Přejít na obsah

zork

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

870 zobrazení profilu

zork's Achievements

0

Popularita

  1. Môže byť, Ešte zo zaujímavosti. Keď sa mi pri dlhšej jazde drží teplota motora na cca 85°C (odhad podľa budíka), môže mi prepúšťať termostat? Už to chvíľu sledujem a zdá sa mi to trošku divné. Teoreticky, ak by termostat prepúšťal, tak pri teplote cca 60-70°C by mala byť hadica do chladiča studená. Alebo by som to vedel overiť ešte nejako inak?
  2. Ide mi skôr o to prečo sa mi pri jazde nezapína ventilátor chladiča. Dosiahnem teplotu 90°C a ventilátor sa nehýbe. (Zapne sa až keď zapnem klimatizáciu). Ako počúvam iné autá, tak po dlhšej jazde počuť ventilátory ako keby vzlietal vrtuľník.
  3. Ahojte, včera som si všimol, že mi nefunguje ventilátor chladiča (vypálená poistka), vymenil som za novú. No počas jazdy sa začalo ozývať nepravidelné klepanie v motorovom priestore (pravdepodobne spôsobené ventilátorom, po odpojení poistky to prestalo). Nasledujúci deň som skúsil opäť osadiť poistku, klepanie sa už neozýva. Ventilátory sa nezapli, teda aspoň som si to nevšimol. Po zapnutí klimatizácie sa pustia obidva ventilátory., Vie mi niekto vysvetliť kedy a za akých podmienok sa zapínajú ventilátory na aute s klimatizáciou? Octavia 1.9 TDI 81KW ASV 2002 Dik
  4. Ďakujem, musím to vyskúšať. Inak dá sa nejako zistiť či je v poriadku lišta žhavičov?
  5. Ahojte, nejdem zakladať inú tému, myslím že mám problém so snímačom teploty, ale chcel by som si to overiť. Keď boli teraz silnejšie mrazy mal som problém so štartovaním a prvé čo ma napadlo bol snímač teploty chladiacej kvapaliny (podľa teploty chladiacej kvapaliny s spúšťajú žhaviče?). Nemám diagnostiku, ale skúsil som to napojiť cez OBDII bluetooth zásuvku a cez telefón. Pred naštartovaním sa mi zobrazila teplota nasávaného vzduchu +2°C a teplota chladiacej kvapaliny +3°C. Teplota von bola -4°C. Nemali by mi čidla zobraziť tiež teplotu +- -4°C? Ako sa zobrazuje teplota chladiacej kvapaliny cez VAG keď je vonka teplota pod 0°C? Žhaviče som menil minulý rok, baterku dva roky dozadu. Ešte ma napadá štartér. Viete niekto poradiť čo mi mohlo mať za následok zlé štarty a ako by som mohol zistiť príčinu?
  6. Mám aj ostreky svetiel, ale tie sa púšťajú až po dlhšom podrzani. Asi budem musieť počkať na jar a suché cesty. Zatiaľ dík
  7. Combi 1.9 TDI 2002 81kw, áno pozeral som sa, zhora nevidno nič, na spodku je všetko mokré takže ťažko povedať. A nejazdit nie je moc dobrá rada, skôr by ma zaujímalo koľko pri bežnom používaní minieš.
  8. Ahojte, zaujímalo by ma akú máte spotrebu vody do ostrekovačov. Ja som zatial za 3 mesiace minul asi 12l je to normálne? Mám pocit že poslednú dobu ju nestíham dolievať. Rátal som si počet strekov, minul som cca 1,5l na 26 ostreknuti čelného skla, a to som dosť šetril. Sa mi zdá celkom dosť. Nemôže niekde vytekať? Ako ste na tom vy so spotrebou?
  9. Bol som ešte dať v servise premerať baterku, mali nejaký merací prístroj ktorý priamo zapájali na batériu a robili záťažový test, vraj je baterka v poriadku. Skúsim ešte nechať auto týždeň stáť a uvidím čo sa stane či naštartujem, ale že to asi bude štartér.
  10. Napätie po nabití som meral asi po 8 hodinách. Myslíš, že 8km je pre baterku málo? Mám kolegu ktorý chodí na TDI cca 5-6km tam aj späť a baterka je v poriadku.
  11. Ospravedlňujem sa teraz som si všimol, že som pridal príspevok do Octavia III, jedná sa o Octaviu I. Zdravím potreboval by som sa poradiť ohľadom autobatérie. Pred rokom som kúpil batériu Exide 77Ah 760A do Octavie I 1.9 TDI. Celý rok v pohode, ale teraz ako klesli teploty začínam mať problém so štartovaním. (Žhaviče som menil minulý rok) Minulý týždeň som dal dobíjať batériu, keď som po nabíjaní premeral napätie mala 12,9V, po týždni mala iba 12,4V čo mi príde dosť málo. Jazdím cca 8km tam a späť okrem víkendu kedy auto stojí. Dnes po 5 dňoch jazdenia a dvoch dňoch státia som naštartoval, ale bolo vidno že sa dosť trápi. Meral som aj napätie na batérii pri naštartovanom aute so zapnutými svetlami, mal som hodnotu cca 14,33V, takže problém s dobíjanim asi nebude. Premeral som aj kludový odber v aute, nameral som 70mA. Mám tam namontovaný dodatočný alarm ktorý by mal mať odber okolo 25-50mA, auto som meral minulý rok a malo cc 20mA, takže by to aj sedelo. (Nemal som dosť času, aby alarm prešiel do režimu spánku, takže je možné že hodnota bude ešte nižšia.) Keď si to zhrniem, kludový odber dobrý, alternátor funguje a neprebíja, žhaviče sú minuloročné je možné aby bolo ročná autobatéria zlá???
  12. Takže sa mi podarilo dať auto do servisu, chlapík zhodil klinový remeň a zvuk stále pretrvával. Takže to vyzerá na rozvody, ozvali sa trošku skorej lebo podľa KM som ich mal robiť cca na konci leta. Ďakujem za rady.
  13. Ešte mi napadlo, včera bolo u nás 10°C a ten nepríjemný zvuk už nebolo počuť. Neviem čo to je, ale vyzerá to tak, že tomu škodí chladné počasie :)
  14. Ešte by ma zaujímalo, ten zvuk sa ti prejavoval iba po naštartovaní, alebo aj po jazde? Lebo mne sa to prejavuje hlavne keď je auto studené. Po dlhej jazde a zahriatí to už nepočujem.
  15. Zdravím, asi pred 5 mesiacmi som začal pozorovať pisklavy zvuk z motorového priestoru, zo začiatku bol veľmi slabý, skoro ho nebolo počuť. No teraz už je to dosť zreteľný a chcel by som to odstrániť. Zvuk je najviac počuteľný po naštartovaní a za chladného počasia. Akonáhle prejdem povedzme 50km, už ho nepočujem (rýchlosť pískania stúpa s otáčkami). Viď video: https://www.myairbridge.com/cs/#!/download/package/N29NH38YNZ2Q8XDW Starý klinový remeň, zle napnutý?, napínacia kladka, remenica, alebo rozvody? Kde by mohol byť zdroj problému? A hlavne ako by som ho mohol najsť? Ďakujem.
×
×
  • Vytvořit...