Přejít na obsah

SavyCZ

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

787 zobrazení profilu

SavyCZ's Achievements

0

Popularita

  1. Nazdar chlapi, jenom takovej postřeh. Momentálně řeším VW Touran a OCT2. podobné závady. Nejde palubka. U každého vozu ale jiný vypis závad. U tourana po otočení klíčku jenom promrkne palubka a nic ale, auto jede jenom mu nejde palubka. Na diagnostice pouze Omezení funkce vlivem přepětí palubní sítě a chyba airbagu. S největší pravděpodobností část jednotky v palubce k.o. U OCT2 nic. Palubka sem tam ožije (chová se jinak podobně mrkne a zdechne) ale výpis je čistej. Pokud by se nikdo ptal na pojistky a relátka tak vše OK. Svorka 15- 12,4 V. Relé KL30 OK. Napětí na patici obou palubovek 12,4 a 12,5. Do konce týdne dostanu na test nové palubky tak sem hodim nějaká videa pro další nešťastníky a možná řešení.
  2. Problém u převodovek MQ 350 (6-kvalt) 2010-2014 vše !! Chtěl bych zde popsat málo diskutovaný problém týkající se problému s převodovkou MQ 350 a spojkovou sadou SACHS. Chci se vyhnout nějakému odstranění nebo napadání proto zde zveřejním pouze odkaz na mnou publikované informace které by mohly hodně zajímat majitele těchto motorizací: 8 l/110+112 kWTFSI 4X4 2,0 l/103 kW TDI PD 2,0/103 kW TDI CR 2,0 l/125 kW TDI CR 2,0 l/125 kW TDI CR 4X4 2,0/103kW TDI CR 4×4 Ve zmiňovaných letech 2010-2014. Jedná se o destrukční poškození převodovky vinou špatné konstrukce? Nebo nikdo šetřil? Odkaz : http://savyservis.wz.cz/nfp-skoda/ Hledám lidi co řešily nebo řeší podobný problém.
  3. Zdravím pánové, tak trochu k tomu zvuku co se zde nejspíše řeší kolem stavu 150-160 tis. Na youtube je video: https://www.youtube.com/watch?v=gyh8Tz8zBDI&feature=youtu.be kde majitel OCT nahrál zvuk pocházející kdesi od spojky. Pro mne už je bohužel pozdě ale na spoustě zahraničních diskuzích jsem našel podobné dotazy. Tedy: pokud se z vašeho motoru line také tento zvuk tak sundejte platový kryt pod motorem HNED ne ZÝTRA a modlete se aby jste nenašly kovové šupinky (prach, špony ....) nebo převodový olej. Všichni mechanici vsázeli na vadné ložiško ale špony???? Auto jede normálně akorát vyluzovalo tento zvuk. Za 2 dny zněj začal vytékat ( vytekl) jak když podříznete prase- převodový olej. Prej gufero :-) A ono prd. Nadstandartní výbava. Z převodovky NFP se stal soustruh nebo teda ze spojky. A ten zozřízl skříň převodovky.Ano zozřízl. S tímto zvukem jsem jezdil pár dní ( než jsem sehnal mechanika) a najednou zmizel. Buch druhej den vytekl olej. Nebudu sem vkládat fotky ale stačí otevřít odkaz a číst. Berte to jako první signál že je něco v haj...... . Mam OCT2 CFHC 2.0 TDI CR rok 2011 převodovka NFP spojková sada SACHS nájezd 158tis ( originál- auto je 8000 km po záruce, kompletně servisováno). Nová převodovka 120tis. Hodně zdraru a ať tento zvuk nikdo neslyšíte.
  4. Zdar chlapy. Tak tohle teď řeším. Pokud můžu poradit sundat dekl pod motorem a podívat se na něj. Nejdřív to takhle šustilo pak začala hůř brát spojka a za 2 dny vytekl olej z převodovky. Akorát otvorem kde má být asi šroub. Viz foto : http://savyservis.wz.cz/178-2/ a řeší se to tu:http://www.skoda-club.net/forum-tema/hluk-od-spojky-pri-behu-na-neutral-32881?select=33042#message33042
×
×
  • Vytvořit...