Přejít na obsah

Pallin81

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

369 zobrazení profilu

Pallin81's Achievements

0

Popularita

  1. Za 600,- nechávám, napiš mi na mail patrikpalla@seznam.cz
  2. Taky jsem Koukal do etky aum a auq stejný vstřiky, turbu.
  3. Jo promiň, zítra, mám ji položenou v dílně a z hlavy si to nepomatuju. Dej mi mail kam ti mám potom poslat fotku
  4. 1000,- za řídící jednotku, kdyby jste měli zájem napište mi na mail patrikpalla@seznam.cz nebo tel 601591995
  5. Kdyby jsi chtěl auq řídící jednotku tak ti ji prodám.
  6. Ano s tím kódem samozřejmě počítám. No nic v týdnu dáme řj z rs.
  7. Jo už na tom pracujeme, teď už to jede v pohodě jen od 3500 do 4500 mírný pokled pro někoho možná ani nevnimatelný. AUM a AUQ mají stejné turbo i vstřiky, jen se to liší softem.
  8. Čau chlapi, Po výměně motoru AUM za AUQ (z anglického auta, najezdil jsem s tím cca 1000km a bez problémů) vyměnil jsem celý komolet Motor s turbem všechny hadice, původní zůstala jen hadice ke cooleru cooler a hadice ke klapce, klapku jsem vyčistil byla pěkně zarostlá, bov, N75 a váha vše odzkoušeno a ok. Jednotka za AUM zůstala je tam chip na cca 140kW. Se známým jsme dělali diag a žádné chyby to nehazi, jen při sešlápnutí plynu to je prostě liné ve 3500 otáček auto přestane jet, (log za jízdy), turbo přestane tlačit, hodnoty jsou nižší než mají být. Nevíte čím by to mohlo být? Může to být řídící jednotkou? RJ jednotku z rsa mám, tak kdyžtak ji tam dám, to není problém, děkuji za případné rady.
  9. Je to moc, koukal jsem na vodu a nevypadá že by ubyvala, je možné, že když se straci male množství, že by to takhle kouřilo? Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
  10. Ahoj chlapi, Z výfuku mi vychází bílý kouř, při jízdě nepociťuji, že by kouřilo, ale jakmile zastavim, tak začne kouřit. Mám najeto 260k km http://cloud.tapatalk.com/s/581727811492a/received_1154309547943470.mp4
  11. Vyřešeno! Decelerační ventil Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
  12. Ahoj chlapi, Mám 1.8t AUM, po výměně turba (sice jeté) mi po prvním nastartování začalo lehce kouřit, kouření se nejvíc projevuje, když jedu delší dobu a potom zastavim na semaforech nebo když popojíždím na 1,2... Turbo pouští olej, to je mi jasný, zeje v kelu Staré turbo tohle nedělalo... Samozřejmě, že se chystám na repas, ale co všechno teda mám udělat, vyčistit atd ( jsem na neschopence, takže času teď mám 3 pr....) . Když jsem byl na diag tak mi to nahlásilo sondu 1 a ještě magnetická regulace turba N75 - jak moc vše ovlivňuje N75? DĚKUJI Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
  13. Na obrázku je označené červeně kolečko, pod tim je konektor, pokud byl odpojené, auto bylo samozřejmě mrtvé, netahalo, ale nedelalo to ten zvuk, pokud jsem ho připojil, tah dobrý, ale zvuk to dělá, fouká to prostě, poslechl jsi si zvuk? Děkuji Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
  14. Ahoj, Při tom tahu nic neproblikava, jen když jsem zapomněl dát sponku na konektor, pro jizde se odpojil, tak to prestalo, který je viz obrázek Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk
×
×
  • Vytvořit...