Ahoj, po dlhsom case potrebujem znovu radu od skusenejsich...
Cca pred troma tyzdnami mi zasvietila po nastartovani kontrolka chladiacej zmesi. V nadrzke jej bolo malo tak som dolial a jazdil dalej. Po dalsich dvoch tyzdnoch som si vsimol ze sa mi motor zahreje expresne rychlo. Pri aktualnych teplotach vonku okolo 25-30°C mi staci prejst 1-2km a rucicka teplomera ukazuje 90°C. Skontroloval som znovu nadrzku a bolo tam viditelne menej kvapaliny. Motor sa neprehrieva, dnes po dlhsej jazde na dialnici som pozrel co ukazuje cidlo (screenshot) a bolo tam 99°C. Rucicka ukazuje 90°C co je asi OK.
Zda sa mi ze pod autom sa vzdy vytvori mlaka, ale par ludi mi tvrdilo ze je to kondenz z klimy. Kde by sa mohla voda stracat? Vychadza mi to tak ze su dve moznosti:
1. bud to tecie do motora, ale to by asi bol olej vo vode (?), chladiaca zmes je cista...
2. niekde na hadiciach je netesnost a tecie to von, preto je pod autom mlacka, resp. cez vodnu pumpu alebo termostat ?
Ak mate niekto skusenosti prosim o radu.
Dik a na zaver screen z Pistonu a foto hadice od nadrzky ktora sa mi zdala mokrejsia ako by mala byt...