Přejít na obsah

buml

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    329
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II

Návštěvy profilu

1 487 zobrazení profilu

buml's Achievements

0

Popularita

  1. Teď jsem EGR řešil. Začalo to závadama provázející kontrolka žhavení (motor v nouzáku) po načtení závada otevření klapky jiná hodnota očekávaná než skutečná. Tohle se mi stávalo cca 2,5k km, někdy co 200km, někdy to vydrželo i 900km. Pak se mi stalo že po přidání plynu přišlo škubání motoru (spíš dušení), ale na volnoběh OK. Povedlo se mi to rozkejchat přidáváním plynu u stojícího auta až se najedou zjevil oblak dýmu a motor držel bez problémů 2500ot. Najel jsem dalších cca 500km a to mi začal opětně škubat až dokonce chcípnul. Donutit ho činosti trvalo cca 5 startů, pak jsem byl schopen po postupném přidávání a následném dýmovém oblaku dojet asi 20km domů. Načtení ucpaný EGR. No poslední cesta byla v úterý do servisu, kam jsem naštěstí dojel a druhej den účet plakal. Teď snad budu mít pokoj. Najeto 228k km
  2. Ahoj bando, po delší době hlásím návrat😀 Pořídil sem OCT II FL 2.0 TDi 103kW 4x4 výbava Elegence plus. Tak snad bude dobře sloužit.
  3. Po dlouhé době, ale přece. Rapid má najeto 180k. Od března je to již civil a jezdí s ním manželka. Když tak ty tři roky shrnu, tak to zas tak hrozný nebylo, ano O1 to bylo co se kvality týče jiný kafe, ale tahle levná plechovka i přes všechny potíže vydržela 3 roky jezdit drožku po Praze s nájezdem 180K s minimotorem 1.2l. Motor u tohodle auta je vlastně největší překvapení (v pozitivním směru) když si člověk zvykne, že po nastartování motor cca 3s. rachtá jako kráva (nedejbože start v garáži), tak musím smeknout, že vydržel vše a předčil moje očekávání. Olej nežere, záběr na jednadvojku pěknej a spotřeba jako 1.9 74kW PD. No uvidíme jak dlouho nám doma ještě vydrží.
  4. Bohužel se nezúčastním, máme závody a přijel bych až pozdě večer:-( Hlavně si to užijte!
  5. Jj, sem rád, že to zatim byla vždy "prkotina". S tou výdrží je to divný hlavně ty kosti mě překvapily, auto je lehčí tedy by měly bejt i míň náchylný. Na O1 jsem je za 350t km neměnil a tady v šedasáti problém.
  6. Včera to byl rok, co sem si Rapa přivez domu, tak se hodí malé hodnocení 1. roku. Auto jezdí i po najetých 67t km, což je pozitivní:-) Zákazníkům se stále líbí, což je taky dobře. Průměrnou spotřebu, jak je vidět v podpise, mám cca 6,5l/100km což na způsob provozu beru jako slušný. Dokonce mám stále první destičky, což u O1 byly již měněny (je znát, že je auto lehčí). Bál sem se i rozvodového řetězu, byly s ním dřív problémy, ale je celkem klid. Jen občas když nastartuju, tak je slyšet cca 3s než se natlačí olej do napínáku. No a teď to horší: 1. problém uložení převodovky. Vadný kus z výroby, servisní technik Přerost a Švorc odmítal slyšet ony rány a auto si chtěl nechat tak na tejden, HA HA, no prej mam hlavně přijet na garanci. Takže to byla moje poslední návštěva autorizáku cca v 15t km. Silentblok sem si koupil a vyměnil sám během cca hodiny a půl. 2. problém loketní opěrka. V O1 mi vydržela bez problémů 350t km a tak sem byl rád, že i zde je stejná, ale vše je úplně jinak. Soudruzi šetří a tak na pantech ubraly 2/3 materiálu (asi byl ten plast moc těžkej) a tak už nemám ani jeden pant. 3. problém kosti. Cca od 60t km se mi začínají ozývat rány od přední nápravy, takže mě čeká výměna kostí. 4. problém ořech spínačky. No a aby toho nebylo málo, tak se v pondělí odpoledne auto rozhodlo, že nebude svítit a topit. Takže přes kontrolu rele sem došel až ke spínačce a bylo jasno. Tímto moc děkuji Martinovi z CC-autodíly, který ochotně a bleskurychle díl sehnal, takže jsem již ve středu mohl do práce. No celkově musím říct, že problémů je na můj vkus dost, ale naštěstí se všechny daj řešit celkem jednoduše, ale za mě co se výdrže týče zlatá O1. Zákazníci to samozřejmě vidí obráceně, prostoru víc než u jedničky a hlavně ten výhled nahoru, z toho jsou unešený. Auto nikdy nebylo v autorizáku ani na oleji, vše si dělám sám a olej samo po 15t km. EDIT>>> No jen sem si sed včera do auta a ujel pár metrů, hned sem věděl, že sem zapomněl ještě jeden bod: 5. problém silentbloky ramen. Při teplotě pod 3 stupně při přejezdech nerovností či ležících policajtů vržou. Je-li teplo, je klid.
  7. gratuluji a neboj se ho i ostrojit, musim rict, ze 95% lidi jsou prekvapeny kolik je v tom aute mista. Na sirku to samo neni nic extra, ale oproti dvojce okine ten rozdil neni dramatickej (par cm tusim 4), je to vlastne jednicka. Prostor pro nohy je vzadu naprosto luxusni a vzadu nad hlavou je toho mista taky dost, pravda mam tam panoramu a ta to auto jeste opticky zvetsi, ale i se sendvicem se tam dvoumetrovej chlap v pohode vejde. Hlavne at slouzi.
  8. Díky za super sraz, rád sem viděl staré tváře a poznal i pár nových. takže za rok AHOJ
  9. Vypadá moc pěkně, tak hlavně ať slouží
  10. Dorazíme někdy po obědě, máme s Jolčou dopoledne závody, takže záleží kdy skončíme.
  11. 2 lan237 > nemůžeš sou moc vysoký
  12. Dik moc, doufam, ze do srazu vydrzi peknej, abych taky jednou mel na srazu pekny auto a ne tuctovku.
  13. Teda nevim jestli se mi to blejska, uz si ani nepamatuju kdy sem byl na wapce. Jestli si nejel moc rychle, ze to tak vypadalo :D Ale samo diky za pochvalu. Bechovice a vubec silnice 12 je moji spojnici mezi domovem a praci, takze tam se celkem casto.
×
×
  • Vytvořit...