Přejít na obsah

Divient

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Divient's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj Tomas, dík za tip! No já jsem sice manuálně zručnej, ale na míle daleko od ''odpojení a proklemování chladiče spalin'', o těsnění pod hlavou ani nemluvím. Takže to skončí tak jako tak servisem, zajímaly mě hlavně tipy, co by to mohlo být, abych věděl na co se připravit.. popravdě první co jsem myslel byla vodní pumpa..
  2. Zdravím všechny, už dvakrát v poslední době se mi při dlouhé cestě s naloženým autem stalo, že motor začal vařit, rafička málem oběhla budík dokola.. Jedu v klidu cca 120 do kopce, auto naložený, najednou z ničeho nic teplota vystřelí. Když jsem zastavil, nádobka kapaliny byla plná, ale silně natlakovaná, kolem nádobky už bylo všude mokro, asi jak to teklo vrchem. Když klesla teplota, vyjel jsem dál, topení na plno, po cca 20 km kontrolka hlásí že chybí chladící kapalina.. otevřu motor, všechna kapalina pryč.. takže jsem ji dolil, počkal až klesne teplota a takhle pořád dokola. Jinak když se to opakovalo asi po třetí (no prostě jsem tam dojet musel :) tak jsem si všimnul, že než voda začne vařit, přestane auto topit. Takže pokaždé, když najednou přestal fičet horký vzduch z topení, věděl jsem, že se motor začne přehřívat. Když jsem zastavil a počkal až klesne teplota pod 90 °C, začalo to zase topit a mohl jsem jet dál.. Má prosím někdo nápad, co by to mohlo být? Dík všem předem!
  3. :) Dik moc, tak uz chapu.. No, popravde jsem potreboval vymenit spojku a setrvak, pri tom mechanik zjistil ze jsou v haji i ty cepy, tak je udelal.. bylo to bohuzel trochu v kvapiku, takze na geo uz nejspis nedoslo.. popravde me to trochu prekvapilo, protoze jsem byl tesne pred tim na technicke a tam bylo vse ok, cepy jsou jedna z veci kterou kontoluji.. dneska kdyz jsem se dival pod auto, tak jsou medenym sprejem prestrikany nejenom ty kulovy cepy na ramenech, ale i cepy rizeni, jejich napojeni na tyc rizeni a poloosa.. tak nakonec nevim, co vsechno se demontovalo..
  4. Nejsem uplnej expert, ale i pri rozhozene geometrii by mel byt prece volant pri jizde rovne v centralni poloze, nebo ne? Kdyz volant pustim, tak auto jede krasne rovne, ale volant je porad vytocenej tak o pet stupnu doleva. Pri rozhozene geometrii by predpokladam auto nekam tahlo a sjizdely by se gumy (ty samozrejme po par stech km nepoznam)..
  5. Zdravím Octaviány, měl bych prosím dotaz - v servisu mi měnili kulové čepy předních ramen, nicméně téměř okamžitě po vyjetí jsem si všimnul jedné podstatné maličkosti - kola a volant nejsou v rovině, tedy když dám volant rovně, auto jede výrazně doprava a pokud volant pustím, aby se dostal do neutrální polohy, auto sice jede rovně, ale volant je vytočený lehce doleva.. můžete mi prosím vysvětlit, jak se tohle může stát a jak to jde napravit.. je to občas trochu o život, pokud má člověk polohu volantu zafixovanou v podvědomí a najednou jede jinam než čeká, nemluvě o couvání.. Ještě by mě zajímala zkušenost těch, komu čepy měnily - mám teď pocit, jako bych řídíil úplně jiné auto. Nedokážu to přesněji popsat, nejspíš je celé řízení o kus tužší.. Může to mít tak velký vliv na ''pocit z jízdy''? Dík moc všem za pomoc.. H. Ještě přikládám foto čepu, pouze pro jistotu.. tohle je to, co mi mechanik na stole uzkazoval (snad nevadi logo prodejce, foto bez něj jsem nenašel)
  6. Super, dik moc obema za pomoc!
  7. Zdravím všechny! Chtěl bych poprosit o radu - dnes jsem si všimnul, že mi praskla posuvna roleta, ktera je kolem paky rucni brzdy u stredovyho panelu s loketni operkou. Ta roleta zakryva otvor ve kterym se paka pohybuje a jezdi spolecne s ni (viz. foto). Nevite nekdo, jestli se da ta roleta samostatne koupit a pripadne jaky ma cislo dilu? Dik moc za pomoc! H.
×
×
  • Vytvořit...