Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


15degren

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    163
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli 15degren

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

206 zobrazení profilu
  1. zvýšené otáčky na volnoběh

    Krom toho že píšeš do špatné sekce, tak kdyby sis pročetl diskuzi věděl by jsi, že to způsobuje regenerace filtru.
  2. EGR VENTIL

    Ještě existuje úprava egru, kde ti odpojí jen samotný chladič. U ventilu je přepínač, který posílá plyny bud přes chladič nebo při studeném motoru rovnou bez chlazení do motoru, ten se odpojí a klapka se dá do polohy chladič uzavřen... kupodivu to neháže chyby... Motor mi s tím najezdil 70K km bez problémů, trošku víc papal na druhou stranu filtr se paradoxně méně zanášel... Tj EGR fungoval ale nechladil zpětné spaliny... udělal jsem obrázek aby to bylo jasné: (zeleně je zakroužkovaná klapka, modrá čára je poloha klapky po úpravě a fialová je cesta spalin po úpravě... chladič prostě nechaldí egr ale egruje, teplota výfukových plynu před DPF s úpravou se pohybovala při běžném provozu kolem 300 stupňů, od doby co mám nový chladič je to kolem 120-180) Není mi jasné proč MotorPower mluví o zanášení DPF při jízdě s odstaveným egrem, protože pokud je odstavený tak to, tak se filtr zdaleka tak rychle neplnil. Sice je fakt že jezdím hlavně dálnice, ale to na tom nehraje moc roli. S funkčním egrem se filtr plní rychleji. Třeba to Motorpower objasní, za což bych mu byl vděční.
  3. EGR VENTIL

    Wahler je výrobce DQ jako prvovýroba, nikdo jiný ty DQ nevyrábí, taky verze DQ má dost much, protože je to sice od wahlera provýroba, ale ne ta co se dodávala dlouhá léta. Původní výrobce už EGR pro škodovku nevyrábí, ta má levnějšího dodavatele právě wahler a když budeš mít egr s indexem DQ tak to vždy bude wahler... Kdyby jsi někde sehnal poslední verzi před wahlerem, měl by si to lepší, nicméně už je to přes dva roky, takže neseženeš a aby ti DQ fungovalo 100 % dobře tak je lepší tam mít prostě tu 9972...
  4. Spojka Sachs na 2.0TDI - 144 000km

    také se to tuším týká pouze 6 kvaltů u 2.0 TDI verze tj 240mm verze. Sach u 1.6 TDi 5 kvalt (228mm) takové problémy myslím neměl a nemá, nicméně článek se právě odvolával na popsaný problém s motorizací 1.6 TDi kde právě nic jiného než 228mm není, tak jsem z toho trochu mimo...
  5. Hodnota vstřiků není tak hrozná aby mu šla při regeneraci nafta do oleje. Buď to řešil dál a dal vstřiky na stolici, kde mohly zjistit že jeden spíš reálně čůral než rozprašoval a tím to vyřešil, nebo došel k názoru že jezdí primárně po městě, filtr se nedokáže pořádně vypálit a nafta se kvůli opakování a pouštění regenerace za studena dostává do oleje. Ona se totiž regenerace pustí když je teplota motoru nad 45 stupňů, ale to motor ještě zdaleka není prohřátý a v ten to moment se dostává nafta do oleje opravdu ve velkém množství, problém přerušené regenerace netkví ani tak v tom že jsi jí přerušil, jako v tom že se pustí prakticky okamžitě znovu po nastartování...
  6. EGR VENTIL

    Neřikal jsi že ti dávali nový EGR ? Já jen že když jsem od škodovky dostal nový EGR poslední revize, tak se motor přestal klepat, před výměnou jsem si neuvědomoval jak moc je motor neklidný při startování/vypínání nebo ubrání plynu... Já jen že to klepání co pořád řešíš nemusí být vůbec klapkou ale klidně špatnou funkcí egr ventilu, mě taky dlouho kontrolka nesvítila....
  7. Vymena rozvodov

    já měnil ve 220 po 8 letech protože za chladna byl slyšet trochu napínák... pumpa byla měněna ve 140 bez rozvodů. sekundární řemen na alternátor mám pořád původní :-)
  8. protože do nádrže dostanu 65 litrů když mám rafičku skoro na 0 a dojezd 0 km
  9. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Ty fotky od rayxe nahoře vypadají, jak kdyby se někdo z 1.8 TSIčka snažil udělal TDIčko :-D a neb palíme více oleje než benzínu :-D Jinak je to jasný nabídnou židličku a připraví si defibrilátor :-D
  10. nemám podle mě jezdí lépe po úpravě...
  11. To tam máš asi poslední SW že ? Ona totiž 1.6 TDi s původním SW když měla v cajku vstřiky, nebyl v kabině slyšet, proto dost lidí prská na úpravu NOxu, protože z auta se trošku stal traktor. Ono ne že by ten motor byl reálně hlučnější, jen produkuje frekvenci hluku která lépe proniká k řidiči a víc tak motor slyší. Před úpravou se jeho chod zas tak výrazně neodlišoval, to že jde o naftu se dalo spolehlivě poznat až tím že motor ztrácel s otáčkami nad 3.5k výkon. Ono právě po úpravě slyší řidič ani ne tak motor jako vstřikovače, které fakt hlučně cvakají, protože do nich perou kvůli dieselgate hraniční tlaky.
  12. Tvrdíš že jsi dělal rozprachovou zkoušku vstřikovačů před a po užití aditiva ? Tak tomu se prostě těžko věří...
  13. No věř že když to dáš do plna a pak tu nádrž odsaješ, tak to bude kolem 68l. To možná nedávají jen majitelé 1.6 TDi se simens vstřikovačema, ale dávají to tam zbytečně...
  14. Vysvětluješ to dobře, já se ti snažím vysvětlit že to dávkuješ špatně. Nádrž TDI octavií má kapacitu kolem 68l. 22ml toho aditiva se dává na 10l nafty takže 150ml aditiva obsažené v té lahvičce, je přesně na celou jednu plnou nádrž. Je jedno kolik máš v nádrži nafty, prostě to tam naleješ celé a doplníš nádrž do plna, tím přesně splníš dávkování aditiva, jestli jsi to rozložil do více nádrží tak byl efekt pravděpodobně velmi slabý nebo žádný. Navíc koukám že máš 2.0 TDi, který používá systém BOSCH. To aditivum o kterém se tu bavíme, je určen vyloženě pro 1.6 TDi a to ještě verze do roku 2012 se vstřikovačema od siemensu, které trpěli na specifický problém, které tohle aditivum částečně řešilo, takže se v každém případě namáháš úplně zbytečně.
  15. To jedno balení toho aditiva tam naliješ celé když máš dojezd mezi 50 a 200km a dáš pak hned plnou nádrž, dávkování je nutné dodržovat, když to moc ředíš nemá to účinek, ta nádobka je přesně na celou jednu nádrž, když to budeš různě míchat, tak nikdy nedocílíš kýženého efektu. Tj optimálně prostě nalít nádobku do nádrže a dotankovat na plno, ono se to promíchá a máš to rozředěné v cca 60 litrech nafty, které ideálně vyjedeš do rezervy a až pak natankuješ znova.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.