Tak po 2 letech (najeto do 10 tis.km) FEBI plné silenbloky kaput. Jeden utržený skoro celý a na druhým už jsou trhliny, takže výměna mě nemine. Teď jsem tam dal Lemforder, uvidíme co vydrží.
Ještě bych chtěl varovat před kvalitou TRW, prakticky všechno co jsem měl od této značky na autě mi do 3 let odešlo.
Zadní kotouče + desky - po letošní zimě uplně rezavé - u destičky rzí odskočilo obložení od desky, kotouče, prakticky vše na výměnu. Spodní čepy na ramenech po třech letech uplně popraskané a steřelé ochranné manžety. Původní zadní silenbloky ramen od TRW byly na výměnu hned, na STK mi řekli, že jsou jak po 100 tis. km a přitom byly nové.
Tak mám zase letos co dělat :) jo, koupíš levně koupíš dvakrát, né-li třikrát.
TRW a FEBI už mi nesmí do baráku