Přejít na obsah

stomko

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    110
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

stomko's Achievements

0

Popularita

  1. Tak zonhanl som nejakeho servisaka, bol tu aj s diagnostikou (VAG COM). Nebol z toho mudrejsi. spustil test akcnych clenov (rele pridavneho palivoveho cerpadla) - na moje prekvapenie to cvaka ine rele a testuje to cerpadlo pod kapotou, nie to pod sedadlom v nadrzi. Dalej len odpojil/zapojil nejake senory tlaku na motore, a motor nastartoval. Sice raz zdochol, potom nim 2. krat par krat cuklo, ale nezdochol. On si mysli ze to moze robit ventil regulatora tlaku (057 130 764H), ked ho odpojil, na diagnostike mu nevypisalo ziadnu zavadu. Konektor pripojil spat, predtym ho este prestrekol kontaktolom. No nie som z toho ovela mudrejsi, taktiez ma to velmi nenaplna istotou. Novy ventil stoji 140e, ale akosi nie som sam na 100% presvedceny ze je to tym, tak neviem...
  2. Ani nie, viacmenej to iste: P0091 Raw code: 0091 ECU: Engine control unit Status: Pending OBDII: Fuel pressure regulator 1 - short to earth; Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low Voltage 5134 Raw code: 00140E ECU: 01. Engine control unit Status: Pending, Test failed since last DTC clear Skoda: P009100: Fuel Pressure Regulator "A" Control Circuit Low
  3. No nemam moznost zohnat nejaku, preto skusam co viem u seba doma.
  4. Podarilo sa mi nastartovat, auto bezalo asi 3 sekundy, pocas toho 2x cuklo, a zdochlo. Aj to je mozno len pre to ze som vcera cez inu baterku manualne spustil palivove cerpadlo. Pretoze ani teraz, ani pred startom, ani pocas startovania, ani pocas behu jednoducho nepocujem palivove cerpadlo. Skusal som aj prehodit rele 645 (oba spodne medzi sebou) a 646 (spodne s tym vyssie), a aj citim ze vsetky relatka cvakaju. Cize chybu rele by som asi taktiez vylucil. Co dalsie moze sposobovat to ze palivove cerpadlo je mrtve a neide do neho ziadna stava? Mne uz dosli napady.
  5. Olej menim kazdych 15k, skor ma stve ze cela jazda bola OK, a rano ani tuk. Dostal som sa este k tym relatkam pod volantom, vyskusam tie 645 aj 646, akurat musim nabit baterku. Po tolkych pokusoch uz slabo toci. Kazdopadne ak to nebude ani tym, uz mi nenapada cim dalsim moze byt sposobene ze do palivoveho cerpadla neide ziaden prud.
  6. Najazd 320k km. VAG tu bohuzial nemam, iba carista a tie kody, co mi to vyhodilo tam, som pisal vyssie. Neide z toho nic poznat?
  7. Ahojte. Spravil som asi 400km jazdu, pol okresky, pol dialnice, pocas jazdy vsetko OK. Domov som prisiel o 8 vecer, o 8 rano uz moja octavia nenastartovala. Motor toci, ale nenaskoci. Mozno 2 alebo 3x naskocil, aj to len na zlomok sekundy a potom zdochol. Na pristrojovke blika zhavenie, niekedy vypise hned pri zapnuti zapalovania "chyba motora, do servisu", alebo pri dlhom startovani (viac pokusoch) velka cervena olejnicka v strede medzi budikmi nad maxi-dotom a pipanie. Skontroloval som olej, ten je v norme, posledna vymena bola 15k km dozadu. Pozrel som sa dozadu na palivove cerpadlo a to nepocujem vobec, z toho co som skontroloval mozem povedat ze do neho neide stava. Palivove cerpadlo ako take toci ked som ho skusal pripojit napriamo, takze v nom by som chybu vylucil. Len pre istotu - auto mi stoji nepojazdne uz asi 2 dni, a palivove cerpadlo sa nezaplo ani raz - ani pri otvoreni dveri, ani pri zapnuti zapalovania, ani pocas startovania, ani len na chvilu. Skontroloval som poistky vedla volantu c.27 - ta je OK. Pri motore c. 20, 23, aj 15 - vsetky su OK. Nie som si isty ci pri CFHC je vedla volantu za pristrojovkou aj rele cerpadla, to som nemal moznost skontrolovat. Diagnostiku mam len cez mobil kde mi vyhodilo viacmenej 2 relevantne chyby - motor chyba 05134 (ziaden dalsi popis), a zakladne OBD2 - P0091 - Fuel pressure regulator 1 control circuit low. Nejake dalsie napady co by mohlo byt vo veci? Dakujem.
  8. stomko

    Sedačka - paměť

    Mne sa stavalo nieco podobne ked som mal tie tlacidla zoxidovane. Takze otazka znie - funguju ti tlacidla normalne? Ak ano, over pre istotu ze mas nastavenu spravnu poziciu na spravny kluc. Ak sa ti to deje pri kazdom odomknuti, je mozne ze mas ku klucu sparovanu sedacku v nejakej pozicii.... Uloženie nastavenia sedadla a vonkajších zrkadiel na jazdu vpred Zapnite zapaľovanie. Nastavte sedadlo Nastavte obidve vonkajšie zrkadlá Stlačte tlačidlo SET V priebehu 10 sekúnd po stlačení tlačidla SET stlačte jedno z pamäťových tlačidiel potvrdzovací signál potvrdí uloženie nastavenia sedadla do pamäte. Aby bolo možné vyvolávať pomocou kľúča diaľkového ovládania nastavenia sedadla a vonkajších zrkadiel, ktoré sú uložené v pamäti, je potrebné jedno pamäťové tlačidlo priradiť rádiovému diaľkovému ovládaniu. Po uložení nastavenia sedadla a vonkajších zrkadiel do pamäte máte 10 sekúnd na to, aby ste nasledujúcim spôsobom priradili diaľkovému ovládaniu určité pamäťové tlačidlo: Vytiahnite kľúč zapaľovania. Stlačte tlačidlo odomknutia na kľúči s diaľkovým ovládaním. Po úspešnom priradení bliknú smerové svetlá a ozve sa akustické potvrdenie. Nastavenie je uložené pod príslušným pamäťovým tlačidlom.
  9. stomko

    Alarm

    Kontrolné svetlo vo dverách vodiča Po zamknutí vozidla bliká kontrolné svetlo cca 2 sekundy v rýchlom slede, potom začne blikať rovnomerne v dlhých intervaloch. Ak je vozidlo uzamknuté s vyradenou bezpečnostnou poistkou » Strana 28, kon- trolné svetlo vo dverách vodiča najprv bliká rýchlo cca 2 sekundy, potom zhasne a po cca 30 sekundách začne blikať rovnomerne v dlhších intervaloch. Ak kontrolné svetlo najprv bliká cca 2 sekundy rýchlo, potom sa rozsvieti nepreru- šovaným svetlom a po cca 30 sekundách začne blikať pomaly, je porucha v cen- trálnom zamykaní alebo v systéme stráženia vnútorného priestoru a ochrane proti odtiahnutiu vozidla » Strana 31. Požiadajte o pomoc odborný servis ŠKODA. Komfortné ovládanie okien Pri odomykaní a zamykaní vozidla je možné okná otvárať a zatvárať » Strana 36. ...manual, strana 27. A od strany 31 mas popis tlacidla na B stlpiku.
  10. stomko

    Alarm

    Docitas sa v manuale. Ja mam na stlpiku len 1 tlacidlo - na deaktivaciu kontroly vnutorneho priestoru pred zamknutim (ak v aute nechas napr. psa). LED na dverach tusim normalne po zamknuti par krat rychlo preblikne - potom blika pravidelne. Ak mas poruchu ultrazvukovych senzorov (pri schranke na okuliare), tak pri zamknuti blika inak. To indikuje prave tuto zavadu. Pozri manual, najdes to tam vysvetlene.
  11. No neviem. Momentalne mam najazdene okolo 192000 km, niekolko krat vymeneny olej. Ziadne problemy nepozorujem.
  12. @vokial - dik za tip. Kupil som rovnaky v SK Sunnysofte a funguje s caristou bez problemov.
  13. Pretesnena? Tam ziadne tesnenia nie su. A cez tu strbinu to sposobovalo piskot prave u mna. Mozno sa len uplne nechapeme :)
  14. Vid obrazok. Medzi kapotu a masku som nalepil kusok obojstrannej hrubsej pasky. Pre overenie to prelep napr. papierovou paskou z vonkajsej strany. Ak to prestane, je to ono. Nasiel som aj prispevok kde som to riesil: http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=23282
  15. No na pohlad rovnaky som kupil aj ja. A bola to verzia 2.1 (aspon podla aplikacie ELM327 Check Version)
×
×
  • Vytvořit...