-
Počet příspěvků
416 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
vlastaaa's Achievements
0
Popularita
-
no hele na konec jsem ji tam měl za 145 asi, a odvezl ji za 135, s tím: - že nedostal letní pneu, protože jsem to nestihl přezout, a prodal jsem je kamarádovi - že rozvody sice mají najeto 50 tis. ale jsou tam 6 let, chtěly by udělat - že jsem strhl roční dálničku a prodal jsem ji též kamarádovi - a sám řekl, že nebude prudit a otravovat, když se tam cokoli vysere, nikdy nevíš
-
tak Octávka je do konce května u nového majitele v Tachově, koupil si to jako víkendovku, chce tam dát AirLift podvozek, 19 kola, a celopolep černou folii, možná šedou
-
to moc děkuju, až odjede asi mi to bude líto no na medvěda jsem zvědavej, jestli se s ním sžiju, přece jen je to úplně něco jiného
-
jinak teda už mám dome nějakou dobu nový auto, a jelikož jsem benzínovej... je to 2007 - S500 4Matic Designo AMG Paket, 5,5 V8 285kw, 7G-Tronic převodovka, výbava je snad nekonečná, od adaptivního tempomatu, přes noční vidění k všem elektrickým vyhřívaným chlazeným sedačkám (přední masážní s dynamickou funkcí dofuku bočnic) k ledničce. díly na to už nám sehnaný všechny, nejdál jsem byl pro nárzaník a xenon v Popradu, jen čekám až bude mít klempíř čas na spasování.
-
tak si po roce řekla zase o olej od Shellu a filtry, a po 5 letech jsem ji dopřál i palivák, vše od Mann, a vyměnil jsem i plastovou trubku odvětrávání klikovku, protože praskla, na diagnostice je auto čistý, a jede teď o poznání lépe. A v červenci jsem ji protáhl na Červenohorské sedlo, je to tam fakt pecka.
-
tak proběhla jedna menší oprava, a to sice nové hadice na odvětrávání motoru, už déle jsem měl tu hadici co vede od ventilového víka dolů do toho T kusu popraskanou a už držela jen díky el. pásce, tak jsem ji koupil novou a pro jistotu i ten T kus a odvzdušňovací ventil, jak se ukázalo ten T kus byl taky jak řešeto, takže by to teď mělo být v cajku. jinak RS půjde asi tak na konci září do stodoly pod zámek, ale na prodej pořád bude, v tu dobu bych už měl mít hotovej novej povoz
-
https://www.sportovnivozy.cz/105221-skoda-octavia-rs-zvole-u-prahy https://auto.bazos.cz/inzerat/91296254/Octavia-RS-18-Turbo-rv2002-245-000-km.php tak co myslíte, přepískl jsem to? mí servisáci mě zdrbali, že to páchám a prej by ji za míň nepouštěli
-
hele, ložiska i s nábojema jsem dělal právě v prosinci, a to cvakání je cca od srpna, a kdyby tam bylo něco špatně, tak bysme si toho všimli na dílně
-
no mě to cvaká pravě když jedu rovně, a zesílí se to když mírně zatočím volantem
-
na to, že volant byl zadarmo, tak hodně dobrý. on ho lakoval na podruhé a řekl to bude rychle, a asi jak to nasvítil lampou, tak se trochu pocuchal
-
no koukám, že jsem tu sakra dlouho nic nedal, tak to musím napravit. - konečně jsem se pustil do výměny silentbloků zadní náparvy, a to sice za ty z Fabie RS od Meyle, musím říct že rozdíl je znatelný, ta prdel teď o hodně lepé sedí - musel jsem koupit nový motorek zadního stěrače, protože do něj začal protíkat ostřikovač a tím se mi spouštěly přední stěrače, i když nepršelo a nešly vypnout, jenom vypnutím auta, tak jsem koupil replikový motorek a s ním pro změnu nešel vypnout zadní stěrač, tak jsem ho vrátil a koupil originál a je klid - pro klid v duši jsem ještě vyměnil zadní náboje s ložiskem za ty od FAG - dlouho jsem jezdil s děravou manžetou na levém vnějším kloubu poloosy, tak jsem pro jistotu vyměnil celý za Lobro, možná i proto, že jsem si myslel, že děla bordel za jízdy, ale cvakání jako bych měl kámen v gumě pořád přetrvává, a vůbec nevím co by to mohlo být, všechno je nové totiž - teď o víkendu proběhla výměna těsnění ventilového víka i kolem svíček, už bylo tvrdé a trochu propouštělo olej. - konečně mám zapsané kola 8Jx18 ET35 a 7Jx17H2 ET38 a k tomu 6 rozměrů pneu: 205/50 R17, 225/45 R17, 215/45 R17, 215/45 R18, 225/40 R18 a 225/45 R18 - všiml jsem si, že mám v další záznamech v TP napsáno, že mi RS plní Euro 4, je to možné, když je to rok 2002? - nově mi interier zdobí nově očalouněný volant v úpravě Performance se zkosením spodku a prošívaný trikolorou červená-zelaná-šedá - a konečně jsem nalepil ty prahy od Milotecu, i když na levé straně jsem se s tím hodně sral, protože ten kratší lakýra zkroutil, tak to tam nesedí idálně
-
chci se zeptat jak moc mám hrotit rozvody na 1.8T RS AUQ, rok 2002, měnil jsem je i s vodní pumpou při koupi auta v březnu 2013, takže je to 5 let od výměny, ale mám od té doby najeto jenom zhruba 42tis km. Názory na výměnu?
-
no to mate taky pěkný nájezdy, ale pravda je že dřív jsem s ní jezdil tak dva víkendy v měsíci, teď jezdím každý víkend Praha-Pardubice, a strasně mě to auto baví Martin_TDi: to bylo jen letos, příště už budou vytažený lemy a snad zapsaný i kola, takže brzdy zůstat můžou
-
tak je za námi zdárně STK a emise v tohle setapu, dávaly se zpět 312 brzdy abych dal 17 kola bez podložek, a strhly se folie z předních oken a slunční pruh z čelního, každopádně v tomhle týdnu půjdou folie snad zpět, brzdy a 18 kola nahozeny ještě ten den po STK no a otočil jsem nějaký další ten 10ti tisíc, takže za 5 let vlastnictví, což bude někdy na začátku února, jsem s tím najel nějakých 41tis., víkendovka no
-
nemá někdo typ na nějakou pražskou? v Chrudimi jsem to měl právě přes známeho a nic, prej to KBA na kolech musí vyfotit