Přejít na obsah

tomcak

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

tomcak's Achievements

0

Popularita

  1. tomcak

    Vrzání podvozku

    Takže to brzdama opravdu nebylo. V servisu vyměnili levé přední uložení tlumiče na záruku a je po vrzání k mé plné spokojenosti. ;-)
  2. tomcak

    Vrzání podvozku

    Myslím si, že to brzdami nebude. Když málo zatáhnu ručku, tak je pravda, že se při otáčení volantem zezadu ozývají vrzavé zvuky, které jsou slyšitelné i zvenku. Dělá to asi každá Octávka. Megoš to nedělal - měl vzadu bubny :-) U mě je to slyšitelné jen v kabině, venku nic neslyším... na brzdách nohu nedržím a ručku zataženou nemám... A nesedí mi do toho ta manželka :lol:
  3. tomcak

    Vrzání podvozku

    Zdar chlapi, tak jsem tu zas! Začalo mi vrzat auto při točení volantem na místě. Když jsem v autě sám, tak nevrže, když vezu spolujezdce, tak to při točení koly na místě vrže. Nejprve jsem podezříval manželku, ale tou to nebylo :-) Když někoho vezu a parkuju, tak je to trapas s autem 2 roky stáří a najetých 43t km... Při zhoupnutí už to nevrže (pomohlo namazání silentbloků přední nápravy) a brzdy to taky nejsou... Že by se ozývalo horní uložení tlumiče? Co vy na to? Projevuje se uložení tlumiče i jinak? Jo a když je mokro, tak je jedno, koho vezu - v autě je ticho a žádné vrzání není slyšet...
  4. tomcak

    Vrzání podvozku

    ...hold lidský faktor.. až budou komplet vše dělat pouze roboti, tak to bude jedno auto jako druhé, ale to už tu nebudeme... Pořád je to nic oproti Škodě 125. Tam byl majitel zároveň i servismanem :-) Zlaté časy...
  5. tomcak

    Vrzání podvozku

    Tak mi to po létě taky začalo vrzat - OIII, 1.2 TSI 81 kW nájezd 30 tis. km. Při brzdění v malé rychlosti a jízdě přes retardér bylo od pravého kola slyšet vrznutí. Za deštivého počasí nic slyšet nebylo. Podle rady lukyy7 jsem nastříkal silikonem zadní uložení (puk) pravého ramena a světe div se, vrzání utichlo! Takže díky za radu! Jen jsem se divil, že uložení ramen je jiné než u OII (puk je horizontálně a ne vertikálně, jak je to u OII). Když bylo auto skoro nové, řešil jsem ještě podobné projevy - skřípání / vrzání. Při dobržďování před křižovatkou na rovné silnici při prvním sešlápnutí brzdy se ozýval skřípot. U nové ! OII jsem řešil úplně to samé. Nevím proč tak ve výrobě šetří mazivem, ale třmeny brzd byly úplně suché! Stačilo lehce přimáznout a bylo po problému. Pro jistotu při výměně kol letní/zimní třmeny lehounce přimáznu a je klid.
×
×
  • Vytvořit...