Přejít na obsah

xIndian

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

444 zobrazení profilu

xIndian's Achievements

0

Popularita

  1. A nějaké detailnější info, popř. foto by nebylo prosím?
  2. Zdravím, neřešil jste náhodou někdo dotažení USB kablíku ke zpětnému zrcátku v interiéru? Rád bych si pořídil kameru do auta a dovedl k ní napájení tak, aby končilo ideálně někde u zrcátka. Napájení kamerky pokud možno jen se zapnutým klíčkem. Předem díky za rady!
  3. Asi pred dvema tydny jsem to zkousel na jine O III (TDI), a delalo to taky. Tak to asi opravdu bude "vlastnost" Musi se holt radit s citem. To, co vsak popisujes ty (bouchnuti, razy) se mi uplne nezda. Menili jenom spojku, nebo i setrvak?
  4. Díky moc za další poznatky. Jen tak dál, přidávejte nové zkušenosti :)
  5. Hmm, to zní dobře. Jen mi není úplně jasný výraz "taha nenormalne" Spíše jsi měl na mysli, že tahá normálně? Jinak díky moc za postřeh, vypadá to dobře. Teď ještě aby se podělil o zkušenosti někdo s manuální převodovkou. Pořád se trochu obávám, aby to převodovka vydržela, viz. předchozí zkazky o dimenzovanosti na 250 nm...
  6. Nějaké nové poznatky ohledně chipu pro tento motor? Má někdo, od koho, jak dlouho? Co převodovka?
  7. Já s 1.8 TSI jsem jel na první olej po necelých 11k km. 30k je fakt moc. Vlastní olej -> 990 Kč cena v servisu a v rámci výměny udělali komplet základní prohlídku. Spokojenost. Olej stál necelých 1400 celá náplň. Jo a nechal jsem si změnit interval na 15k.
  8. Tak jsem byl na první výměně oleje a při té příležitosti jsem se zeptal i na problém se spojkou. Výsledek je, že to prý dělají všechny O3, i v naftě. Technik to údajně zkoušel na třech různých autech a dělají to taky... Docela blbá vlastnost, musím to také vyzkoušet, až se mi dostane nějaká jiná O3 pod ruce.
  9. Mno v 10 000 km bych neřekl, že je spojka zralá na výměnu :) Každopádně stejně chci zajet na výměnu oleje, tak to rovnou nechám prohlédnout.
  10. No tak to je pěkný... Doufám, že mě podobné věci nepotkají. Každopádně kdyby měl někdo další poznatky k mému dotazu, tak budu rád. Díky.
  11. Díky za odpověď. V jakém směru sis užil?
  12. Zdravíčko, chtěl bych požádat někoho o informaci, zda na své OIII s motorizací 1,8 TSI pozoruje při vyšlápnutí spojky určité cvaknutí při nastartovaném motoru? Někdy to slýchávám i za jízdy, když občas prudčeji pustím spojku. Zdá se mi, jak kdyby cvakala dvouhmota... Mohl by to prosím někdo vyzkoušet? Stačí nastartovat, sešlápnout spojku a rychle ji vyšlápnout. Nebo kdyby byl ochotný někdo z Prahy se sejít a porovnat mou spojku se svou? Zdá se mi, že i záběr není úplně ideální. Předem děkuji.
  13. Opět moc děkuji za velice pěkný článek. Myslím, že hezky popisuje náhled na současný stav motorů na trhu. Jako majitel OIII 1.8 TSI mohu potvrdit poznatky ohledně turbodíry i spotřeby. Turbodíra je konkrétně u tohoto motoru v "rozumných" provozních otáčkách prakticky neznatelná, což je způsobeno i poměrně malým turbem. Osobně mě dost mrzí, jak je tento motor uškrcený. Určitě by se z něj dalo vyrazit mnohem více, což naznačuje i absolutně plochá křivka kroutícího momentu ve velkém rozsahu otáček. Docela by mě zajímalo, jestli konečně někdo dokáže říci, jak je to s převodovkou u této motorizace. Je opravdu dimenzovaná jen na 250 Nm? Vydrží příp. chip? Ohledně spotřeby: z mého pohledu je tento motor velice citlivý na "plynulost jízdy". Vidím to třeba na cestě do práce. Jakmile chytám často červenou a občas popojíždím, jedu za 7,5 - 8 l. Ale když je plynulý provoz téměř bez zastavení, jedu za krásných 5,5 - 6 l. A to si klidně mohu dovolit občas přišlápnout plyn a na spotřebě se to projeví minimálně. Těším se na další pokračování článku!
  14. Presne tak. Rozhoduje PRUBEH vykonu a kroutaku pri stejnem pomeru vykon/hmotnost/kroutak. A navic benzinove agregaty jsou lehci...
  15. Jenže třeba právě 1,8 TSI v OIII má nejvyšší krouťák (250 Nm) od 1250 do 5000 otáček, což je podle mě mnohem efektivnější využití otáček, než v TDI, kde je sice zátah také odspoda, ale krouťák umírá lehce nad třemi tisíci... Tím nechci snižovat výhody nafty, jen si myslím, že TSI v dnešním provedení TDI velmi dostihuje. A tam, kde TDI už musí řadit na čtyřku, já v TSI sotva dávám trojku. Takže vůči zpřevodování bych řekl, že má navrch TSI.
×
×
  • Vytvořit...