Přejít na obsah

Bučta

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bučta's Achievements

0

Popularita

  1. Maik: tady jsem ten ventil našel za 2713Kč. http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-1_1
  2. Nechával to dělat majitel přede mnou, ale napnutí rozvodového řemenu jsem nezkoušel...mrknu na to. Omlouvám se, druhé vlákno mi uteklo a už jsem si nepřečetl, že by to mohlo být taky tím magnetickým ventilem. Až to budu dávat automechanikovi, tak ho na to upozorním, aby nejdřív zkusil vyměnit magnetický ventil. Nevím, kde je přesně umístěné turbo, ale ty podivné zvuky při cukání vychází ze strany spolujezdce jako by za klimatizovanou přihrádkou.
  3. To jsem nezkoušel a upřímně to asi ani nezjistím, protože to cuká jen při přidání plynu = když chci docílit rychlé akcelerace, tak zařadím trojku (pocuká to) a pak už v pohodě nebo odbočuji zařadím dvojku přišlápnu plyn a zase to zacuká. Je mi ještě divné, že přitom zacukání slyším občas z motoru takové divné zvuky, ale vůbec nevím k čemu to přirovnat (zavrzání,začvachtání) a pak v pohodě. Dneska mě zarazilo, že to cukalo už i na dálnici, kord když člověk jede konstantní rychlostí. Vůbec netuším
  4. Čauves chlapi, v říjnu jsem tu založil nové vlákno ohledně cukání auta za jízdy u motoru 1.9 TDI a následném chodu motoru na tři válce. Dal jsem na rady a ihned jsem koupil nový el.svazek ke vstřikovačům. Auto jsem dal známému, který je opravdu šikovný automechanik a el.kabel mi vyměnil. Auto začalo jezdit na 4 válce, ale lehké pocukávání při pridání plynu do kopce to občas jemně cuklo. Bohužel každým dnem bych řekl, že cukání je častější a vždy se to jeví při přidání plynu a rychlé akceleraci. Bohužel dneska jela přítelkyně po dálnici 130 a říkala, že auto začalo zase hrozně cukat. Takže v mém případě el. svazek ke vstřikovačům pomohl v tom, že auto jede na 4 válce a diagnostika už mi nevypisuje závadu vstřiku, ale cukání mám stále. Spojka už není v nejlepší kondici = opravdu by to mohlo být spojkou? Ještě jsem přemýšlel, že bych to dal jednomu automechanikovi, který provádí čištění a měření vstřiků = všechny čtyři vstřiky za 2000. Díky za každou radu
  5. Dnes jsem dal auto do servisu. Koupil jsem el. svazek ke vstřikovačům a žhavící svíčky Bosch, tak uvidím až to vymění, jestli to bude ok nebo ne.
  6. Čauves kluci, nezlobte se, že jsem založil nové téma na podobnou problematiku, která se tu už rozebírala, ale bohužel jsem nedostal žádnou odpověď ve starém tématu, tak jsem si říkal, že nové téma bude lépe vidět :) Vlastním škodu octavii combi rok výroby 2006, najeto 227 000 km. Typ motoru BJB. Auto jsem koupil letos v únoru. Při koupi mělo auto najeto 220 000 km a byly dělané rozvody asi při 210 000. Já jsem od té doby vyměnil všechny filtry i náplně + přední brzdové kotouče toť vše. Tankuji v čerpací stanice EuroOil a při každém natankování přidávám aditivum VIF. Poslední dva měsíce mi začlo auto lehce pocukávat. Dělo se to většinou, když jsem jel do kopce nebo po rovince při sešlápnutí plynu na 2-3 stupeň kolem 1800 otáček. Průběh je většinou takový, že při sešlápnutí plynu chci docílit větší akcelerace a místo toho to párkrát cukne a pak v pohodě. Ne vždy to ale dělá. Bohužel dnes, když jsem jel domů a zařadil jsem 4, tak to při sešlápnutí plynu začalo silně a pravidelně cukat(vibrovat) jako bych přejížděl dlažební kostky, bylo to opravdu dost nepříjemné,když jsem plynový pedál pustil, tak to nedělalo.To znamená, že jsem musel auto zastavit a chcípnou motor. Po znovu nastartování už se auto chovalo normálně. Dnes jsem byl na diagnostice u kamaráda, který to má spíše jako koníček. Viz. níže dávám sken z výstupu diagnostiky. Druhá fotka = hodnoty vstřiků. Podle mého to způsobuje el. svazek ke vstřikovačům nebo vadný vstřik. Budu rád za každou radu. Díky
  7. Čauves kluci, vše co se psalo viz. výše jsem četl, ale i přesto jsem vložím svůj příspěvek. Vlastním škodu octavii combi rok výroby 2006, najeto 227 000 km. Typ motoru BJB. Auto jsem koupil letos v únoru. Při koupi mělo auto najeto 220 000 km a byly dělané rozvody asi při 210 000. Já jsem od té doby vyměnil všechny filtry i náplně + přední brzdové kotouče toť vše. Poslední dva měsíce mi začlo auto lehce pocukávat. Dělo se to většinou, když jsem jel do kopce a trochu jsem na to šlápnul nebo i po rovince na 2-3 stupeň kolem 1800 otáček. Průběh je většinou takový, že to lehce párkrát cukne a pak v pohodě. Bohužel dnes, když jsem jel domů a zařadil jsem 4, tak to při sešlápnutí plynu začalo silně a pravidelně cukat(vibrovat) jako bych přejížděl dlažební kostky, bylo to opravdu dost nepříjemné,když jsem plynový pedál pustil, tak to nedělalo. Chystám se auto dát automechanikovi, ale byl bych rád za vaše názory. Předem děkuji
  8. Bučta

    jak na to

    Můžu taky poprosit o reupload? Děkuji předem
  9. Chlapi díky moc za rady. Jak už jsem psal viz. výše, vyzkoušel jsem čistič na vstřiky značky STP, ale zítra si půjdu koupit aditivum VIF a zkusím to. Dnes jsem se v rychlosti podíval na EGR ventil a fotky posílám v příloze. Bohužel se mi nepodařilo ten EGR ventil vyndat, abych ho mohl pořádně vyčistit.
  10. Zkusím zajet někam jinam, ale ještě než tam zajedu, tak zkusím dnes vyčistit ten EGR ventil. Nějaké přípravky na čištění?
  11. Auto jsem kupoval letos v únoru, takže upřímně nevím co všechno tam bylo čistěný nebo měněný. Vím, že před 10 000 km byly dělány rozvody. Já od února vyměnil palivový filtr,vzduchový filtr,kabinový filtr,olejový filr, pročištění chladící soustavy servisem a napuštění nové chladící kapaliny. Bohužel výpis y diagnostiky nemám a já osobně jsem EGR ventil nečistil. Turbo bude pravděpodobně neměněný.
  12. Čauves chlapi, mám na vás takovou prosbu. Vlastním škodu octavii 1.9. TDI, combi, rok výroby 2006. Dnes jsem si jel v Děčíně udělat technickou s tím, že nebude sebemenší problém projít. Bohužel hned při emisích mě vyhodili s tím, že nesplňuji "kouřivost", takže k technické kontrole vozidla ani nedošlo. V příloze posílám protokol. Otázka zní. Uměl by někdo poradit co s tím, abych vyhověl hodnotám kouřivosti? Když jsem se ptal toho technika co mi měřil emise co s tím, tak kroutil hlavou, že možná zadělané vstřiky, že zkusil čistič a pořádně to protáhnout, ale před týdnem jsem do nádrže nalil STP čistič vstřiků a jel do Prahy a myslím si, že jsem to docela protáhnul. Díky za jakoukoliv radu.
  13. Čauves, nechci zakládat nové vlákano, ale bohužel tu nevidím žádnou odpověď. Může někdo poradit? Díkes
×
×
  • Vytvořit...