Zdravím Vás, mám k Vám prosbičku. Mám 4 měsíce Octavii II 2.0 TDi. Prodejce před prodejem mně, udělal repas turba, vozidlo dovezeno ze zahraničí. Problém nastal po pár stovkách kilometrů, které jsem najezdil. Auto najednou napsalo porucha motoru. Při diagnostice napsal technikovi VAG, že nesedí tlaky turba. Když zkusil plyn více sešlápnout, hadice (vlevo do chladiče) se vcucla, potom auto nechtělo ani naskočit. Naskočilo po smazání chyby + otevření vršku nalití oleje - hadice se tak vrátila zpět. Turbo je rozdělané a zničené (v hadicích byly kousky hliníku - asi pozůstatek starého turba a někdo to nevyčistil). Auto občas při akceleraci vypustilo černý dým a pak už nic. Uvažuji o novém (nerepasovaném turbu), jen současný technik si myslí, že turbo bude "skoro v pořádku" a ten problém, který vzniká nebude turbem, ale něčím jiným. Mohu prosím někoho z vás poprosit, zda-li jste se s tímto problémem nesetkali a netušíte v čem by mohl být zakopaný pes? Já autům nerozumím, ale rád bych to co nejdříve vyřešil, případně zjistil co vše mne čeká, když tam někdo nechal kousky turba, zda-li se tím mohl "ucpat" chladič turba nebo jiná věc, netuším proč se to tedy tak chová. Auto jezdilo celou dobu, občas při rozjedu trošku trhlo, ale mohlo to být tím turbem. Omlouvám se za toto téma, ale třeba mne nakopnete .... správným směrem.
Moc díky ... Tomáš