Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


jk79

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jk79

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE
  1. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    já osobně jsem toto zkoušel a ventil je v pořádku ,podtlak mě stejně po zhasnutí motoru spadne na nulu. Vlastně nepozoruji ani žádné problémy,regulace funguje a brzdy také, i když by to mohlo brzdit více.
  2. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Ahoj ,také jsem lepil . Lepil jsem již asi před cca půl rokem a zdá se mi to v pohodě. Podtlak jsem měřil barometrem,který měří podtlak. Má tam být cca -0.8 až -0,95 tuším. Já tam měl -0,95 a tak v tom zalepení problém nevidím. Je pravda že po vypnutí motoru mě ručička okamžitě spadne na nulu a nepřišel jsem na to proč. Hadice mám nové ....
  3. spojka

    Omlouvám se nějak mi uniklo že se nejedná o dvouhmotu.....
  4. spojka

    třeba zde https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-i-combi/1.9-tdi-66kw/spojka-prislusenstvi/spojka-sada?productId=373702
  5. spojka

    mám tam sachs a bez problému. Dával jsem tam ten předmontovaný set,který se již nemusí středit a vše ok.
  6. také jsem měl meyle a už nikdy více.Bubny zkroucený po 1 měsíci a pakny tak,že klínek nadoraz po 5 měsících a zadek nebrzdil.....Meyle pakny když jsem zkusil přiložit do nového bubnu tak vůbec nekopírují radiu bubnu jsou daleko více zavřené,rychle se obrzdí na tom vršku a pak jde klínek nadoraz.Dal jsem po 8 měsících opět vše nové a tentokrát TEXTAR a vše pasuje,rádius paken přesně seděl v novém Textar bubnu,klínky po samoustavení v 1/4 chodu a ručka i zadek opět brzdí,jak má... bubny se nezkroutí a drži
  7. záměna setrváku

    no nevím,když najdu sadu Sachs cca 7500kč,tak tam mají uvedeno pro AHF 228......
  8. STK a EMISE 2016

    Tak mám za sebou STK a zjistil jsem,že jde vše,když se chce. STK jsem absolvoval,ale fyzicky jsem na emisích nebyl :-))
  9. špatná účinnost brzd

    Ahoj ,tak tu mám opět menší záhadu. Psal jsem,že jsem vyměnil komplet zadní brzdy a ok. Ano je to lepší,brzdí víc,nevibruje,ale mám jiný problém a nevím kde je zakopaný pes. Ruční brzdu seřídím na 5 zub a ok,ujedu cca 50 a víc km a ručka se zkrátí skoro o 2 zuby a také nožní brzda bere více z kraje,což je super,ale čím to je?? Když to za studena seřídím na 3 zub,tak po ohřátí již kola lehce přibržďují,čím to proboha může být?? Je to od začátku,akorát jsem čekal jestli to nesedne a je to stále stejné. Po městě to nepoznám,ale jak jedu dálku je to,jak jsem psal.....Dík za názor
  10. Podtlakové čerpadlo brzd Prosím o radu

    Pud se ti hýbe ten nátrubek jde to opravit i přímo na autě,já to lepil Bison Epoxi Metal a drží to hodně....Jinak musíš to obrousit a odmastit,já si vyfrézoval malou převlečnou přírubu a navlékl ji až nahoru,takže jsem to i vystužil,ale asi bude stačit to zapatlat kolem lepidlem...Kdyby si ji sundával,tak odvzdušňovat nic nemusíš jen musíš vyměnit těsnění!!Projdi porádně hadici k posilovači,zda není prasklá někde....
  11. špatná účinnost brzd

    no stejné 280x22 + bubny
  12. špatná účinnost brzd

    no já když hodně budu šlapat tak to docela brzdí,ale jemu ostře od vrchu,já mám úplně jiný průběh účinku. Já mám nástup pozvolný a čím více šlapu,tím více brzdí on má tu maximální účinnost ihned.Nevím zda je již slabší posilovač nebo co...ale on má original najeto 600 000 km já 260 000 km a to měl ještě prasklou hadici od podtlakového čerpadla....jsme ji potom opravili ale brzdilo to cca stejně
  13. špatná účinnost brzd

    komplet textar
  14. špatná účinnost brzd

    Ahoj,tak také přileju do ohně :wacko: V jiném vláknu jsem měnil kompletní zadní bubnové brzdy a pedál zabíral konečně od vrchu ,zmizeli vibrace zadku,dokonce jsem opravoval podtlakové čerpadlo a účinnost brzd se zlepšila. Včera jsem sedl do švagrovi octavie z 98r ,protože tak vydrážkované plochy kotouče jsem neviděl (říkal jsem mu,že to nemůže brzdit) a ono jo a jak!!! V práci si občas půjčím trojkovou octavii a musím říct,že mu to brzdí skoro stejně,úplně se to zakusuje při sotva polechtání brzdy,auto shnilé ale brzdí,jako hovado....o tom se mi na mé ani nezdá....mi vysvětlete co je špatně.Já mám nový komplet předek i zadek,přední kotouče jak zrcadlo a prostě to brzdí,až když na to šlapu ale rozhodně ne jako švagrovi....si myslím,že pořídím nové třmeny a bude to......Podtlak tam je s tím problém nebude....Jo a když jsem to před rokem koupil na stočených kotoučích,tak to brzdilo také o hodně lépe,po výměně je to takové zvadlé.Švagrovi nedávno rozhýbávali pístek,proto má jeden kotouč tak vydřený,ale nemyslím,že by to bylo tím rozhýbáním...
  15. ahoj, já jsem také měnil během 3 měsíců co šlo,komplet přední náprava,turbo,spojka,bubny komplet,kotouče komplet,rozvody,klínový řemen,kladky,napínak...no co bych ti řekl,to co bylo vyměněno je v pořádku,ale zachvilku to byl startér ,zámky dveří a td..... záleží jak to auto vypadá a to to moje vypadalo dobře,je to moje druhá octavia ,tu první mě ukradli a byla stará 5 let,co se týče oprav byla na tom úplně stejně. Od té doby říkám,jak má auto 200tis a nebylo do něj investováno,tak je to stále to samé,čepy,spojka,tlumiče,brzdy.........nejhorší je,že něco opravíš a je tu nový problém. Mít na nové,tak kupuji nové......

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..