Přejít na obsah

MartinV

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    79
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

768 zobrazení profilu

MartinV's Achievements

0

Popularita

  1. Čau, V Octavia II FL mám prázdnou klimu, VCDS píše, že chybí chladivo nebo je špatný senzor, chladivo tam opravdu není. V servisu tvrdí, že odešel kompresor, ovšem já měl za to, že ten se nespustí, dokud nemá chladivo? Jde i bez chladiva spustit v diag? Jak to tedy je? Nerad bych vyhodil 13 tisíc za nový/9 tisíc náhrada dle autorizáku zbytečně. Nebo jedině naplnit a zkusit? Tu mi neplnili, když usoudili, že je kompresor KO, tak se teda chci zeptat jak to tedy doopravdy funguje, zda se dá vyzkoušet bez chladiva, jak mohli zjistit, že je KO když je klima prázdná (asi únik, když je úplně prázdná? Plnila se dva roky z5) Předem všem díky za info.
  2. Čau, leží mi doma úplně nový, nepoužitý: Prodám úplně nový, nepoužitý výfuk - katalyzátor pro AUDI, VW, ŠKODA včetně montážního příslušenství, nerozbalený. Pro 1.8T. https://auto.bazos.cz/inzerat/125008681/vyfuk-katalyzator-audi.php Tak kdyby někdo měl zájem, stačí se ozvat. 🙂
  3. MartinV

    BOLERO

    Čau, mám Bolero a rád bych věděl pár informací ohledně zapojení. Mám Bluetooth adapter, který má výstup místo JACK konektoru, to znamená že ho zapojím místo AUX a pak má napájení, + a -. Napadlo mě, zda se takový adaptér nedá zapojit jako CD externí měnič u tohoto rádia, pokud to vůbec jde, na konektoru na rádiu nějaké konektory k CD jsou, nevím co to je. Pokud se to dá, jak to zapojit? Ten adaptér má jak jsem již psal + a - a následně výstupy jako AUX. (3 kabely) Pokud ne, jde tento adaptér zapojit nějak místo TEL? (Nemám v autě bluetooth) A jde mi jen o přehrávání hudby. Ano, mohu to zapojít místo AUX a mít klid, ale chtěl jsem AUX zachovat a řešit to nějak jako další možnost připojení. Leží mi ten adaptér doma tak jsem přemýšlel, zda nejde využít tak, jak jsem již se tázal výše.
  4. Myslíš tento? https://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=220
  5. Co říkáte na https://www.millersoils.cz/cfs-5w402 ? Vyplatí se?
  6. Stačilo posoudit běh. ?, volnoběh lepší i mezi otáčkama 2000 - 3000 bez škubání nebo jak bych to proste nazval. Diag načtu dnes vecer, zda tam ty vypadky budou nebo ne.
  7. Zkusím to teda odpojit, pokud to bude lepší, co tedy dál? Pokud to bude stejné, co následuje? Dá se vypnout u tohoto motoru EGR a jak? Stačí na to vag?
  8. No předpokládám že to čištěné bylo, když byla hlava komplet rozebrána a uděláná geo. Na tom druhém válci je furt missfire counter, na ostatních 0, a to ne ani pravidelně, občas to skočí hned o dva a občas doouho nic (volnoběh), při zvýšených cca 1300 tak nic. Jinak je to manuál. Jezdím jak kdy, když v klidu tak cca 2000, 1700 jak kdy, ale za jizdu to protáhnu hodněkrát. Nějaké zkušeností s additivama atd než to celé rozebrat?
  9. Je cítit jak kdyby motor vibroval, na diag se zas dostanu až zítra. Svíčky viz foto.
  10. Tak svíčky nové, volnoběh 760 / 720 dle vag, nedrží to furt stejné číslo. Diag nehlásí nic. Mezi 2000 a 3000 otáčkama, nad už to nejde cítit, při plném plynu to auto trochu vibruje. Na PCV nefoukánic ani nesaje, ale to jsem zkoušel na rychlo v noci tak ještě zkusím.
  11. Svíčky zhruba mají najeto 40t km, spotřeba oleje skoro žádná, nedolívám vůbec, měním co 10t km max 12t km. Po GO najeto cca 50t km. Jakou dírkou by měl pcv foukat? Spojka byla dělána zároveň s GO, tak snad bylo i to gufero, pokud bylo před smrtí.
  12. Cívky jsem prohazoval mezi 2 a 3, beze změny, v motoru nic nerachotí tak bych ventil asi vyloučil, kolísá volnoběh 760/720, misfire count počítá spíš na volnoběh, po přadání plynu v pohodě, při jízdě mezi 2 a 3 tisic to není úplně plynulé, na volnoběh se více motor třepe.
  13. Nějaké rady, co mě může čekat? Cívka to není, na svíčky se dostanu později, co by to ještě mohlo být?
  14. Odhadne někdo příčinu stálého problému s vodní pumpou? Praská, teče od těsnění....za dva roky již 4.tá. ?
×
×
  • Vytvořit...