Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


rusty333

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli rusty333

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. "Porucha motoru, Do servisu!"

    Hele já měl nedávno podobnej problém. Klapka nová cca 3/4 roku, EPC, nouzovej režim do 2500ot. Chybu si už přesně napamatuju, ale hlásilo to škrtící klapku. Smazat to šlo ale po otočení klíčku chyba hned naskočila. Po třeba 5min jízdě, chcípnutí a nakopnutí se chyba neobjevila. Tak jsem klapku vymontoval, vyčistil (prostříkal čističem karburátorů a pootíral hadrou) a stříkl kontox na konektor ke klapce a na konektor k pedálu. I když jsem nevěřil že by to mohlo pomoct (klapka byla vcelku čistá), tak to problém vyřešilo. Asi opravdu stačí málo a začne to dělat neplechu. Takže doporučuji toto jakožto věc co si v pohodě uděláš sám. Stejně ti tu každý řekne jako první "vyčisti klapku" :)
  2. slabé přední brzdy

    Dnes jsem vyměnil kotouče a desky, byly tam ATE. Dal jsem TRW. Znovu jsem raději odvzdušňoval, na levé straně vyšli 2 malé bublinky a na pravé nic. Pocitově jsou brzdy jedovatější na začátku ale pak jakoby trochu zvadly, ale i přes to je celkový brzdný efekt mnohem lepší. Uvidím jak se to začne sjíždět. Ještě asi vyměním brzdovou kapalinu. Posledně byla měněná před cca 60tis km (co jsem našel ve fakturách), ale barvu měla dobrou když jsem odvzdušňoval.
  3. slabé přední brzdy

    Ahoj, auto mi špatně brzdí, pozoroval jsem že přední disky se úplně minimálně špiní od brzdového prachu, naopak zadní disky jsou špinavé tak jak bych očekával u předních, navíc je na předních kotoučích velký rezavý lem zde porovnání přední a zadní disk takže první co jsem udělal bylo že jsem sundal přední brzdové třmeny, zkusil jestli pístek jezdí (jezdí krásně), vyčistil dosedací plošky destiček a složil - jak jsem čekal tak beze změny takhle vypadají přední kotouče takhle zadní přední kotouče + destičky vyměním, ale nemyslím si že to vyřeší problém se slabým brzdným účinkem, nemůže být problém v brzdovém válci? nechápu jak tam vznikla tak široká zrezlá plocha - destičky nejsou menší, jsou vybroušené přesně na šířku toho zrezlého lemu - stejný lem je i z druhé strany kotouče na obou osách... dle faktury není jasné co tam předchozí majitel dal za kotouče a destičky naposledy jak dál postupovat po tom co vyměním předek? nerad bych skončil se stejným výsledkem
  4. Vibrace při volnoběhu - studený motor

    i mě se na volnoběhu po startu potřepává auto, ale nepředchází tomu u mě špatný vstřík ani zvýšené hodnoty na emisích hned po nastartování není problém udržet konstantní otáčky (2000, 2500, 3000, 3500) ale nějak moc to neřeším, dávám info je ohledně těch otáček že to nedělá psí kusy
  5. Letní pneumatiky

    Před koupí jsem se díval asi na 3 weby a nikde u nich nebylo napsané ani jedno z FR, FP, RPB, MFS, ML. Značí se to ještě nějak jinak?
  6. Letní pneumatiky

    koupil jsem letní Pirelli PZERO 225/40R18, bohužel se je chystám vrátit kvůli masivní ochraně ráfku (v popisu to nebylo napsané)... a nazuté na zenitech to vypadá strašně.. viz foto podělí se nějaký vlastník hankooku K120 jestli mají ochranu ráfku popř jak moc velká je předtím bylo obuto na 235/40 hankook k110 které měli malou ochranu, ale pořád vypadali mnohem líp než užší Pirelli
  7. silenblok "reakční vzpěry" motoru/převodovky

    Jak poznám že je na čase vyměnit tuto vzpěru? Když prudce přidám tak se ozve klepnutí od motoru. Může to být ono?
  8. Poradna lité disky a pneu

    no do technicaku to budu teprve zapisovat, 18 tam nejsou vubec... zase kdyz kola budu chtit jednou prodat, tak je asi vetsi sance ze to prodam s 225/40.. nebo pak zvlast
  9. Poradna lité disky a pneu

    hoj, koukám že na zenith 18"s et 51 se dávají 225/40 po předchozím majiteli jsou na těch kolech pneu 235/40... má to nějaký pozitiva negativa nebo je to fuk? opticky mi to přijde ok mám boční defekt na jedné pneu tak se rozmýšlím jestli koupit 2 pneu 235/40 nebo to komplet přezout na 225/40
  10. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    jojo díky, teď po víkendu můžu říct že je to všechno v cajku
  11. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    PCV jsem vyměnil, trubka co vede k turbu byla plná oleje a když jsem rozdělal ten starý, tak jsem prstem propíchl membránu (to by asi nemělo ne?), chová se to znatelně lépe. Volnoběh drží. O víkendu najedu víc tak se ukáže. Už jsem nestihl vyzkoušet na místě jak se to chová. Najeto 300k, sací ventily jsem já nečistil a předchozí majitel spíš taky ne. Klapka nová před 20tis km. Řeším delší dobu nízký tlak oleje, ale střádal jsem penízky abych to mohl začátkem jara poslat ke klukům aby s tím zatočili jednou pro vždy :)
  12. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    ten jsem už prozíravě objednal, zítra dorazí tak dám report dnes jsem dal pro jistotu i nové cívky (stejně už to bylo na pořadu dne), beze změny
  13. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Řeším nepravidelný volnoběh převážně za studena občas i při zahřátém motoru. Občasné chcípnutí (to se stává jen když je -5 a chladněji) na volnoběhu. A zůstávají viset a kolísat otáčky (max do 1500) když vyřadím a dobržďuju. Při zátěži nepozoruju žádnou ztrátu výkonu, auto jede tak jak jsem zvyklej. Časová osa. - blbnul volnoběh, třepal se motor, rozsvítila se kontrolka motoru (vrtulník) - diagnostika missfire na 4 válci - přehodil jsem cívku mezi 1 a 4 - další den se missfire neobjevil, začalo to chcípat, chyba P0171 - Fuel Trim, Bank-1, System too Lean - vyměnil jsem svíčky, beze změny... P0171 - Fuel Trim, Bank-1, System too Lean + P0507 - Idle Control System RPM, Higher than Expected (toto se po objevilo myslím jen jednou nebo 2x) - dneska nalogované nějaké hodnoty, dnes bylo teplo a na úplně studeném motoru se vše zdálo ok, pak se začal se objevovat missfire na třech válcích ale už při zahřátém motoru po 30min jízdě (zrovna když jsme nelogovali tak to tam skákalo jak divé 6 výpadků atd) zajímavé že se kontrolka motoru rozsvítila jen poprvé, po smazání se to do teď nerožlo v příloze logy + dnešní chyby LOG-01-014-015-1068888.CSV LOG-01-014-015-022tsi2.CSV LOG-01-001-002-003-tsi.CSV 08032018LOG-01-014-015-106_tsi.CSV 18tsi_engine_faults.txt
  14. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Ohledně vibrací na volnoběhu. Jak přišly mrazy první den tak mi po nastartování na volnoběhu lehce kolísaly otáčky a občas to taky zavibrovalo. (říkal jsem si že to bude vynechávat jeden válec). Další den auto vyhodilo dle očekávání chybu missfire na 4. válci a chudou směs. Na třetí den jsem prohodil cívky mezi 1. a 4. válcem, chyba se zatím neukázala, ale začalo to chcípat na volnoběhu :D. Po ujetí pár km a zahřátí motoru bez problému. Mám objednané svíčky a čekám až se objeví opět missfire jestli to není cívkou. Napadlo mě taky jestli to nemůže být nekvalitním benzínem či palivovým čerpadlem. Když měníte cívky tak všechny 4 nebo k tomu není důvod?

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.