Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


trhan

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    76
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli trhan

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    ....to je normální..něco oleje tam vždycky pronikne, protože je to propojený s prostorem vačky, kudy jde vzduch, který sosá ta podtlakovka [a tím vytváří podtlak] a z prostoru vačky se odfukem odvádí do sání.... ...když je pumpa sundaná, tak když do ní foukneš, tak musíš profouknout ale když potáhneš, tak nesmí ventilek propouštět....
  2. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    ....vevnitř je plastový zpětný ventilek, ten se nesmí moc zmáčknout, jinak se zkřiví a propouští oběma směry...
  3. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    ALH má regulaci ovládanou podtlakem, přetlakem jen AGR ... na pohled jsou oba motory skoro stejné, jediným vodítkem, pokud chybí označení na horním krytu rozvodů, je podtlakový zásobník v prostoru vysokotlakých trubek...pokud tam je, je to motor ALH - tedy podtlaková regulace, pokud ne, tak AGR - přetlaková regulace...
  4. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138642&highlight=oprava+tendemovky
  5. Brzdy Octavia I

    ...viklat se to nemá ... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138642&highlight=oprava+tandemu
  6. HELP nestartuje a displej hlásí stop

    ....pokud už se rozhodneš teda vyndat filtr a doma rozehřát,tak pozor, ať z něj nevyteče nafta...
  7. HELP nestartuje a displej hlásí stop

    .ještě nouzově možno napustit třeba do PET flašky horkou vodu a polívat filtr a čerpadlo a pak zkusit startovat.....
  8. HELP nestartuje a displej hlásí stop

    ..máš na parkingu možnost připojení např. fénu nebo horkovzdušky?? ...pokud ano, nahřej naftový filtr a při startu foukej do sání teplý vzduch..pokud ne, tak odtah nejlíp do vyhřáté dílny...pravděpodobně zatuhla nafta..
  9. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ....to je fakt ....taky RS je proti sérii snížený jen o 15mm ?? ...ale to stopro nevim...abych nekecal.. ..já dal na Golfu tlumiče 40/40 a už to bylo v háji....a i teď s erkovým podvozkem je to naknap....ale jízdní vlastnosti uplně jinde...a to je tam TDI čili auto těžký na předek...
  10. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ...to radši origo R32 stabik....ten má 23mm...
  11. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ...to spíš ty těhlice...na ně lze dát i plechová ramena ale s litinovými bude větší odklon který je seřizovatelný ale pokud nejezdíš okruhy ,tak s tím stejně vekslovat nebudeš...
  12. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ...proč? ..mrkni někdy na nějakou sníženou oktávku, jak má ramena přední nápravy... ...aby náprava fungovala jak má, mají být ramena mírně vyvěšena nebo max. rovně ale to už je limit...ale většina sníženců je má opačně..náprava pro přední náhon má mít geometrii nastavenou na nulu nebo malý rozběh a při propružení mají ramena stahovat přes řízení těhlice do nuly nebo sběhu...pokud jsou ramena opačně u velkého snížení, tahají to do rozběhu a auto je nestabilní a v zatáčkách si nemůžeme dovolit to, co se správnou geometrií...jasně, na silnici nejsme závodníci ale konstrukčně je to takhle určeno.. ...a hlavně těhlice s prodlouženým krčkem pro otočák, takže dovolí větší snížení při zachování geometrie...
  13. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ...s tím ST mám blbou zkušenost, že fungoval uplně špatně,zlepšení nastalo až po výměně pružin ale bylo to na Golfu...na oktávě to může fungovat zas třeba jinak... ..klidně ten první....ten se jeví dobře i s tím stabikem akorát k němu má správně patřit R32 podvozek protože jinak to bude technicky špatně...
  14. Eibach Bilstein B12 a Eibach stabilizator

    ...ty tlumiče jsou už pro moc velký snížení, to už nevyjde na plechovou nápravu,pro tuto konfiguraci už jsou pořeba R32 těhlice pokud možno i s ramenama ...ten stabilizátor na tlumič má význam ten, že u normální nesnížené nápravy vede nad poloosou a je přes malou kost přišroubovaný do ramene...ale u snížené nápravy by toto při propružení zasahovalo do poloosy, tak je stabik veden mezi poloosou a ramenem a uchycen do tlumiče...
  15. Kompletní těhlice

    ...ne, to nejde...ty těhlice jsou uplně jiný...

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..