Přejít na obsah

pajau

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

pajau's Achievements

0

Popularita

  1. Pravděpodobně žádný posun. Podle všeho po třech letech mého boje se ŠA, se o problému s náhodnými dlouhými starty ví, ale příčina zatím neodhalena. Mají v testu další aktualizaci, která zatím není zpřístupněna, jejíž součástí mimo jiné věci by údajně měl být i další pokus o nápravu startů. V této věci asi zapomeňte na příčiny v opotřebení některých dílů, jako baterie, startéry apod. Ty projevy jsou od nového auta a výskyt je spojen s určitou teplotou okolí. Zapomeňte i na vstřiky, Ty mi vyměnili všechny a s nulovým výsledkem. Zakopaný pes i podle nich bude zřejmě v softwaru a tak se pracuje nebo nepracuje na úpravě softu ŘJ motoru. Někteří i odborníci si v této věci hrají s myšlenkou, že možná by problém vyřešil chip motoru, ale nevím, jestli tuto zkušenost již někdo absolvoval a došlo ke změně. Pokud o někom víte, dejte info.
  2. pajau

    Chyba Airbagu

    Nevím jak nyní u O3, ale u dvojek to byla celkem pravidelná chyba kabeláže, lépe řečeno svorkovnice v podlaze pod sedačkou. Řešilo se výměnou svazku nebo natvrdo propojením. Pokud záruka, rozhodně servis. Ale ještě se dívám - snímač nárazu pro ochranu chodců? Tak to asi nejde o boční airbag v sedačce. Tam byly chyby často.
  3. Pročti si pořádně diskusi k rs tdi a to i v sousedním foru. RS TDI má se starty problémy. Já se tím trápím od začátku, už přes rok. O problému se ví, dělali aktualizaci SW, ale i po ní se problém vrací. U mne po 4 reklamacích to už vypadá na odstoupení ze smlouvy, což bude mazec.
  4. Podle mne ještě žhaví.
  5. Moc díky, je to v podstatě jasné, zrekapituluji to - vozy bez start-stopu dobíjení na plnou kapacitu tedy povětšinou ukazují plných 100%, se start stopem dobíjení do 80%. No je třeba hledat všude
  6. No vida, počkáme na další kolegy a jejich postřehy. Pak bude třeba nutné nechat prověřit baterii a dobíjení. Tak je pravda, že mě nenapadlo se podívat hned po třeba delší jízdě, ale až následující den. Budu to ještě pořádně sledovat. Přemýšlím, co by užíralo eletriku, mám sice napojenu kameru, která je stále v provozu na nabíječku, ale ta je v pohotovostním režimu, zapíná se jen při detekci pohybu. Tak snad je to minimální odběr, myslím.
  7. Jo, to je logické, jen mě trochu vyděsilo, že si u bývalé O2 takový jev nevybavuji. Spíš se mi zdála hladina u teplého motoru nepatrně vyšší než u studeného, což je taky logické. Ale technologie je třeba trochu jiná. Ale šlo mi o to vysledovat u kolegů, jestli to mají také tak. Dík.
  8. Tak asi OK, měl jsem obavy, jestli se to někde nevytlouká nebo jestli špatně nedobíji.
  9. U O2 jsem si toho nikdy nevšiml, ale u O3 při zahřátem motoru množství chladící kapaliny v nádobce pod minimální hranicí (kontrolka nic), Po uvolnění víčka zasyčí a hladina vyběhne na normální hodnotu mezi max a min v nádržce. Tento projev nemá žádný důsledek - varovná kontrolka, vyšší hodnota teploty kapaliny na ukazateli, prostě nic. je to v pořádku?
  10. Prověřoval někdo ukazatel stavu AKU (volba přidržením tlačítka resetu km)? Při couračkách po městě ukazuje 70%, po dlouhé jízdě přes půl republiky pak ukazuje 80%. Výbava RS, kessy. Je to běžné takové hodnoty?
  11. Přesně tak, řadit podle něj znamená být věčně pod otáčky, což není dobré.
  12. A co takhle benzínové RS? Nesledoval jsem ceníky, ale snad někde psali, že cenově RS není zdaleka daleko od 1,8. jen takový námět.
  13. pajau

    Bolero

    Mám SGS3 s Bolerem zcela bez problému, dokonce mám své číslo nastaveno jako neviditelné a v seznamu jen pár těch, u kterých chci být známý a takové číslo s předvolbou viditelnosti *31# mi to žere také. Tedy spokojenost. Fakt možná znovu přehrát SW.
  14. Je pravda, že s tím je potíž, některá auta na denní svícení skutečně jezdí téměř potmě, souběžným svícením zadních světel by se měla zabývat legislativa. Jinak pokud nemáš tu možnost si to někde dokódovat nebo Ti to nechce servis udělat, mně se nastavuje citlivost světelného čidla a při nejcitlivějším nastavení se na auto rozsvěcují komplet světla opravdu včas, řekl bych optimálně. Ale globálně je to problém.
  15. pajau

    Návody

    160R prosím tě odkud máš ten obrázek? Tak asi se tolik nebudou krást, na druhou stranu demontáž nárazníku asi bude opruz a hlavně mnoho příležitostí ho někde odřít. Ale stejně, to je fakt ujetý při každé poruše žárovky řešit sundavání nárazníku. To pak opravdu výměna obrysovky přes servis vyjde na šílený peníze, pokud tedy opravdu nejde výměnu udělat bez vyndání světlometu. U xenonového světla bych řekl, že určitě ne. A že obrysovka bude odcházet, to si myslím určitě na OII jsem ji měnil za 8 let alespoň 5x.
×
×
  • Vytvořit...