Přejít na obsah

jaskope1

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

jaskope1's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaký je rozdíl u silentbloků motoru na Octavii I. Mám 75kw BFQ a chtěl bych tam dát silentbloky z TDI či RS v domění, že budou tužší než ty co tam patří. Jde mi o to, jestli jsou vzájemně kompatibilní a půjdou dát na šrouby, které tam jsou.
  2. Ahoj, chtěl bych se zeptat zdali někdo z vás již neřešil následující závadu. - při studeném startu v pořádku roztočím motor a ochotně naskočí - po cca 10-ti vteřinách ponechaných na volnoběh motor začne poskakovat na 3/2 válce a chcípne, stejný problém i když po startu držím nějaké vyšší otáčky cca 2-2,5k a po chvilce chcípne, stejný problém když po nastartování zařadím jedničku tak ujedu asi 10 metrů a motor začne dělat to stejné. Občas to pak i střelí do výfuku. - následný druhý start je už vždy bez problémů Svíčky? - Jsou tam asi před 4k km nové Cívky? - to by dělalo asi i jindy Baterie? - motor roztočí baterie úplně bez potíží Palivové čerpadlo? - že by bylo ze začátku líné a natlačí málo benzínu a pak se uleje? Zajímavé že nemá problém v jiných případech. Čerpadlo se sepne po otevření dveří a pak po otočení klíčkem. Olej? - že by motor si natáhnul olej a tak než je spálí tak se tím zadusí? Teplotní čidlo? - mám tam nové před 70k km což je dost, ale volnoběh pak drží a teplotu taky Lambda sondy? - ??
  3. Chtěl bych vás upozonit na nepoctivého prodejce http://www.dp-auto.cz/ DP-AUTO. Kupoval jsem od něj převodovku, kterou jsme s mým mechanikem namontovali, jenomže pořád se nám nedařilo zapojit správně čidlo zpátečky. Nakonec jsem mu tam auto nechal ať se na to mrkne/případně rozebere jelikož je převodovka v záruce. Po čtyřech dnech mi volá že to je hotové, že to byla úplná pičovina, že stačilo jen přepojit čidlo. Přijedu si to vyzvednout, pán za to nic nechtěl, že to byla maličkost a hned odjel někam pryč. Po obhlédnutí auta jsem chtěl nastartovat a koukal jsem jak puk, jelikož mělo auto o 300km více najeto než jsem mu jej tam nechával. (u takto neznámých garážníků si auto před předáním natočím včetně údajů na tachometru atd.) Volám mu nazpět, že co to má znamenat a kde se s autem proháněl. Chvilku zapíral, pak z něj vypadlo, že byl u kámoše v garáži to spravit (nevěřím tomu, prostě se proháněl po kraji). Navíc dlouhodobě jezdím za průměr 7,0l/100km a to jezdívám většinou dálnice 140 tempomat kopce nekopce. Po předávce mělo auto 9.7l/100km. Tak nechápu jak s tím musel jezdit. Zatím nepřišla žádná pokuta od policie ani nic o nějaké nehodě tak snad ho nikde nezměřili. Nadal mi do telefonu do kundy, že se hádám ohledně pár stovek, že mi opravu dal zadarmo (chtěl jsem mu dát peníze ale nechtěl, asi věděl proč). Poslal jsem mu útratu z benzínky na mail a své číslo účtu s požadavkem na cirka 500,- za palivo. Peníze jsem nikdy neviděl. Naštěstí auto nenese zatím žádné následky jeho řádění.
  4. Ano motor jde vytočit. Ono se to projevuje mezi otáčkama cca 4100-5000 pak to zas lehce utichne pokud otáčky stoupají. Nejhorší je, když jsme měli otevřenou kapotu a koukali do motoru a zároveň jsem se to snažil ukázat tak se to moc neprojevilo. Teda já to za volantem trochu cítil ale né tak markantně jako když zavřu dveře a okna. Čili vibrace jdou asi do kastle a projeví se to uvnitř vozu.
  5. Ano dělá to při jakékoli zařazené rychlosti jakmile dosáhnu daných otáček. Ikdyž stojím na místě a vytočím motor na neutrál do těch otáček. Ložiska v kolech jsou vyloučeny.
  6. Ahoj, mám takový problém, mám v autě nově danou repasovanou převodovku, jelikož se na té původní nejspíš rozpadlo ložisko. Po montáži, ale pociťuji v autě nesnesitelný hluk a vibrace pokud má motor okolo 4200-4600 otáček. Což v praxi znamená problém jet nad 130km/h na dálnici. Problém se objevuje i při neutrálu, i při zmáčknuté spojce, i při zařazené rychlosti při jízdě na jakýkoli převodový stupeň, i při zařazené rychlosti se zmáčknutou spojkou a vytočením na dané otáčky. Tipy od kamarádů jsou: ložisko na klice, nevyvážený setrvačník, nevyvážená spojková lamela nebo možná i nějaký silentblok motoru?. Díky provedeným testům viz výše to prý není novou převodovkou. Napadá vás co by to mohlo být?
  7. Nemátě někdo fotku zapojení toho fantómového napájení zesilovače? Myslím si, že to mám zapojené správně, ale signál mám špatný. S originálním autorádiem jsem měl relativně dobrý příjem. Mám rádio Kenwood a napájení zesilovače jsem napojil na modrý drát vycházející z rádia "ANT CONT" ale očividně to není správná volba.
  8. Tak jsem cca 3 cm z té hadice ustřihl, dal jsem novou objímku. Vypadá to že by to mohlo vydržet.
  9. Ahoj, mám docela ztyřelou hadici chlazení. V katalogu jsem našel číslo dílu 1J0121444DR. Jedná se o motor 1.6 75kw BFQ. Ztyřelé to je na koncích hadice viz obrázek a lehce mi prosakuje chladivo. Daný díl se mi nepodařilo najít v žádném obchodě s tím, že už se to nevyrábí. Co byste na mém místě dělali? Mám koupit nějakou podobnou hadici s daným průměrem a přizpůsobit ji originálu? Objet vrakoviště? Raději bych dal nějakou novou teda.
  10. jaskope1

    ETKA 8.1

    Našel jsem "ETKU" online na webu. Né všem to bude vyhovovat, ale mi to stačilo k nalezení požadovaného dílu. http://skoda.7zap.com/en/cz/
  11. Pozor ale dle technika na STK je Octavia I schválená pro provoz s rezervou nikoli s opravnou sadou. Kdyby chtěli na STK/Policajti prudit tak můžete mít problém. Bylo mi doporučeno technikem, že se rezerva dá připevnit i kurtnama k okám v podlaze.
  12. Ventilátor stačí vyndat z auta a promazat ložiska z vnějšku. Poprvé jsem to prostříknul WDčkem a byl na cca rok a půl se skřípáním pokoj. Ale prosím nedělejte to!!! WDčko pak smrdělo v autě asi půl roku. Nyní to začalo opět lehce pohvizdávat a kápnul jsem tam motorový olej a není po hvízdání/skřípání ani památky.
  13. Ahoj, potřeboval bych poradit kde koupit anténu na mou O1 2003 combi s koncovkou viz obrázek http://i43.tinypic.com/16hkema.jpg. Nikde ji nemůžu najít. Ta moje stará je už dost polámaná.
  14. Ahoj, potřeboval bych poradit co je s mým mazlíkem (2003 1.6 75kw BFQ LPG). Poslední dobou stále častěji po delší odstávce > 2dny se po studeném nastartování valí z výfuku bílý kouř. Po cca 100 metrech to ustane. Určitě to není pára. Smrdí to benzínem a zplodinama. Voda se mi neztrácí, olej v ní také není. Olej dolévám cca 1l/8000km - bobek má najeto 240t km. Párkrát do týdne jezdím krátké trasy okolo 10 km. Jednou za měsíc delší trasu 400 km. Olej používám a měním co 15t km - MOBIL SUPER 3000 X1 5W-40. Lambda sondy jsou max 30t km staré a nehlásí žádnou chybu.
  15. Parkování v zahraničí je to stejné jako v ČR. Jediné omezení co jsem viděl tak akorát v podzemních garážích kde jsou zákazy. Ovšem nemají zrovna vždy srozumitelné zákazové značky. Třeba značku zákazu LPG jsem v Rakousku pochopil až u výjezdu z garáže :-)
×
×
  • Vytvořit...