Ahoj. Potřeboval bych poradit. Už jsem prolez snad všechna vlákna a nikde nic uspokojivého. Mám O2 před fl. Motor 1,9TDi 77 kw BXE po čipu. Když jsem ho koupil, tak půl roku jezdila bez problémů.Někdy před vánocemi 2016 se mi občas stalo, že ráno nešla nastartovat. Motor chytil, udělal blum a chcípl (po cca 1s). Pak jsem musel točit tak 10 s. a naskočil (bylo to něco jako když tam není nafta).Pak celý den chytal a jezdil o.k. Pomohla výměna vložky pal.filtru. Po vánocích 2016 dělán chip a auto do léta jezdilo o.k až v létě to začlo znova se startama. udělalo to občas tak jednou za 10 dní. Výměna filtru a na čas o.k. V zimě 2017 to znova začlo a k tomu začal občas pohupovat motor na volnoběh. Poslední 2.měsíce auto startuje na drc, ale houpe motor (jako kdyby nefungoval jeden vstřik). Stačilo přidat plyn, motor se zklidnil. V servisu prý nic nenašli jen že je špatný setrvák. Nechal jsem ho vyměnit,ale motor houpe stejně dál. Podle Vagu kolísaj otáčky mezi 819-840, hodnota na kanále 13 : -0,11 ; -0,02 ; 0,09 ; 0,1. Vyměněn filtr paliva, čerpadlo z nádrže tlačí 0,6 atm (má mít 0,4), přetěsněný naftový rozvod a vyměněná váha vzduchu (půjčená z auta, které jezdí). Před 3 týdny čištěný vstřiky VIFem (vracená kapalina byla lehce zašpiněná ale nic strašnýho). Nová baterka. Tankuju primárně na Shell a benzině. Za jakoukoliv radu jsem vděčný. Dekuju