Přejít na obsah

jk79

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 116 zobrazení profilu

jk79's Achievements

1

Popularita

  1. Poradím ti . Je to kotoučem, já vůl s tím laboroval 3 roky. Káždý rok nové kotouče a po 3-5tis opět třesení při brždění. Kotouče postupně,textar,ate,textar. Desky vždy nové textar,ate,textar. Při druhých kotoučích nové třmeny. Víš co mi pomohlo? Nové originál kotouče cca 2600kč a originál desky cca 2700kč a je klid už 15tis km. Nechtěl jsem tomu nikdy věřit,ale je to tak. Ty staré jsem i měřil úchylkoměrem i náboje .Nikde nic,ale jak se to ohřálo trošku ,tak to byla hrůza.Nové kotouče můžu vzít na dálnici ze 130km na 0km několikrát za sebou a nekope to prostě a hlavně ty aftermarket Ate desky a originál Ate je úplně něco jiného. Aftermarket Ate je lisovaný prach leda,protože tolik mosaze jsem jako v těch originálních nikdy neviděl.
  2. Hadice z Autokelly metráž za pár korun. Uvnitř s pletenou výztuhou tuším průměr 16,nebo 18 vnitřní ti už nepovím.
  3. ano je a není, z metru to není poznat. Ono když to nebudeš dělat na autě a koupíš to na dálku vždy tam bude rozdíl v odstínu laku,ale ve zkutečnosti to není skoro vidět,lepší než doma lakovaný,ten lak je jinak kvalitní
  4. já objednal z internetu v laku za 2800kč. Lak prvotřídní,odstín sedí na 95% cca ,pasování nebylo,pasoval tak jak měl.
  5. Blbý pružiny ,na kombi mě kyb sedí výška,jako original. Máš opravdu kyb dle katalogu?
  6. jk79

    tlumemní

    spíše si zvolil špatné pružiny
  7. jk79

    tlumemní

    mám také trw a tvrdý jako beton,přeně naopak přední mám TRW JGM215T a zadní už nevím ale je to ok,spíše tvrdé
  8. ne od toho mokrospinace,ten dává signál dal a zpet se vrací povel k motorku. Někde bude chyba ale nevím kam to vede dál ,nebo do čeho vedou ty dráty od mikrospinace,protože vedou až za 5 dveře dovnitř. mám socku se švihadlama,tam není podle mne komfortní jednotka
  9. tak já tam měl jiný,protože já kupoval stejný co tam byl z originalu a v etce je také ten můj ,ale lifback má trošku jiný zámek,není úplně stejný v tom bude rozdíl 🙂
  10. ten co uvádíš ty je ale dole přímo v zámku,ten ti signalizuje na přístrojovce odemknuté dveře,ten nedává signál k otevření a zavření dveří,to dává ten v klice má 2 spínače zároveň ten co jsem dával já. No přemostil jsem to až ke kolenu a nic,problém bude jinde podle mne,ale kde ? já přesně naopak,zamknu,ale neodemknu
  11. nemám je nový jak jsem psal,a se starým to fungovalo úplně stejně,tím to není. on cvakne ale nedojde buď napětí,nebo signál na odemčení. Na zavření vše funguje a od předních dveří se zámek zavře i odemkne ,tudíš funguje i motorek centrálu. Zkusím to přemostit až na konec průchodky dveří a uvidím. Spínač se dá sehnat za 400kč original zde poslední kus ,jeden jsem koupil já https://www.cbdily.cz/produkt/mikrospinac-skoda-original-11337108
  12. Ahoj Prosím co dává napětí centrálnímu motorku 5 dveří?? Mám opravenou kliku 5 dveří,nový mikrospínač a mechanismus vše krásně chodí,ale 5 dveřmi pouze centrálně zamknu,ale neotevřu. Mikrospínač nový(oroginal VW) ,cvaká .Vidím problém v kabeláži od něho,asi přerušen drát,který dává signál na otevírání. Jde mi o to jestli je to jen ten kousek co vede do konektoru,který je propojen s motorkem,jestli ten mikrospínač přímo spíná napětí,nebo dává jen signál nějaké řídící jednotce.Od předních dveří vše funguje.Jde mi jenom o kufr,nemám dálkové a když jdu do auta většinou nakládám kočárek a nechci pořád běhat dopředu abych si otevřel kufr,protože jinak klíčem musím přetlačit motorek a jde to docela ztuha.
  13. no nevím já mám 3 kotouče a ani jednou zvlněný. Původní ok,ale tenký a 2x textar bez zvlnění a to ty zadní puky KO. Teď mám tedy vše nové včetně ramen a nové opět textary a zvlnění se nekoná.Nejsem si jist ,že by za to mohl ten zadní silentblok ..........
×
×
  • Vytvořit...