Přejít na obsah

Bladik

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    695
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://

Návštěvy profilu

874 zobrazení profilu

Bladik's Achievements

0

Popularita

  1. Cau Fido....nemáš už nějakou fotku toho mýho úkazu co tam kolega před týdnem nechával? 🙂
  2. Jj zere olej jak mrcha...jen jsem spojil dve chyby najednou ;( ... dve bohuzel zname chyby u CDAA :(
  3. Mno tak ja mam nejake info k tomu novemu super napinaku K ... v 70 000km mi dali novy K napinak a komplet rozvody, ted najeto 230 000km a retez znova rachtla, je vytahany a K napinak je na pokraji svych sil...takze sice vydrzel mnohem vic ale stejnak se mi to zda malo. Vymenu uz bych musel cvakat ze sveho vcetne novych pistu a tesneni ventilu...takze oprava vice nez 50 000Kc...takze asi pujde z domu...skoda motor skvely svym chovanim, ale jedna nedomyslena vec ho totalne znici...:(
  4. Jen k tomu K napinaku...mam na nem jiz najeto pres 130000km a vse v pohode, ten puvodni mi odesel v 65000km. Takze uz mam dvojnasobek a zadne drnceni ci neco podobneho :)...pumpu jsem menil ve 170-ti tkm.
  5. Bladik

    Mapy

    Zrovna mam 8117 West a zkousim je uz podruhe dostat na medium pomoci jine vypalovacky, ale mam dojem, ze me spise odesla DVDROMka v aute, takze to ani nebudu moci vyzkouset :( Kdyby nekdo mel odkaz na novou mechaniku, budu rad ;)
  6. Zkusit nechat upgradovat FW motorove jednotky, tam se resilo cukani, ale to bylo trosku jine a to pri rozjezdu a byla to spis ztrata vykonu nez cukani. Tohle mi spis pripada jestli nepodradis a pak na to neslapnes na plny vykon, kdy to proste cukne pri zaberu, parkart se mi to taky stalo, ze jsem chtel podradit a rychle zmizet, tak to proste s autem cukne, tezko rici.
  7. Sem si to myslel, akorat ze jsem na to prisel pote co mam toto auto 4 roky :)))
  8. Pote co jsem natankoval novy benzin a nalil do toho aditiva, tak uz se zadna chyba neobjevila, takze bohuzel jeji cislo nemam:( Kazdopadne to doopravdy vypada na nekvalitni benzin, protoze ted se auto sklidnilo a jezdi zase jako driv. Jedine co jsem ted vysledoval, ale nevim jestli to neni nejaka ochrana, tak motor nejde vytocit nad 4000 ot/min, kdyz stojim a je zarazen neutral...
  9. Chybu tady ted u sebe nemam...jine PC, ale taky se trosku bojim aby to zase nebylo preskocene, i kdyz to uz by motor hlasil mnohme horsi chyby. Kazdopadne o casovani tam nic nebylo. V motorovce byla akorat ta jedna...zkusim to vycist znovu a chybu sem vecer napsat.
  10. Dalsi chybicka u me TSi...vcera jsem behem navratu domu zjistil, ze motor nelze vytocit vys nez-li nad 4000ot/min. Pripojil jsem to na diagnostiku a jedine co bylo v motorove jednotce za chybu, byla chyba systemu odvzdusneni nadrze. Posledni tankovani byl Shell VPower 100 v Praze. Muze to byt vada diky spatnemu palivu a nebo se jedna o neco horsiho? Protoze to i po smazani chyb proste nejde dostat na vyssi otacky.
  11. Jizdni styl mam porad stejny a spotreba oleje se od posledni vymeny rapidne zvedla a jelikoz mam dlouhodobou spotrebu 7,5l/100 tak tomu moc pilu nedavam...nekdy sem tam jo, ale jezdim porad stejne. Mam za dva mesice servis a STK, takze je to necham vymenit a uvidime.
  12. p2p mam dotaz ohledne te spotreby oleje, ted posledni dobou se to hodne zhorsilo...tak plus minus litr na 7tkm, myslel jsem ze by to mohlo byt zpusobeno odlucovacema...jak moc velky vliv ma na to onen PCV ventil? Kolik to asi vyjde?
  13. PCV by mel byt ventil odvetravani bloku motoru. http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve
  14. Tento tyden jsem resil takovy mensi problem. Pri navratu ze sluzebky mi behem jizdy palubak napsal, ze mam zkontrolovat chladici kapalinu, zastavil jsem a zjistil ze kapaliny je tam hodne pod minimem. Jelikoz sebou vozim orig. napln, tak jsem dolil a pokracoval v ceste, po navratu do prace jsem pro jistotu kapalinu zkontroloval a byla zase pod minimem, zacal jsem hledat unik a zjistil, ze kape neco ve spodu motoru primo na kryt motoru. Rovnou jsem s tim zajel do servisu s podezrenim na vadnou pumpu(regulator chladiciho obehu..jak tomu rikaji odborne), coz se take potvrdilo. O co vice me prekvapilo, kdyz mi rekli, ze pumpa nikde neni ani v MB, takze budu cekat nejmene 14dni...po takovem mensim nalehani z me strany a pouziti par slov, bylo auto do tri dnu opraveno i s novou pumpou. Co me ale prekvapilo, kdyz jsem se ptal na to kdy by se mela pumpa menit, tak mi rekli, ze to predepsane neni a ze se proste meni az odejde...coz se mi zda ponekud nezdrave, kdyz nova pumpa stoji mezi 3-4t Kc. Kazdopadne me se to stalo ve 167 000 km. Mechos rikal, ze s touhle zavadou 1,8 vubec nejezdi, ze jsem vyjimka...tak nevim jestli kecal nebo ne. Auto jsem videl, kdyz se pro tu pumpu dostavali, musim rici, ze je naprosto perfektne schovana...co vsechno muselo jit pryc nez-li se k tomu vubec dostal.
  15. Bladik

    FW 4020

    Spise jestli to neni spatne vypalene..pokud to pise ze jazyk neni nahran...zkus co nejpomaleji a DVD+R nejakeho kvalitnejsiho media.
×
×
  • Vytvořit...