Přejít na obsah

kdesi daleko

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 003 zobrazení profilu

kdesi daleko's Achievements

0

Popularita

  1. Koupím. Barva stříbrná nebo světlá. Na Octavii, takže 5x112. Děkuji.
  2. Ahoj, zkusím to zde oživit mým dotazem. Stabilizátor mám 1K0411303BJ a jak je zde na fóru napsáno už několikát, silentbloky jsou jeho nevyměnitelnou součástí. Jak pak jdou ale dostat pod ty lůžka silentbloků (kód 1K0411333C) ty "sportovní" silentbloky z posledního příspěvku nade mnou?
  3. Koukal jsem pro známého na sadu 03C198229C s komplet všemi díly. Tato sada stála vždy okolo 5,5 tis do 6,5 tis. Jak kde. Ale i v AutoKelly ano. Najednou z ničeho nic je sada za 11 tis. a nahoru. 👎
  4. Předtím byl nejpravděpodobněji origo. šroub. Sice 6 let starý, ale nebyl vizuálně nijak stržený. Také měl to železné těsnění součástí. Nový šroub jsem koupil jen proto, že se mi s ním stávalo to stejné. Dnes po cca. 30km jízdě byla vana vizuálně suchá. Po utření šroubu kusem papíru, byly na papíru sotva dvě malé kapky oleje. Prolíná to opravdu nepatrně.
  5. Ahoj. Prolínal mi velmi velmi nepatrně olej okolo výpustného šroubu. Řekl bych, že i když nemám momentový klíč, tak nedotahuji nějak ukrutnou silou. Prolíná to odhadem tak malý panák za 2 - 3 měsíce. Když auto stojí, tak mi příjde, že neprolíná. Koupil jsem nový šroub N90813203. Ale od výrobce Febi, takže neorig., i když vypadá stejně. Má na sobě takové železné nesundatelné těsnéní. Nepomohlo to. Dělá to stále. Mám koupit nějaké hliníkové a nasadit to na ten šroub, jako 2. kroužek? Snad nebude nijak poškozená vana samotná... Jde to vyloženě od šroubu. Po jízdě a krátkém stání je přímo na šroubu kapka oleje... Když to celé pořádně otřu, nepříjde mi, že by prolínání šlo nějakou prasklinkou ve vaně.
  6. Ty stejný, co jsem napsal? Stejný kód, tvar kytičky? Tak u O1 a O2 jsou ty plastový krytky stejný, ne? Tak to musí sedět na obě auta. To je super zpráva. Chtělo by se ti mi napsat, jestli máš fakt ty stejný bezpečáky s kuželem (jestli někde třeba najdeš doklad nebo v mailu potvrzení objednávky nebo jestli máš obal od nich) a kód z krytky? Je na ní vyražený na spodní strané a bude asi 4F0601173A s vnitřním průměrem 23,6 mm. Prosím.
  7. Ahoj, poradí mi někdo z vlastní zkušenosti bezpeč. šroub na kola, který je standardní M14x1,5x28mm , ale má kuželovou dosedací plochu a sedí na něm originální Škodovácká plast. krytka? Jistě někdo takový už toto řešil.... Já nemůžu najít. Relativně stejně jak originální bezp. šrouby vypadají "SICUSTAR VN428". Neznám nikoho, kdo je má a zkušenost s tou plast. krytkou šroubu.
  8. První mám, voskuje pěkně, ale zrcadlo to není. Lepší zrcadlo je od Mg's NXT nebo ChG Butter Wet Wax. Druhý napsaný jsem neměl. (kdyby náhodou někdo v budoucnu pak dohledal moji odpověď a pomohlo to při rozhodování)
  9. Omlouvám se, ale asi nefunguje.... Kódování jsem vložil a budíky dokódoval. Přidala se mi "01" na konec kódování. Místo "00". Když vložím klíč a otočím do polohy 1, tak se ikona na budících ukáže a za chvilku zmizí, stejně tak, když podržím 2 sec. tlačítko "SET". Po 2 sec. se ozve tón a ikona na budících zmizí. Mám standardně nahuštěno na 2,1. Dnes jsem upustil na 1,5 a jel asi 30km. Pak jsem upustil na 0,9 (guma cca. na ráfku) a ujel po městě asi 3 km. Ani jednou se ikona neukázala a neozvala. Po kódování od tebe jsem jen podržel tlačítko (při standardním nahuštění) a od té doby normálně jezdím. Ozvalo se pípnutí a víc jsem nedělal. Není potřeba nějak "větší" kalibrace v ŘJ? (jediné, co jsem dělal jo, že jsem minulý týden přes VAG odvzdušnil systém po výměně brzdovky. Základním nastavením a natlakováním ABS. Ale to s tím asi nesouvisí a signalizaci tlaku nijak neomezuje).
  10. https://www.motor-talk.de/blogs/tbax-vag-codierungen/pq35-pq46-spiegelanklappung-per-ffb-gen3-gen4-t5465081.html Nezkoušel někdo podle tohoto návodu (zásah do EEPROM) udělat sklápěcí zrcátka na OII FL? Na linku je i YT video s návodem a na konci videa jasná ukázka.
  11. Dalo by se vysledovat, proč se mi asi 3x do měsíce ukáže tato chyba? Mám dešťový senzor dodělaný od Váši. Nezdá se mi, že by senzor jakkoliv fungoval zle nebo někdy nefungoval. Pouze se mi zapíše tato chyba. Neodsledoval jsem kdy to něco spustí a kdy ne. Baterka v autě je nová. (Napětí na světlech mám i na předních a i na zadních 13.0V. Ve VAGu v 09-Centr. Elektrika. Pokud by to s tím souviselo.) Chybu smažu a je smazaná, pak se za neurčitou dobu ukáže zase. BCM: 1K0937086C Chyba: 1 nalezena chyba: 01520 - ridici jednotka pro rozpoznani deste a svetla (J520) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 2 Počítadlo resetů: 231 Kilometry: 185245 km Indikace času: 0 info o závadě: svorka 15 VYP Napětí: 12.80 V VYP ZAP svorka 50 VYP VYP VYP Kódování: 40180A3AF0251AC040080080010001E443711588536D8D60648000200000
  12. OK, vyřešeno. Provedl jsem odvzdušnění postupně na všech čtyřech kolech. Vše pomocí VAGu. Sebralo to asi 3,2 l. kapaliny. 2 kola jsem dělal ale na 2x (mojí chybou). Každopádně nyní vše brzdí jako ďas.
  13. Vyřešili jste to jak kluci? Mám stejný problém. Na chlup. Na VAG jsem to nedal, odvzdušnil jsem to ručně, ale nevypadá to, že to je OK. Nejdřív jsem udělal PZ a pak LZ kolo. Vše jsem při montáži udělal dobře. Měnil jsem pouze zadní třmeny, hadičky, kotouče a destičky. Na přední jsem nesahal. Pedál při jízdě měkký, brzdná dráha od oka dvojnásobná. Když sešlápnu 2x za sebou, tak 2. sešlápnutí je skoro zabrzdění na fleku. Ručka je OK.
  14. Chci TPMS pouze přes ABS. Napojil jsem tlačítko, navedl kabely do tlačítka ESP a jeden do jednotky ABS k motoru. Vše podle návodů a snad i OK. Vše origo. koupené v AutoKelly, vč. svazku. Poslední překážkou je pro mě kódování. Očekával jsem, že pouze zapnu PR-7K0 na cestě: 03-Brzdy, 07-Kódování a uberu číslo -16384. Bohužel toto mě nejde. Mám tam pouze dlouhý kód a tlačítko pro kalkulačku dlouhého kódování. Tam jsou dvě volby v dvou různých bytech na zatrhnutí, ale obě na PR-7K6. Zatržení nic nezprovozní. (Tuto obrazovku v programu nemám. Staženo pouze ilustrativně z netu...) jednotku mám: 1K0907379AH a kódování: 143B400D092200FD281002ED901C0040300000 Poradí mi, prosím, někdo jak to zprovoznit v autě? Po HW stránce to už mám vše napojené.
  15. Taky jsem nevěděl. Ale zjistil. Je to jednoduché. Mrkni sem a podle toho bych to udělal stejně... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=35539
×
×
  • Vytvořit...