Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


ruzipa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    285
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ruzipa

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

87 zobrazení profilu
  1. vadne cidlo teploty vody-spotreba?

    Cidlo na vodu ukazuje spatne :-) cidlo je stejne pro budiky i RJ, takze pokud by ukazovalo oboje stejnou teplotu, byl by to asi termostat :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  2. Zalezi na celkovem stavu vozu. a taky kdo to bude delat. Meril tlaky na valcich? Pokud motor zere olej, tak bude vhodne i vymenit pistni kroužky a dalsi veci. Pozdeji by mohl byt problem na emisich. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  3. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Ano, ten ventilek by tam mel byt. N75 tam mas taky. Akorat si nejsem jisty, jestli je turbo ovladane pretlakem nebo podtlakem. Pokud tam nemas ten bilocerny ventilek, muze delat nejake problemy. Ja ho mel deravy a brzdy nemeli dostatek podtlaku a mene brzdily. A k tomu hrdlu, zkus prilozit zapalenou cigaretu a uvidis jestli si prisava nebo ne :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  4. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Podivej se jeste na zpetny ventil podtlaku. Za ventilem n75 je takovy bilo-cerny valecek. Z jedne strany pri cucani drzi tlak a z druhe by mel byt pruchozi. pokud je pruchozi z obou stran, tak je mebrana prorazena/derava a neudrzi dostatecny podtlak na brzdy/turbo. https://www.google.cz/search?q=zpetny+podtlakovy+ventil&client=ms-android-huawei&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjru-6ug6PZAhULuRQKHei5BmgQ_AUIESgB&biw=360&bih=524#imgrc=OF_Nmy_ZARXaCM: Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  5. EGR ventil

    Zkus zaslepit podtlak na egr ventil. pripadne zkontroluj predvstrik cerpadla Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  6. Hučanie prevodovky

    Zkus se zeptat tady http://www.prevodovky-sixta.cz Myslim si, ze by ti mohli poradit :-) Nebo popremyslej o 6° prevodovce :-D Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  7. Problém s blinkrama

    Na passatu 3c (B6) odchazi tlacitko parkovaci brzdy. Takzense koupila nahrada od firmy Topran(vydrzelo den), koupilo se original za asi 850kc, vydrzelo tyden. Nakonec jsem zkusil z Aliexpresu a drzinuz pres pul roku :D U elektriny se uz nedivim nicemu :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  8. 4x4 zadní kosti výměna

    Kazdopadne se podivej, pokud mas kloubky v tehlici, tak doporucuji vymenit za silentbloky. Kloubky zatuhly a potom ty kosti praskali. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  9. Octavia nestartuje

    Pokud nezabere, zkus odpojit hadici z filtru a natocit to z flasky. Pokud z flasky chytne, zkus vymenit filtr. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  10. Vakouvá pumpa - uvolněné hrdlo

    Malo podtlaku poznas hlavne na nizsim vykonu a muzou byt i ,,slabsi" brzdy. Hrdlo je tam pouze lisove a drzi na vuli. Opravuje se to nasazenim prislusneho orechu z goly(velikost najdes v nejakem postupu na netu nebo vyzkousis) a opatrnym zaklepanim. Nekteri, vcetne me, to pojistuji zalepenim ,,tekutym kovem" neboli lepidlem na kovy. Mam takto opraveno a nemam problem :-) V rychlosti: http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=98&t=641&start=40 Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  11. Octavia nestartuje

    Natankuj a uvidis. Palubaku never :-D Ja jel z prace domu (rezerva jeste ani nepipla), dojezd cca 150km a stejne jsem byl na suchu. Takze nalej par litru a zkus tocit :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  12. Kouř v interieru

    Co jsem se setkal, tak povolene srouby na svodech ( po ohratiba roztazeni se to dotesnilo) nebo praskle svody a stejny pripad. Pokud jsou to spaliny, tak problem bude asi hlavne vyfuk, mozna nejaky spoj vedeni EGR ventilu. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  13. Kouř v interieru

    Nez nastartujes studeny motor, zkus jarovou vodou postrikat svody. Pokud netesni, mohlo by to zacit penit :-) Tipp bych tesneni pod svody a pri ohrati se to dotáhne Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  14. Nejde nahodit

    Bohuzel to cidlo ovlivnuje spoustu veci, startovaci podminky, delku vstrikovani a dalsi... Skoda, ze nema nejake zalozni cidlo :-/ Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  15. Mel jsem podobnou spotřebu a me se to ztracelo kolem těsnění motorku ostriku. Proklepal se okrouzek a prolinalo mi to. Zkus si udelat pri delsi odstavce carku na hladine a pak to zkontroluj. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla a používáním We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..