Přejít na obsah

fandart

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

fandart's Achievements

0

Popularita

  1. Díky moc. Za to zalepení člověk asi nic nedá... jen ho to možná bude stát jedno naplnění klimy navíc. Ale díky moc za postřehy.
  2. Zdravím všechny, mám takový problém – u chladiče klimatizace mi mezi plastovým víčkem/šroubem a šasim chladiče vznikla mikronetěsnost, kterou uchází chladící plyn z okruhu klimatizace. Vydrží to přes léto a příští jaro je zase prázdná. Než budu kupovat nový chladič, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenost s utěsňováním chladící soustavy pomocí různých kapalinových přípravků, které podobně jako u chladiče motoru část netěsností dokáží vyřešit. Díky moc. Přikládám i foto netěsnosti.
  3. Diky za nazor. Jsem o trochu klidnejsi :-). Odesláno z mého Lenovo P1a42 pomocí Tapatalk
  4. Zdravím všechny, jsem tu na fóru nový, ale rád bych hned využil příležitosti a na něco se zeptal. Koupil jsem OII, 2008, cca 175 tis. najeto, 1.9 TDI PD, manuální 5-stupeň, chip na 100 kW. Vše se mi jeví zatím jako v pořádku, ale jedna drobnost mě malinko zneklidňuje (obzvlášť po přečetení desítek vláken o dvojhmotovém setrvačníku). Při rozjížení, když pouštím spojku, tak zabírá už od podlahy a její chod je poměrně krátký (na pedálu odhadem 4–5 cm). Když se rozjíždím bez plynu, tak v první fázi než se auto dá mírně do pohybu, tak cítím poměrně velké vibrace motoru (ale auto nijak neškube ani necuká dopředu). Otáčky při tom neklesnou pod volnobežných 900 a v momentě, kdy je už auto v pohybu, tak vibrace přestanou a zbytek rozjezdu je hladký. Při rozjíždění s plynem (cca 1200 ot.) je všechno v pohodě. Stejně tak při jízdě jde vše plynule (řazení, chod motoru při vyšších otáčkách atd.) Je to jen moje paranoia, nebo je to chování nestandardní a může se jednat o lamelu spojky, seřízení vstřiků nebo tu dvojhmotu? Díky za názory.
×
×
  • Vytvořit...