Přejít na obsah

woski

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • ICQ
    229352678

Návštěvy profilu

489 zobrazení profilu

woski's Achievements

0

Popularita

  1. woski

    vyfuk 1,8T 4x4

    Ja som napisal mail predajcovi, ci by bol ochotny mi to poslat na SK, odpisal ze posle len musim zaplatit viac za postovne, vyhodil na allgero docasne ponuku z vyssim postovnym a tak som obiednal a prislo kurierom bez problemov
  2. woski

    vyfuk 1,8T 4x4

    Ddravim, tak aj mne uz vyfuk konci svoj zivot, a ako tak zhanam po nete, tak som sa dostal k podobnemu problemu ako sa riesil tu Na allegro.pl sa daju najst vyfuky, len mam jednu otazku. Sedi vyfuk z 1.8t 4x4 combi aj na sedan 4x4 1.8T ARX? Pri kazdom vyfuku pisu ze je pre combi, a nemozem sa dopatrat k pravde. Podla original skoda servisu potrebujem diel 1J9 253 609 Q
  3. Takze pani, konecne som problem vyriesil, uz som presiel od plynarov cez rozne servisy a nikto si s tym nevedel dat rady. Az som sa dostal k jednemu sikovnemu panovi a neuverite aka totalna blbost to bola :wallbash: V mieste kde sa vzadu napaja kovova hadicka na gumenu tak ta kovova bola na konci zlisovana, cize nemala potrebny prietok paliva. Bolo to vo vnutri druhej hadicky, takze to nebolo vidno :( Auto zrazu startuje aj jazdi na benzin jako strela, akurat mi zas prave dnes zrejme odisiel termostat, ale otom potom :wacko: Dakujem vsetky za rady a usmernenia
  4. Diky za radu, presne to mi povedali teraz aj v servise V servise mi skontrolovat asi vsetko, vycistena klapka z kazdej strany, vaha vzduchu, hadice, sekundarny vzduch atd atd a bez vysledku :-( Tak mi povedali ze bud je zblaznena RJ klasicka, alebo si nejako nerozumie s RJ plynu a ked idu naraz tak je mozne ze do benzinu privstrekava plyn, ked nema a prechlastava motor, alebo benzinova blbne sama, tak teraz sa chystam sa nejakym specialistom cez RJ. Vie mi niekto odporucit? Jedneho uz mam ozbreteho, ale teraz potrebujem mat auto k dispozicii
  5. Tak dnes som si vsimol este jednu vec, ktora moze byt dolezita. Teraz pri ceste do prace som mal zapnutu na palubovke aktualnu spotrebu. Ked som nastartoval tak to pisalo 4l/h, co sa mi zda fakt moc, ale teda neviem ci to je normalne, a postupne klesala. Kym bola spotreba vysoka tak sa motor zvlastne klepal a ked som sa rozbiehal hned tak sa zacal dusit (akoby na 3 valce, ako sa pise aj vyssie). Ked to kleslo pod 3l uz som sa rozbehol normalne (trvalo to ani nie minutu, teplota bola presne 0.0 C) Ale toto je mozno normalne, zvlasnejsie to za jazdy: Ked som za jazdy (na benzin) pridal prudsie plyn (ale nic extra, mozno do polovice behu pedalu, tak pridavam na LPG bezne) tak sla spotreba prudko hore (na 1ke, 2ke aj 3ke presne to iste), auto trocha zrychlilo a uz niekde pri 3000 otackach sa zacalo dusit, akoby na obmedzovaci a vtedy bola spotreba 52l/100km a drzala presne na tom cisle kym som neubral plyn (a auto sa pritom stale dusilo). Na plyne sa toto vobec nedeje. Moze toto nejako pomoct pri identifikacii problemu? Dava riadiaca jednotka realne tak vela benzinu, pretoze sa jej niekde straca, alebo je nieco zle s RJ a mysli si ze uz dava max a preto ide akoby do obmedzovaca? alebo nieco ine.. Diky vsetkym za rady a pomoc :)
  6. Presne na chlp sa moje auto sprava takto, po nastartovani ide na chvilu akoby na 3 valce a klepe sa, ale ked pridam plyn tak otacky niekedy vybehnu, niekedy nie, obcas sa potom udrzia, obcas zacne zase cukat. A aj ked sa niekedy otacky ustalia a motor ide normalne a hned sa rozbehnem, tak sa zacne diat presne to, ze auto nechce ist, cuka a skapina, musim zoslapnut spojku, a aj potom ide na volnobeh zase akoby na 3 valce. Po cca minute, max dvoch, uz ide auto normalne. Takze ventilator + hadice sekundarneho vzduchu musim skontrolovat, pripadne vyskusat odpojit. Lenze mne sa to nedeje az tak v zavislosti na teplote, niekedy sa mi zda ze pri -10 chyta na prvy krat, najhorsie druhy a ked je okolo +10 tak sa cuka viac, ale to je mozno len moj subjektivny pohlad, velky rozdiel v tom nieje. Ale v 95% pripadov nastartujem na druhy pokus, aj ked poriadne mrzne, treti pokus je uplne vynimocne potrebny.
  7. Dakujem za rady pani, ta klapka je dobry zaciatok, a ked tvrdite ze to spravim doma sam, tak zato vobec nic nedam. Ked trocha ustupia mrazy tak sa do toho pustim, lebo nemam vyhrievanu garaz. A k tomu servisu, uz som si nasiel iny lebo tam som nebol spokojny. Tento "novy" vyzera byt sikovny a ma dobre referencie, tak snad bude konecne v dobrych rukach.
  8. Kabel som uz obiednal vcera, urcite sa to zide :-) a tu klapku pozriem teda poriadne, dakujem za rady, potom dam vediet ako som dopadol a na co som prisiel :)
  9. Musim si nejaky diagnostiku obiednat s ebay, snad to nieco dokaze :) tu na fore sa dufam docitam o nejakych softoch na to. Akurat ze ja niesom nejaky odbornik do aut, sice stvorkolku si doma servisujem sam, ale do auta sa az tak nepustam, ale aj tak sa to urcite zide, aspon viem s cim idem do servisu a casom sa to mozno naucim :) A klapka bola cistena len od IC, z druhej strany veru nie, zaznamenavam si to medzi veci, ktore treba prekontrolovat, diky za odporucanie :-)
  10. nemam vlastny VAG ale chystam sa do servisu zaciatkom mesiaca, nech mi to poriadne pozre aj na diagnostike a dufam ze sa to konecne vyriesi, snad to bude jedna vec, ktora sposobuje vsetko a som si vsimol, ze teraz ked je okolo -10 tak to startuje na prvy krat, sice trocha zakasle ale chyti, ale ked je nad nulou tak to je mierne horsie
  11. Klapku mi uz kontrolovali dvaja nezavisli ludia, to bola asi prva vec ktoru som sa docital ze to moze byt ;-) Tie hadice musim dat asi este raz poriadne pozriet, ale ja vidim skor problem niekde v palivovej sustave, kedze na plyn to slape ako hodinky.
  12. Presne znenie chyby si uz nepameta, bolo to asi pred pol rokom, pametam si len ze to bol pokles tlaku medzi turbom a skrtiacou klapkou. A momentalne nemam v diagnostike ziadne chyby, ta si mysli ze je vsetko v poriadku, preto si s tym lamu hlavu aj v servise, a nechcem len tak bezhlavo menit diel za dielom ci to nahodou nepomoze
  13. Tu chybu s poklesom tlaku medzi turbom a srktiacou klapkou som mal aj ja, ale hadice som dal skontrolovat a nic, klapka vycistena, chybu sme vymazali a odvtedy sa uz neobjavila (to bolo tak pol roka dozadu) ale celkobo problem som este nevyriesil stale, teraz vo februari to idem dat do servisu inde a uvidim co mi povedia tam, uz budem rad aj ak to buud tie trysky a budem mam konecne klud
  14. ano, ten som menil, to som zabudal napisat lebo to som robil komplet filtre + olej
  15. duke_luke: palivovu rampu som uz menil tiez, to som zabudol napisat, a tie hadice som predbezne vylucoval, kvoli tomu ze to na plyn ide normalne, ale je mozne ze startovanie s tym suvisi, budem to musiet prekontrolovat Petr1998: mne VAG bohuzial nepise nic, nedavno mi odisla jedna zapalovacia cievka, siel som konstantne na 3 valce, ta sa vymenila ale v tomto sa nic nezmenilo PetrAT: co sa tyka toho vykonu, tak sa zrejme musim zamerat na palivovu sustavu, kedze to na LPG nerobi, ale neviem ci to mozem vylucit uplne, lebo nejaka chyba moze poblaznit RJ a zacne davat menej paliva, pricom riadiaca LPG nato kasle a ide normalne dalej, ale to len hadam, niesom na toto odbornik A vsimol som si jednu vec, ze od vymeny cidla teploty (pred par dnami) mi vacsinou studena chytila na prvy krat, dnes na druhy, ale ked uz chyti tak ide pekne a nevynechava na volnobehu, cize aj tym som niecomu pomohol. Este zacinam zvazovat vymenu uhlikov na starteri, to ako som sa docital, zopar ludom pomohlo, hlavne s teplymi startami
×
×
  • Vytvořit...