Přejít na obsah

Sestbit

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

720 zobrazení profilu

Sestbit's Achievements

0

Popularita

  1. Tak díky no, je to tady super. Pokecat sám se sebou 😄
  2. Mohu poprosit o odpověď na můj předchozí příspěvek? Děkuji
  3. A jaký rs klub na fb to přesně je? Na fb je spousta takových stránek a nevím jestli jsem zrovna v té, kde jsi to psal 🙂 díky
  4. Už jsem tu psal i na fb a byl jsem odkázán sem. Kde tu teda najdu, že se plánoval tento sraz? V sekci Královehradecký a Pardubický kraj nic není 😡. Mě nějak totálně chybí informovanost o těchto srazech a jak vidím, hodně lidí psalo, že o tom nevědělo.
  5. Ahoj klubáci :-) Budu prodávat svoji kočenu a říkal jsem si, že se nejdřív poptám tady, než ji prodám někomu, kdo by se o ní třeba ne moc dobře staral :-) Je to 1.4 TSI 103 kw, uvedení do provozu 31.3.2014, jsem třetí majitel, první majitel byl škofin, druhý majitel soukr. osoba a já ji kupoval 23.1.2017 s nájezdem 45 tis. km. Momentálně má najeto 98 tis. km. Motor už je ta lepší varianta tudíž s řemenem. Olej jsem já i druhý majitel měnil po 15 tis. km. Vše lze ověřit v elektronické servisní knížce, auto servisováno pouze v autorizovaných servisech. V loni auto stálo na octavia srazu v Žamberku, takže pokus si říkáte, že je vám povědomé, je to možné :-) Momentálně nemám žádné foto zevnitř auta, vyfotil bych v případě zájmu. K autu mám 2 sady litých kol, první na léto R18 original škoda kola na O3 RS a druhé na zimu R16. Jediný problém, který kdy s autem byl, byla výměna lamely ve spojce kvůli výrobní vadě. Škoda přiznala chybu a přispěla mě na půlku vyměněných součástek. Tato výměna byla provedena 23.11.2018 při 89982 km. Každý rok dezinfikována klimatizace a po 4 letech vyměněna chladící kapalina motoru. Poslední výměna oleje při výměně lamely tudíž 23.11.2018 při 89982 km. Auto jezdí pouze delší trasy 30 km ráno do práce a odpoledne 30 km zpět domů. Turbo nechávám vždy dochlazovat. Pokud máte nějaký dotaz nebo chcete nějaké detailnější foto čehokoliv, piště buď zde nebo na email danielhelekal@seznam.cz. Tel číslo: 736189127. Osobní prohlídka možná v Žamberku a jeho okolí (Pardubický kraj - Ústeckoorlicko). Cena: obě sady kol 340 tis. Kč, pouze se zimní sadou kol R16 320 tis. Kč Výbava: - Elegance (dnes se jí říká tuším style) - Adaptivní Bixenony, automatické denní LED svícení - Vyhřívané ostřikovače předních světel - Vyhřívané přední sedačky - ABS, ESP, EDS (elektronická uzávěrka diferenciálu) - Asistent rozjezdu do kopce - Dvouzónová digitální klimatizace - Rádio Bolero - Multifunkční volant - Bluetooth handsfree - Konektivita USB, AUX, SD Card, MP3, CD, BT média - Manuální šestistupňová převodovka - Tempomat - Senzor deště - Zadní světla LED - Samozatmavovací zpětná zrcátko - Všechna okna v elektrice - Škoda RS ALU R18 (letní pneu), přidám sadu zimních kol R16 - Zrcátka elektricky ovládaná a vyhřívaná - Parkovací senzory (zadní i přední) - Asistent hlídání únavy - ISOFIX
  6. Ahoj, chtěl bych konečně dořešit můj problém, který řeším už přes rok. Konečně se mě to podařilo natočit, v autorizovaném servisu jim to zrovna nikdy neudělalo tak to nemohli řešit. Dělá to jen když je pod 10°C a to když pustím spojku a když poté zapnu vyhřívané zadní sklo. Čím větší zima/mráz tím více chce motor vyskočit z auta. Pokud je po startu 1200 otáček neudělá to. Pokud je po startu 800 dělá to. Motor musí být studený. Video natočeno v 10°C takže to není tak razantní, ve větší zimě motor hází 2x až 3x více. V tomto případě motor škubnul pouze po puštění vyhřívaného zadního skla a to několikrát (od 19 vteřiny videa). Motor 1,4TSI, 103 kw, 4/2014, najeto 87 tis. km. Dokáže někdo poradit? Děkuji moc za každý názor. edit: ještě dodám, že po zmáčknutí spojky to přestane
  7. mě to dělá jen když je po startu 800 a méně otáček, pokud více (třeba teď v teple je kolem 1200 otáček) tak nedělá cituji příspěvek ze skodahome: ...mě se to občas stává též....když nastartuju a otáčky motoru jsou postupně sestupný od 1250 do volnoběžných tak to nedělá, ale když hned po startu klesnou na standartní volnoběh tak je to slyšet, ovšem jenom v určitém spektru otáček, je to jako když ti klepe trubka do rámu...není to ale po každým startu, spíš sporadicky...v servisu nic neobjevili, vše OK jsi na tom stejně?
  8. Čistě z amatérského pohledu, není pro ten motor lepší aby žral o 3 litry víc a dříve se zahřál? :-) Já jezdím 30 km ráno a 30 km odpoledne zpět, takže z tohohle hlediska mě je to jedno, hlavně že to topí ;-) ale kdo jezdí krátké trasy nemá šanci motor ohřát na 90°C
  9. Ahoj, tak jsem se konečně rozhoupal a před 14-ti dny jsem konečně koupil O3. Z původního plánu koupit 1.2TSI se nakonec vyklubala předváděčka po jednom majiteli 1.4TSI. Moje otázka teď bude směřovat na ohřívání motoru. Začnu tím že jsem do teď měl F1 2002 1,4MPI 44kw, která se i v -20°C ohřála do 5 km na provozní teplotu a teplota už neklesala. Když jedu s O3 mám vypnutý climatronic, ohřeje se za přibližně stejnou dobu, ale pustím topení a teplota chl. kapaliny jde dolu. Což F1 nedělala, i po ujetí 10km a sjezdu z mírného kopečka cca 1km začíná teplota klesat, cca po 15km se teplota už drží (zřejmě už prohřátý motor). Teď mě zajímá jestli je to u těchto motorů normální. Zajímá mě hlavně názor těch, co mají přesně tento motor. Auto je ještě v záruce tak jestli to mám řešit nebo je to normální stav. Moc děkuji za odpovědi
  10. Tak já vám všem děkuji za rady a názory, rozhodl jsem se tak, že počkám jestli časem nesleví na těch mých požadovaných 320 000,-. A ještě jednou děkuji Bártymu, že mě ověřil historii auta ;-) Přihodím naši konverzaci: Takže auto bylo naposled v servisu 26.9.2016 Olej filtry asi běžný servis V roce 5/2015 byla u auta měněna převodovka na záruku ( asi důvod proč to někdo prodal ) Jinak to jezdilo jen běžný servis na olej . Záznam o výměně nárazníků tam není !!! čili je to sázka do loterie jak záruka . Jinak bouraný ani jinak poškozený to nebylo . //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// S tím servisem 26.9. mě to říkal, že zrovna v ten den co jsem měl přijet pípla serviska, nevím jestli náhoda nebo proč to rychle měnili ráno. Mám smíšené pocity, tak výměnu převodovky nemusím brát jako problém ne? Byl to zásah do auta, ale aspoň je tam novější. Jelikož jste psali, že 1,2 TSI se těžko prodávají, navíc když to mělo 4 majitele asi počkám a když to nikdo nekoupí, třeba mě sleví na těch mých požadovaných 320.
  11. 1,4 TSI bych bral okamžitě, ale chci mít dobrou výbavu a 1,2 TSI je o hodně levnější a vejde se do mého rozpočtu, u mě je nějakých 340 opravdu strop
  12. vnější vzhled a výbava bezklíčové odemykání, dálkově ovládané centrální zamykání, kola z lehkých slitin, kontrola tlaku v pneu, metalický lak, přední mlhovky, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, zadní stěrač s ostřikovačem vnitřní výbava bluetooth, dělená zadní sedadla, el. ovládaná přední okna, el. ovládaná zadní okna, el. ovládání zrcátek, handsfree, Isofix, klimatizace automatická, klimatizovaná přihrádka, loketní opěrka přední, loketní opěrka zadní, malý kožený paket, Maxi Dot,multifunkční volant, nastavitelný volant, palubní počítač, sun set,tempomat, vyhřívaná sedadla audio autorádio s MP3, originální autorádio pohon a technika 6ti stupňová převodovka, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, ESP - stabilizace podvozku, parkovací senzory, posilovač řízení, start-stop systém bezpečnost a technika airbag kolenní, airbag řidiče a spolujezdce, airbagy boční, airbagy hlavové, aktivní opěrky hlavy, imobilizér, startování tlačítkem Záruky Prodloužená záruka na 4 roky nebo 120.000km. Jaká by teda podle vás byla odpovídající cena? Chtějí za to 360, chtěl jsem slevu na 320, nabídnuto mě bylo 345.
  13. VIN kód mám, takže to mám nechat prověřit přes cébii ten balíček za 499 nebo dražší? Certifikát od cebie už u toho je 5 hvětviček z 5-ti, ale pouze základní informace. Auto se prodává v autosalonu škoda tzv. škoda plus. Bylo mě řečeno, že nárazníky byli měněny normálně ve škodovce a záruka tím platí. Dělal to ten týpek co dělá ve škodovce, co to měl na rok pronajmuté. Auto má ještě takové ty hliníkové RS lišty když otevřeš dveře. A zrcátka stříklé do černa + to křídlo na létání a černou přední masku, jinak žádné další úpravy jsem neshledal
  14. Ahoj, chtěl bych koupit tuto OIII (viz foto v příloze), je to rok 2013 1,2 TSI 77kw najeto 44xxx. Stav auta mě přijdě dobrý, ale jedna věc mě u něj zaráží, byl bych už pátý majitel. Proto by mě zajímalo jestli už jste se na něj nebyli někdy někdo podívat, když už se tolikrát prodávalo? Popřípadě je to u předváděcích aut normální, že mají tolik majitelů? První majitel škoda referenční vůz, druhý majitel nějaký pracovník ze škodovky, který to měl rok a pak už 2 další majitelé. Je ještě rok v záruce, tím pádem bych se neměl ničeho obávat? Předem moc děkuji za odpovědi a doufám že nevadí že jsem založil nové téma, protože nevím kam bych to měl zařadit.
×
×
  • Vytvořit...