Přejít na obsah

Tommy23

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    185
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 432 zobrazení profilu

Tommy23's Achievements

0

Popularita

  1. Chtěl bych se tady na Vás obrátit, zda někdo nevíte nebo nemáte zkušenosti s reklamací světel. Konkrétně halogenové bez ostřikovačů. Je to sice Fabie 3, ale věřím, že to je totožné a přece jen sem se podívá více lidí.. Auto má naježděno 85.000 km, staré 4 roky v prodloužené záruce ještě je. Jde mi o to, že oba přední světlomety jsou popraskané, přijde mi to jako od tepla ze žárovky ( žárovky originál). Nejdříve to bylo přímo v úrovni hlavní žárovky, nyní se to rozlézá po celém světle. Je šance na úspěšné vyřízení reklamace v rámci záruky? Auto je využíváno denně tudíž nemám čas experimentovat a dohadovat se s nimi, když to bude od začátku jasné, že to neuznají. Předem Vám děkuji.
  2. BOV jsem koupil momentálně nový originál. Změnu moc neregistruji. Jediné co je furt stejné je, že slyším dost turbo nebo únik vzudchu. Možná to mám už vsugerované...nevím.. Kdyžtak můžu poslat video se zvukem.
  3. Zkoušel jsem u sebe vyndat blow off jestli funguje správně. Našel jsem tady test od LadikRS - zatlačit pístek a ucpat podtlakový vývod. Pístek sjel dolu, ale ne úplně, řekněme, že sjel o 2/3 a po uvolnění podtlaku dojel. Co mě jěště zarazilo je, že občas když jsem ho rukou zatlačil byl potom na křivo zaseklý a musel jsem ho narovnat. Neměl by mít nějakou svoji dráhu ve které má fungovat nahoru a dolu? Myslím si ,že by mohl být klidně problém v něm.
  4. Můžu mít Magnetti Marelli za 1025,- kompletní včetně senzoru. Píšou, že je to 4 BARové to by vadit ničemu nemělo, ne? A dodávané množství 80L/hod.
  5. Plánuji výměnu palivového čerpadla, jen nevím jaké vzít, vezmu asi kompletní, protože se mi to nechce rozdělávat. Jen je toho na výběr nějak moc, chápu, že stačí 3 BARové, ale nevím jakou značku vzít. Od jedné značky mají jedno za 3 000,- a druhé za 1500,- rozdíl nevím. Udělám chybu, když vezmu třeba MAGNETI MARELLI? Díky
  6. Přišlo mi, ze jsem to měl stejně i před chipem.. mate FB nebo whatsapp, natočil jsem schválně jedno krátké video, tak jen pro zajímavost se mrknout. Kdyžtak do SZ kontakt. Tomas
  7. Rezignoval jsem, nehodlám cpát peníze do starého auta, když je výsledek nejistý. Být jistý výsledek, jsem ochoten zaplatit klidne za nové turbo.. někdo tvrdí ze to je normální, že to je turbo benzin a ne nafta, která bere od spoda. Netuším, základní věci jsem vyměnil a stále beze změny, někdy lepší někdy horší. vymeneno: N75 origo, váha vzduchu, tlakovani okruhu, svíčky origo NGK apod.
  8. Co muže teda být příčnou pomalého náběhu?
  9. Tak jsem se chvíli nudil a udělal po dlouhé době LOG turba... v zimě se moc nejezdilo tak teprve teď. Takže?
  10. Zdravím, sháním přední tlumiče Bilstein B6 na Octavii 1. Za případnou nabídku budu rád. Předem díky.
  11. Dělám to i na doporučení Motorpowera. Už jsem si na vykon stěžoval před chipem ze to auto ve vedrech jede jak nějaká 1.6 bez turba, takže proste asi je potřeba chladnější a hlavně dostatek vzduchu. Auto mechanik procházel tudíž svody by měly být v pořádku, nikde nic podezřelého nevidím. A turbo jinak než ze se vynda zkontrolovat ani nejde. Hlavně teď řeším ten kolísajici tlak.
  12. U mě to asi začíná být víceméně jasné. Je zima vykon tam je, to znamená ze budu muset vyřešit případně Intercooler vstup vzduchu a odchod vzduchu prorezanim podbehu. Jediné co furt nefunguje tak jak ma je to, že se neudrží staly tlak a jsou tam výkyvy při plném plynu na podlaze. To tedy znamená asi špatný westgate, když je n75 nová nebo praskle turbo. Nezbývá asi nic jiného než turbo vyndat..
  13. Mám na 1.8 Turbo koncový tlumič laityng a prostřední dil nahrazen trubkou a přijde mi zvuk celkem hlasitý, zvláště z venku. Při jízdě nijak neobtěžuje. Kat zachován. Když bude chvilka hodím nějaké video pro predstavu, ale v reálu to je lepší.
  14. To sice mám ale vidím ze tlak leti z 1 baru na 1,4 a znovu a je to hlavně i citelne.
×
×
  • Vytvořit...