAG a výsledok je nasledovny: Volnobezne otacky 908/min Vstrek: 6,8 mg/vstrek - teplota chladiacej kvapaliny 38 °C !!!! Pritom rucicka ukazovala uz skoro 90°C. Cize pokazene cidlo. Ono mi to furt davkuje ako pri nezohriatom motore. Kukli sme aj trysky. Tam to bolo nejak takto: Valec 1: -0,35 Valec 2: -0,2 Valec 3: 0,28 Valec 4: 0,48 Mechanik mi povedal, ze treba vybrat vstrekovace, ze ich posle na kontrolu, ci ich staci iba precistit, alebo vymena. Je to ozaj na zaklade tychto parametrov nutne alebo to je este v poho? Bo ja som v tomto moc neni doma. Takze buduci tyzdenide auto spät k mechanikovi. Vymena cidla, kukne termostat, dufam, ze nastavi davkovanie paliva. Vstrekovace este uvidím...
  5. Sorac, to som zabudol - 1,9 TDi 81 kW, r.v. 2002 - 201 000 km. (samozrejme ak neboli stocene kilometre.) Min hrubka 19 mm - to som potreboval vediet..
  6. Asi ju budem musiet zobrat k nejakemu poriadnemu mechanikovi do prcic....
  7. Chyby nie sú... Ale este to hodime na origos VW soft. Pneu mam 16" 205x55 - nahustene tak, ako je ma byt (aspon podla papiera) - vpredu vzadu 200. Brzdit brzdim ozaj len v pripade nutnosti... takze da sa povedat, ze sa snazim jazdit maximalne usporne. A aj tak... Pri elektronicky riadenom vstrekovacom cerpadle sa da korigovat mnozstvo paliva aj cez VAG, alebo len mechanicky, ako som sa kdesi docital (povolit tri skrutky a velmi jemne prestavit cerpadlo - pritom sledovat na VAGu hodnoty)?
  8. Sermuste! Zacina ma stvat jedna vec. Vsetci znamy, co maju 1,9 TDicka sa chvalia, ze maju normalne problem ist nad priemernu spotrebu 5l/100km. Brat ma Seat Toledo 1,9 TDI 81kW ASV (presne ako ja) a ma spotrebu 4,3 – 5 litrov (zavisi od stylu jazdy – pricom 5 ma ked sa ponahla). Ja na Octavii Combi mám horkotazko 4,7-4,9 – ale to uz idem ako slimák, bez klimy – zaspavam za volantom. Rano v zime prejdem 35 km do práce, standardnym uspornym tempom a priemer mi ukazuje 5,7-6 L – pricom idem len okresky, cez dediny (ziadne zapchy, krizovatky nic...). Motor sa mi nejak tazko zohrieva na 90 °C - chladiacu kvapalinu mam dost nad hranicou MAX. Na volnobeh mi to ukazuje 1,1-0,9 l pri studenom motore a 0,7-0,8 L/hod pri zohriatom motore. Da sa nieco nastavit-korigovat elektronicky vo VAGu? Co to moze sposobovat? Stve ma to, bo som sa tesil na diesel, ze cosi usetrim, kedze denne chodim do prace autom. Ale teraz som skoro tam, kde som bol s otcovou Fabiou 1,4 MPI, ktora zrala 6 – 6,5 L/100km. Poradte plís...
  9. Caffte! Nedávno som kupil Octavku a rozmyslam nad tym, ci ju mam zobrat k mechanikovi, aby mi vymenil brzdove kotuce (vpredu aj vzadu). Nechcem menit bezpodmienecne, ked to nie je nutne... zbytocne ho otravovat nechcem. Kolko je maximalne mozne opotrebenie? Vedel som zmerat iba sublerou cez disk hlbku opotrebenia na okraji voci nezbrzdenej ploche. Na vsetkych kotucoch je hlbka opotrebenia na čele 0,85-1 mm. Zadnu stranu som samozrejme nevedel zmerat. Co vsetko je potrebné menit s kotúčmi okrem brzdových doštičiek?
  10. No skusal som urobit tebou odporucany postup, ale bez uspechu. Senzor je mrtvy. Moze byt, ze predosly majitel ho cez VAG resp. komfortnu jednotku deaktivoval? Da sa to nejako bez montaznych zasahov prestavit na taky rezim, aby packa fungovala ako s obycajnym cyklovacom? Kdesi som sa docital, ze staci pod osvetlenim interieru rozpojit konektor, ktory ide k senzoru. A ze vraj nie je potrebne vymenit rele. No este v kazdom pripade napojime auto na kontrolu, bo nejak neidu ani vyhrievane predne sedadla. Uvidime, co to ukaze.
  11. Ehm... DP - to jest kde? Link... plis.... Dakujem!
  12. Caffte! Dnes sme s kamosom menili na mojej Octavke xenonove vybojky, bo uz sa s nou vecer nedalo jazdit. Zistili sme vsak nepeknu vec. Lava parabola xenonu je na spodku prepalena (normalna diera) a samozrejme na spodnej cast sa uplne odlupil leskly povlak. Prava sa zatial neprepalila ale uz sa zacina odlupovat leskly povlak. Vycistili sme cocky, opatrne aj parabolu. S novymi vybojkami svietia teraz svetla lepsie, ale samozrejme to nie je to prave orechove. Daju sa tie paraboly nejak opravit, alebo kde sa daju zohnat nove paraboly? Alebo je dostat len komplet svetlomety??? Mal uz niekto podobny problem?
  13. Ok, diky za rady. Dnes to skusim. Snad to bude len blba poistka... Ktora poistka by to mala byt, bo v scheme je len vseobecna poistka na stierace - a tie funguju vo vsetkych rezimoch okrem dazdoveho senzora....
  14. Hm, senzor by tam teda mal byt. Od zrkadla vedie taka plastova krytka az po strop. Avsak fungovat nefunguje. Pri zapnuti do rezimu cyklovaca zotrie raz a hotovo. Skusal som aj ostrekovat, aj tak nic. Este pozriem zvonka celne sklo, kde by mal byt senzor, ci tam nieco nie je. Cital som fora, kde sa ludia stazuju na senzor, ze funguje casto nelogicky, blbne a tak... ale mne nefunguje vôbec. Doprcic...
×
×
  • Vytvořit...