Tak moje zkusenost. Pretesneni vstriku hodne pomohlo. Kazdopadne teply starty jsou horsi stale. Budu upravovat startovaci mapu. Dle informaci z netu je to jedina moznost. Vse ostatni (starter, baterka, cerpadlo) je vzdy jen na chvili ... Sent from my iPhone using Tapatalk
Zkus tocit dyl. Cerpadlo spina jen na nejaky 3 vteriny. V momente kdy tocis dyl tak sepne na stalo nez auto chytne. Vyzkousej to a toc proste dokud to pujde. Kdyz nastartujes tak je to na 90% cerpadlem v nadrzi a vymen ho. Sent from my iPhone using Tapatalk
Proc by nemohla? Dela to palivovej filtr. Muzes mit skriplou gumicku a on si prisava. Me to treba dela podavaci cerpadlo v nadrzi. Je napaleny tak obcas nenatlaci. Musis startovat dyl a ono sepne dokud auto nechytne. Hele muze to byt cokoli [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk
Tak logicky nejake teplotni od ktereho se odviji hadam treba zhaveni? Zkusit u nekoho kdo se vyzna test akcnich clenu na diag. Kdyz se jedna pouze o starty pod 0* tak to bude neco s tim spojeneho ne? To nechytne vubec, nebo az po delsi dobe? Sent from my iPhone using Tapatalk
Je takovy kovovy? Jako sroubek v misce nebo tak neco? Nebo plech nad vyfukem nebo tak proste? Taky mi obcas udela. Ale nevypozoroval jsem souvislost [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Taky sem delal
Tu stejnou
Koupil jsem znackovou Semperit (6mm tusim) + samodotahovaci spony v autodilech a je klid [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk