Přejít na obsah

madjism

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    60
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 074 zobrazení profilu

madjism's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím Pánové. O víkendu chci měnit chladič klimatizace na O2 FL. Okruh je nyní prázdný (bez plynu, protože unikl pravděpodobně přes chladič), takže by neměl být problém. Můj dotaz však zní, zda je problém s autem po výměně chladiče přejet do servisu na naplnění nebo zda s ním lze normálně jet. Ptám se, jelikož asi výměnou chladiče za nový odeberu i část oleje z chladícího okruhu. Ptám se, zda kompresor nedostane nějak moc zabrat nebo zda nemůže odejít. Dále by mě zajímalo, zda v servisu dokážou s plničkou nějak jen doplnit obsah oleje, nebo je nutné ten zbytek nějak vypustit přes kompresor a natlačit tam plničkou nové přesně definované množství oleje? Díky moc za případné info. M.
  2. Trochu jsem se s tím v týdnu trápil a dospěl jsem k tomu, že baňka jako taková nakonec funguje - neuvědomil jsem si, že tahám proti zpětné pružince. Když jsem nasál pusou, tak už se baňka normálně hýbala, i naklápění lopatek šlo lehce. Provedl jsem tedy pokus o základní nastavení regulace plnícího tlaku ve VAGu. Vyhodilo mi to "Úspěšně dokončeno, systém není v pořádku" chyba viz přiložený obrázek. Jak jsem jel do servisu, nesvítila mi žádná poruchová kontrolka (žhavení atd nic), jel jsem jako v nouzovém režimu - bez turba. Po půlhodině jízdy najednou šup a auto letělo za plynem jako předtím a jede...nechápu co tam může být za poruchu. Baňka se normálně pohybuje, čidlo v ní je na indukčním principu takže nevím jak by se vůbec mohlo pokazit a i kdyby bylo pokazené, nezačalo by asi najednou fungovat. Měl jsem jej venku, prostříkl jsem ho kontaktolem a dal zpátky. http://www.imgup.cz/image/Lyre
  3. Tak závada odhalena. Regulace naklápění lopatek turba se ani nehne. Evidentně zatuhla.
  4. Zdravím Pánové, včera jsem se svou Octavkou dojel domů a vše v pořádku. Po 5ti minutách jsem vyšel ven, na drc normálně nastartoval ale auto prostě netáhne, absolutně neletí do otáček ale nic se nerozsvítilo. Až jsem ji násilim zkusil víc vytočit tak se pak rozsvítila kontrolka žhavení: 7384 - regulace plnícího tlaku: regulačního rozsahu nedosaženo P0299 00 (101) - nevěrohodný signál Po zhasnutí motoru chyba žhavení zase zmizí dokud to opět nezkusím vytočit. Nenapadají Vás nějaké možnosti co to tak najednou může udělat? Jen když jsem naslepo najel do VAGu tak pár hodnot co jsem monitoroval viz odkaz, je možné že je to k ničemu, jen mě trochu zarazila položka: "klapka v sacím potrubí pro řízení proudu vzduchu - buzení....15%". Tato hodnota se s otáčkami vůbec nemění, je pořád stejná. http://www.imgup.cz/image/LwS0 Díky moc za případnou radu/tip. Michal PS: Auto má teprve 100 000 km.
  5. Zdravím Pánové, chtěl bych na své Octavce 2 dodělat anténu do 5 dvěří ale potřeboval bych vědět jak je napinovan anténní výstupní konektor který je na skle. Já jej origo na skle nemám ale stačí jej tam přiletovat na plus pol výhřevu okna. Problém je v tom, že origo konektor má 3 piny z nichž použit je jen jeden a já nevím který (na který ze tří jej mam nakrimpovat). Díky moc za případnou odpověď, Přikládám odkaz na obrázek jaký konektor myslim : http://www.primabazar.cz/images/images22/150600/detail-5.jpg Je to docela naléhavé, S pozdravem, Michal
  6. Tak jsem nakonec Pánové také navštívil Pana Zdeňka Hájka z Tdifun. Neskutečný borec chlap, celou dobu jste s ním, vše na co se zeptáte Vám zodpoví a vysvětlí... dokonce mi i potvrdil že kilometry mého vozu odpovídají těm na tachometru (kouknul do motorické jednotky) Původně cca 104 ps a 245 Nm, nyní 137 ps a 295 Nm... a ač to nevypadá takový brutální rozdíl v číslech, na dynamice vozu se to chová o 100% jinak. To auto teď zabírá mnohem dřív a táhne v celém spektru jeho otáček. Když teď sešlápnu například 3jku až na podlahu tak auto doslova vystřelí a zvyšuje tah dokud se nedostanete i do 4 000 otáček. Je to teď skoro jako silný benzínový motor. Předjíždění uplně něco jiného, předtím člověk šlápl a nic, nyní okamžitá reakce na plyn a dynamický zátah. Pocitově je teď z toho motoru 2.0 l. Asi mnou nejlépe investované peníze do vozu, teď se mi z něj skoro nechce ani vylézat... Tdifun tedy neskutečně doporučuji Ještě jednou díky Zdendo
  7. Zdravím Pánové, nevíte někdo náhodou přesné napětí a Wattáže denního svícení octavia 2 RS facelift? Jsou tam dva okruhy, jeden obrysový a jeden plný výkon. Mám právě koupené LEDky od firmy DEPO které mají na obrysovky 0,4W a na denní svícení 5,5W. Potřebuji ale vědět kolik mají origo moduly : http://img2.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/11284/11284221-led-denni-sviceni-skoda-octavia-naraznik-rs-1.jpg
  8. Zdravím Pánové, dnes jsem projel VAGem chyby v registru a vyjelo mi tohle. Problém je v tom že mi ted nedávno odešlo jedno LED světlo a nerad bych aby mi odešlo další. Může být tohle špatný regulátor napětí?Nebo Vás napadá něco jiného? Děkuju předem za každou radu. Sobota,19,Březen,2016,00:46:55:10074 VCDS verze: SVO 10.6.4 Verze dat: 20110407 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 09: Centrální elektrika Labely: SVO\1K0-937-08x-09.clb Objednací číslo řídící jednoky: 1K0 937 087 Q HW: 1K0 937 087 Q Systém a/nebo verze: BCM PQ35 H 110 0651 Kódování: 40000AB8A05BB1C040100080510081E4430000AE524D8560808540040040 Číslo dílny: WSC 73430 790 85294 VCID: 3F8947CF17ED 3 závad nalezeno. 00532 - napajeci napeti B+ 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100001 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 1 Kilometry: 105241 km Indikace času: 0 Datum: 2010.14.20 Čas: 14:56:13 info o závadě: svorka 15 VYP Napětí: 15.75 V VYP VYP svorka 50 VYP VYP VYP 02895 - napá.modulu LED aut.zap./vyp. světlometů a obrys. světla vl. 010 - preruseni / zkrat na plus - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00101010 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 148 Počítadlo resetů: 23 Kilometry: 105255 km Indikace času: 0 Datum: 2010.14.21 Čas: 16:43:50 info o závadě: svorka 15 ZAP Napětí: 14.40 V ZAP ZAP svorka 50 VYP VYP VYP 02897 - napá.modulu LED aut.zap./vyp.světlometů a obrys.světla vpr. 010 - preruseni / zkrat na plus - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00101010 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 254 Počítadlo resetů: 23 Kilometry: 105255 km Indikace času: 0 Datum: 2010.14.21 Čas: 16:44:00 info o závadě: svorka 15 ZAP Napětí: 14.25 V ZAP ZAP svorka 50 VYP VYP ZAP
  9. Když už jsme tedy u toho VAGu pánové, dá se alespoň na motoru CR omezit funkce EGR ventilu (aby se otvíral co nejmíň)? Vím že na starších modelech to možné bylo, ohledně CR jsem tohle téma ale nenašel.
  10. Dnes jsem jen tak ze srandy jel zkusit servisní regeneraci. Původní hodnota sazí byla 19 gramů. Po zadání kodu do bezpečnostního přístupu se rozjelo počítadlo regenerace ale filtr se na palubovce nerozsvítil a ani otáčky se nezvedli. Ovšem při jízdě gramy opravdu klesly asi na 6,8 gramu. Po určité době už i pokud jsem udržoval stejný styl jízdy se počítadlo zastavilo a postupně se hodnota zase začala zvedat až na cca 7 gramů. Jak jsem zkusil regeneraci spustil manualne podruhe už se nic nestalo, počitadlo už nejelo. Myslíte že nejaky druh regenerace byl opravdu spuštěn nebo se jednalo pouze o pasivní vypálení jízdou?
  11. Když jsem to napích dnes tak mi to dokonce ukázalo zápornou hodnotu naměřených sazí --- > - 0.46 g
  12. Ono právě u této diagnostiky nejde najet do záložky "měření". Četl jsem že to dělává ale i u originálů u 1.6 tdi CR. Tyhle údaje jsou vyčteny z "rozšířená měření", tam je to právě akorát neuspořádané.
  13. Zdravím Pánové, dnes jsem poprvé měřil VAGem a chtěl jsem se podívat na aktuální stav zanesení filtru DPF. Vyhodilo mi to tyhle hodnoty na obrázku. Jen tedy nevím, které z těchto hodnot jsou pro mě podstatné. Auto má najeto asi 103 tisíc km. Plus nějak nechápu že je naměřená hodnota olejového popílku 0 g, není to divné? Díky za případně objasněni (hodnoty měřeny při volnoběhu) http://www.imgup.cz/image/aCX
×
×
  • Vytvořit...