Přejít na obsah

Dava@Seva

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    155
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia III

Návštěvy profilu

1 220 zobrazení profilu

Dava@Seva's Achievements

1

Popularita

  1. Posílám link na udělátko. https://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/dpf-control/
  2. Já si na to koupil takové udělátko, které mě začne hlásit spuštění regenrace a ukončení regenerace. A mám klid. Neposlouchám už ventilátory a nesleduju volnoběch.😀
  3. Potřeboval bych radu. Po každém zastavení na křižovatce cítím v kabině benzín, zjistil jsem, že je nasáván z motoru a kabinový ventilátor to nasaje do kabiny. zjistil jsem očucháním, že to jde z palivového čerpadla a z místa zakroužkování na obrázku. nevíte prosím co to znamená a co je špatně. Auto jede normálně jen párkrát se mě stalo, že když jsem akceleroval, tak motor jako kdyby vynechal při tahu, takové pocuknutí. Jinak v poslední době nové svíčky, repas turbo, výměna rozvodů. Děkuju za rady, pokud budou
  4. Ahoj Mám jen dotaz, existuje dle informací od p2p sw úprava v ŘJ na tlak oleje. Můžu vědět, kdy tato úprava vyšla? Když přijdu do autorizovaného servisu udělají mě tuto úpravu v ŘJ bez problémů? Díky
  5. Ahoj, V mojí OCtavia 2 FL, nemám výhřev předních sedadel. Nyní mám možnost si vše vymontovat z jiného auta Octavia 2, FL, kde to všechno je. Prosím dokážete mě někdo říct co všechno mám vymontovat, Je mi jasné že potřebuji sedadla, panel klimatronic a kabeláž. Ale tady zrovna nevím přesně co všechno z té kabeláže vymontovat. poradí někdo? případně i postup namontování. Děkuji
  6. Ahoj, Lze nějak předejít takovému zničení vstřiku?, respektive zjistit, že vstřik je zralý na výměnu? Moje 1,8 tsi CDAA má najeto 205 000 , mám vstřiky vyměnit? Nechci čekat, až se stane to co uživateli flinty
  7. Chci se podělit o zkušenost diagnostika hlásí chybu P0299 Díky Rayx za rady, Byl to opravdu ten ventil na turbu N249, auto nyní letí jako střela, membrána byla protržená díky
  8. Ahoj Mám problém s turbem, zaznamenal jsem pokles výkonu motoru, diagnostika hlásí chybu P0299 - špatná regulace plnícího tlaku. Na internetu a v předešlých příspěvcích jsem zjistil, že na turbu je nějaký regulační ventil. A může tam být špatná membrána. Netěsnost v potrubí není, to jsme zkoušeli poslechem a vizuálně. Ještě upřesním, že při ostré jízdě jsme tlak na turbu zaznamenali max 1500 mbar )snad jsem si to zapamatoval dobře). Tak mě to mechanik nahlásil. Prosím o radu: může to být onen ventil? jaké je jeho číslo? Dá se koupit jen ta membrána? je to obtížné vyměnit? Díky za rady
  9. taky mě to kdysi zajímalo, myslel jsem si že je to úplně nový motor, ale ted ten inzerát mají napsaný, že je to repas. Navíc píšou + AUSTAUSCH MOTOR. ORIGINAL FOTO To znamená, že chtějí ten Váš původní motor? Já to tak teda chápu, ale v tom případě je cena brutal.
  10. Reaguji na příspěvek od P2P Cituji: Psal jsem to jako varovani nejezdete po trech... a jedno jestli rupne ventyl nebo pousti vstrik... vzdy je to masakr... Jak poznám, že je vadný střik nebo svíčka, nahlásí něco jednotka motoru, nebo to jen začne špatně jet. Jde mi o to že někam pojedu a může se stát že začnu mít nějaké problémy. Jak na cestě vědět už nejeď dál? i kdyby to třeba byl jen planý poplach.
  11. Ahoj , mám dotaz zdali nemáte někdo zkušenosti s rádiem Xtrons PE98MTVPL http://xtrons.com/pe98mtvpl-android-8-octa-core-4gb-ram-32gb-rom-multimedia-dvd-player-with-9-display-custom-fit-for-volkswagen-seat-skoda.html Přemýšlel jsem, že bych jej vyměnil za Columbus, který mám v octavia 2 již z výroby, r.v. 2009 facelift. Mám pár otázek? Je rádio plně kombatibilní s vozidlem ? myslím s gateway a originál telefonním systémem vozidla, mikrofon také originál Bude také kompatibilní navigace s maxidot (myslím tím povelové symboly k odbočení na maxidot) Používáte již někdo něco podobného s androidem? jste spokojeni s navigací android? (záleží jakou máte nahranou) Lze připojit k rádiu originál GPS anténa? Díky za Vaše názory
  12. Ahoj-feedback Provedl jsem přepinování konektoru škrtící klapky, dle postupu TPI. Byla to opravdu piplačka. Na tuto akci jsem si vše koupil nové i samotný konektor škrtící klapky. Starý konektor má uvnitř trochu jiný tvar, ale jsou spolu oba kompatibilní. Zatím je všechno OK, a auto jede. Chyba Porucha motoru EPC se zatím neobjevila, ale ujel jsem malou vzdálenost. Nastavení základní polohy škrtící klapky jsem nedělal, protože si myslím, že není třeba.
  13. A co když si ten konektor koupím nový i se svorkami a těsněním svorek https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0973713-svorkovnice-6-polova-skoda-22811.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/pin1x5xxx-pin-svorkovnice-skoda-16641.html https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/000979131e-kabelove-vedeni-de-33280.html
  14. Konečně zásadní vysvětlení. Včera jsem se na konektor díval, to bude opravdu delikátní práce. Napojení chápu, ale jak vyndat jednotlivé piny z konektoru, to jsem nepochopil. Zřejmě je tam nějaký jazýček na zajištění. Děkuji RAYX
×
×
  • Vytvořit...