Přejít na obsah

milanch

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

milanch's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den , chci se zeptat. Mám jít v 6 měsíci na stk a emise. U nás ve škodovce mi řekli že veterány nezpravují. Octávia 1,6 , 55 kw r. výroby 1997. Když napojím notebuk na diagnostickou zásuvku, tak při vypnutém motoru a zapnutém zapalování se bez problému spojí s autem a vše je ok. Ale když nastartuji motor (motor běží) ,tak se buď špatně a nebo vůbec nespojí . Nemáte někdo zkušenost? Dík za případnou radu
  2. Dobrý den lidičky, chci se zeptat jestli mi někdo poradí. Otec má octávii 75 kw rok výroby 2001. rozsvítila se trvale kontrolka EPC. Že je problém s plynovým pedálem. Auto jsem napíchl na diagnostiku a ta napsala že je vadný snímač G 39 na plynovém pedálu. Chyba nejde vymazat, okamžitě se zapíše!!! Pedál jsem objednal nový ,originál ,přesně podle čísla a stejně to nefunguje. Motor jde nastartovat, volnoběh Ok. Když auto stojí bez kvaltu a přidám tak jdou otáčky až k 6 000 a omezovač je odpojí. Při jízdě nejde auto do otáček. Prosím o radu. Děkuji
  3. Lidičky chci se zeptat. Mám octavii a občas se mi stává, že když zasunu klíček do zapalování tak mi začne blikat imobilizér. Vytáhnu klíč, chvíli počkám pak zasunu a startuji , nebo to někdy musím několikrát opakovat. Nemáte někdo s tím zkušenost? Jak tuto věc odstranit? Děkuji za odpověď
  4. Ten zámek nevyhazuj, stačí tam vyměnit mikrospínač jsou to 3 konektory které přeletuješ. Částka cca 50 kč. mikrospínače , pokus není tedy závada na mechanismu dveří.
  5. Tak problém je jak se zdá vyřešen. Po výměně a přehrání druhé řídící jednotky je vše OK. Hodnoty na svorkovnici jsou také OK. A e vagu není žádná závada , tak hurá na STK.
  6. Tak teď už jsem to také zjistil. Včera jsem si stáhl dílenskou příručku. Už vím že pin 1 a 2 slouží k vytápění lambdy. Na těchto pinech má být napětí auta a to tam je . Takže tato strana sondy je OK. Jen je problém na pinech 3 a 4 , je to pro bohatou a chudou směs a má být mezi kontakty 0,45 +- 50mA. Což už teď mám problém, mám na nich 1,3 V. Pro jistotu jsem to zkoušel i u otce na autě a ten to má OK. Tak teď mám dilema jestli je v kopru řídící jednotka nebo kde je problém. Vedení od ř.j. k lambdě e OK. Tak musím hledat závadu !!!!!!!
  7. Dobrý den lidičky, stále mám problém s lambdou a už mě to fakt neba. Dnes jsem zkoušel obvod mezi konektorem pro lambdu a konektorem pro řídcí jednotku. Černý a hnědý vodič jsou v cajku, ale modrý s proužkem a hnědý s proužkem mi ukazují že jsou spojeny. Nemáte někdo schéma zapojení mě řídící jednotkou a konektorem pro lambda sondu . Dík Milan
  8. milanch

    vstřikovače

    Právě na stolici to bylo, těsnost je O.K. Jen je problém se signálem .
  9. milanch

    vstřikovače

    To nemůžu , ale měl jsem je na stolici a byli vyčištěny ultrazvukem. Těsní všechny jen je problém s vnitřním vynutím a to má možná vliv na lambda sondu. Uvidím jak přijde, změřím vnitřní odpor a měli by mít všechny stejné hodnoty odporu.
  10. milanch

    vstřikovače

    Problémy ani ne jen při volnoběžných otáčkách motor občas pokucne. Ale na diagnostice mám problém s lambda sondou , příručka VIS odkazuje na vstřik viz příloha , jedná se o závadu 00525. Uvidím objednal jsem nový vstřik , zítra ho snad nasadím pojezdím a znovu auto napíchnu.
  11. Ahoj lidičky, rád bych radu od nějakého autoelektrikáře. Vyndal jsem vstřikovače a měřil je ohmmetrem. Dva měli hodnotu 14,5, jeden 14,6 a ten jeden měl hodnotu 14,7 ohmů. To asi není v pořádku. Díky za případnou radu.
  12. Dobrý den lidičky, je zde elektrikář který má zkušenost ze svorkovnicí bod autem pro lambda sondu? Mám s ní stále problém a mám podezdření na problém mezi řídící jednotkou a svorkovnicí pod autem. Jaké mají být hodnoty měření na svorkách. Děkuji za případnou radu. .
  13. Dobrý de lidičky, je zde elektrikář ,který by mi mohl poradit jaké mají být hodnoty na svorce pro připojení da lambda sondy před katrem pod autem . Děkuji za případnou radu.
  14. Ahoj, udělej základní nastavení, ale mám obavu že stejně se ti to za chvíli vrátí do starých kolejí. Nejlépe uděláš když začneš šetřit na novou. Já ji také musel vyměnit. Na tištěném spoji jsou přerušené vodící dráhy.
  15. Lidičky , prosím o radu, stále mi diagnostika hlásí problém s lambda sondou. Dnes jsem jí vyměnil za druhou a problém přetrvává. Diagnostika VAG ukazuje pořád napětí na sondě 1,24 V, což je problém, napětí musí být od 0 do 1 voltu. Příručka VIS mi podle kódu chyby píše toto viz dokument. Poradí někdo? Děkuji
×
×
  • Vytvořit...