Přejít na obsah

vlastaaa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    416
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

vlastaaa's Achievements

0

Popularita

  1. no hele na konec jsem ji tam měl za 145 asi, a odvezl ji za 135, s tím: - že nedostal letní pneu, protože jsem to nestihl přezout, a prodal jsem je kamarádovi - že rozvody sice mají najeto 50 tis. ale jsou tam 6 let, chtěly by udělat - že jsem strhl roční dálničku a prodal jsem ji též kamarádovi - a sám řekl, že nebude prudit a otravovat, když se tam cokoli vysere, nikdy nevíš
  2. tak Octávka je do konce května u nového majitele v Tachově, koupil si to jako víkendovku, chce tam dát AirLift podvozek, 19 kola, a celopolep černou folii, možná šedou
  3. to moc děkuju, až odjede asi mi to bude líto no na medvěda jsem zvědavej, jestli se s ním sžiju, přece jen je to úplně něco jiného
  4. jinak teda už mám dome nějakou dobu nový auto, a jelikož jsem benzínovej... je to 2007 - S500 4Matic Designo AMG Paket, 5,5 V8 285kw, 7G-Tronic převodovka, výbava je snad nekonečná, od adaptivního tempomatu, přes noční vidění k všem elektrickým vyhřívaným chlazeným sedačkám (přední masážní s dynamickou funkcí dofuku bočnic) k ledničce. díly na to už nám sehnaný všechny, nejdál jsem byl pro nárzaník a xenon v Popradu, jen čekám až bude mít klempíř čas na spasování.
  5. tak si po roce řekla zase o olej od Shellu a filtry, a po 5 letech jsem ji dopřál i palivák, vše od Mann, a vyměnil jsem i plastovou trubku odvětrávání klikovku, protože praskla, na diagnostice je auto čistý, a jede teď o poznání lépe. A v červenci jsem ji protáhl na Červenohorské sedlo, je to tam fakt pecka.
  6. tak proběhla jedna menší oprava, a to sice nové hadice na odvětrávání motoru, už déle jsem měl tu hadici co vede od ventilového víka dolů do toho T kusu popraskanou a už držela jen díky el. pásce, tak jsem ji koupil novou a pro jistotu i ten T kus a odvzdušňovací ventil, jak se ukázalo ten T kus byl taky jak řešeto, takže by to teď mělo být v cajku. jinak RS půjde asi tak na konci září do stodoly pod zámek, ale na prodej pořád bude, v tu dobu bych už měl mít hotovej novej povoz
  7. https://www.sportovnivozy.cz/105221-skoda-octavia-rs-zvole-u-prahy https://auto.bazos.cz/inzerat/91296254/Octavia-RS-18-Turbo-rv2002-245-000-km.php tak co myslíte, přepískl jsem to? mí servisáci mě zdrbali, že to páchám a prej by ji za míň nepouštěli
  8. hele, ložiska i s nábojema jsem dělal právě v prosinci, a to cvakání je cca od srpna, a kdyby tam bylo něco špatně, tak bysme si toho všimli na dílně
  9. no mě to cvaká pravě když jedu rovně, a zesílí se to když mírně zatočím volantem
  10. na to, že volant byl zadarmo, tak hodně dobrý. on ho lakoval na podruhé a řekl to bude rychle, a asi jak to nasvítil lampou, tak se trochu pocuchal
  11. no koukám, že jsem tu sakra dlouho nic nedal, tak to musím napravit. - konečně jsem se pustil do výměny silentbloků zadní náparvy, a to sice za ty z Fabie RS od Meyle, musím říct že rozdíl je znatelný, ta prdel teď o hodně lepé sedí - musel jsem koupit nový motorek zadního stěrače, protože do něj začal protíkat ostřikovač a tím se mi spouštěly přední stěrače, i když nepršelo a nešly vypnout, jenom vypnutím auta, tak jsem koupil replikový motorek a s ním pro změnu nešel vypnout zadní stěrač, tak jsem ho vrátil a koupil originál a je klid - pro klid v duši jsem ještě vyměnil zadní náboje s ložiskem za ty od FAG - dlouho jsem jezdil s děravou manžetou na levém vnějším kloubu poloosy, tak jsem pro jistotu vyměnil celý za Lobro, možná i proto, že jsem si myslel, že děla bordel za jízdy, ale cvakání jako bych měl kámen v gumě pořád přetrvává, a vůbec nevím co by to mohlo být, všechno je nové totiž - teď o víkendu proběhla výměna těsnění ventilového víka i kolem svíček, už bylo tvrdé a trochu propouštělo olej. - konečně mám zapsané kola 8Jx18 ET35 a 7Jx17H2 ET38 a k tomu 6 rozměrů pneu: 205/50 R17, 225/45 R17, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18 a 225/45 R18 - všiml jsem si, že mám v další záznamech v TP napsáno, že mi RS plní Euro 4, je to možné, když je to rok 2002? - nově mi interier zdobí nově očalouněný volant v úpravě Performance se zkosením spodku a prošívaný trikolorou červená-zelaná-šedá - a konečně jsem nalepil ty prahy od Milotecu, i když na levé straně jsem se s tím hodně sral, protože ten kratší lakýra zkroutil, tak to tam nesedí idálně
  12. chci se zeptat jak moc mám hrotit rozvody na 1.8T RS AUQ, rok 2002, měnil jsem je i s vodní pumpou při koupi auta v březnu 2013, takže je to 5 let od výměny, ale mám od té doby najeto jenom zhruba 42tis km. Názory na výměnu?
  13. no to mate taky pěkný nájezdy, ale pravda je že dřív jsem s ní jezdil tak dva víkendy v měsíci, teď jezdím každý víkend Praha-Pardubice, a strasně mě to auto baví Martin_TDi: to bylo jen letos, příště už budou vytažený lemy a snad zapsaný i kola, takže brzdy zůstat můžou
  14. tak je za námi zdárně STK a emise v tohle setapu, dávaly se zpět 312 brzdy abych dal 17 kola bez podložek, a strhly se folie z předních oken a slunční pruh z čelního, každopádně v tomhle týdnu půjdou folie snad zpět, brzdy a 18 kola nahozeny ještě ten den po STK no a otočil jsem nějaký další ten 10ti tisíc, takže za 5 let vlastnictví, což bude někdy na začátku února, jsem s tím najel nějakých 41tis., víkendovka no
  15. nemá někdo typ na nějakou pražskou? v Chrudimi jsem to měl právě přes známeho a nic, prej to KBA na kolech musí vyfotit
×
×
  • Vytvořit...