Přejít na obsah

Pter3

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Pter3's Achievements

0

Popularita

  1. a ted ti to popisu uplne presne,zkousel jsem to.nastartuju auto,studene takze vyssi otacky a motor jde krasne.slapnu spojku pustim a zacne neco tukat ze to nekdy i chveje autem.ale jakmile se to ohreje,nastartuju auto sepot kvetin a pak se to zmeni na takove trrrrrrrrrrr ne nijak hlasite,ale proste neco tam tise drnci a na to uz spojka nema vliv.takze kdyzje to studene ta spojka slyset je a nekdy dost vyrazne.ale kdyz teple tak to asi nedela ona.protoze muze taky drncet kdyz je seslapla?tohle vazne dela az kdyz spanou otacky tak po chvilce to zacne.me dava smysl jak psal kolega,ze jak poklesne tlak delaj to vetily a je to v poradku.ale to preci neni normalni ne?
  2. Ahoj. Nieje to porucha. Mne to robi tiez.Ten zvuk take cvakanie vydavaju ventily a vackovy hriadel. deje sa to preto ze poklesne tlak oleja.ked trosku pridas na volnobeh tak to prestane. je to uplne normalne a nicomu to neskodi. je to z toho dovodu ke ked motor bezi na volnobeh tak aby spalil co najmenej paliva tak vsetky podporne jednotky su off. ani alternator v niektorych situaciach nenabija na volnobeh.vsetko len aby bolo menej emisii CO2. To mi povedali v skoda servise ------------------------------------------------------NE,SPOJKA NA TO NIJAK NEREAGUJE.TOHLE NA DOTAZ ODPOVEDEL KOLEGA SLOVENSKY.ME SPIS ZAJIMA,JESTLI JE TO OPRAVDU NORMALNI,NEJAK MI NEDAVA SMYSL,ZE JE NORMALNI ZE SE OZYVAJ VENTILY A VACKA NA VOLNOBEH A JE TO PRY UPLNE V PORADKU.ZE NEJAKE JEDNOTKY JAKO ALTERNATOR ATD JSOU OFF NA VOLNOBEH DOCELA CHAPU,ALE CO TO MA SPOLECNEHO Z VENTILAMA?
  3. nic takoveho nepisu.nic o spojce.ja pisu to,ze kdyz prijedu autem,vyradim a necham bezet na volnobeh,tak motor ma krasne tichej zvuj a po chvilce se to zmeni.zacne tam neco jako by mirne drmolit.pridam uberu,zase tiche a zase zmena.na spojku to nema vliv.to psal kolega ze to je normalni jak poklesne tlak a delaj to ventily.ale me to teda normalni neprijde
  4. tak jsem vyzkousel v praci 1,4 Tsi.....a dela to taky.prijedu pred firmu,vyradim a necham na volnobeh.auto tichounke a najednou se trochu zmeni zvuk a motor zacne potichoucku jako drncet...ty zvuk opravdu muzou byt ventily.ale nedava mi to smysl,tim ze poklesne tlak,tak aby chrastili ventily,muselo by to hur mazat... a to je zas blbost bo by to slo za chvili do kytek.takze jak rikam,dela to taky a rozhodne mi to neprijde normalni.nekdo jiny nazor?
  5. ale ja se bavim o trojkovej okte.takze 132 kw
  6. dobrý den.už jsem to psal kolegovi vedle,kterej píše že chtel 1,8 tsi ale jde do 1,4,že žádný velký rozdíl ve výkonu a lepší spotřeba....ano ta spotřeba možná,ale lidi neblázněte on srovnává nesrovnatelný.1,4 je s odpuštěnim proti 1,8 líná mrcha.je to motor pro ženskou,kterou výkon nezajímá.vubec nechápu proč se tem motor tak výkonově vychvaluje.jedině 1,8
  7. Pter3

    1,8 vs 1,4

    Tak to ale asi nemyslíš vážně,nebo ta 1,8 mela vyndané turbo.rozdíl mezi tema dvěma je výkonově obrovský.muj názor je ten,že 1,4 tam nemá vubec co dělat,jezdil jsme nedávno se 110 kw a je to motor tak pro ženskou.jdi určite do 1,8 jestli máš rád svižnou jízdu
×
×
  • Vytvořit...