Přejít na obsah

speddy00

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

speddy00's Achievements

0

Popularita

  1. Děkuji za odpověď 🙂přeji hezký zbytek večera
  2. Dobrý večer mohl by mi někdo poradit nebo říci co znamená tato ikona s číslem 16?děkuji
  3. Dobrý den chtěl bych se zeptat ,prestali mi fungovat přední stěrače na mé 2octavii 2.0tdi,vyměnil jsem motorek ale stále se ani nehnou ,po připojení jiného motroku(vadného)tak se rozjedou ale jedou v jednom kuse ,mohl by s tím někdo poradit co a jak děkuji ☺
  4. Dobrý den chtěl bych se zeptat ,prestali mi fungovat přední stěrače na mé 2octavii 2.0tdi,vyměnil jsem motorek ale stále se ani nehnou ,po připojení jiného motroku(vadného)tak se rozjedou ale jedou v jednom kuse ,mohl by s tím někdo poradit co a jak děkuji ☺
  5. Říkal mi to přímo servisman našich služebních automobilů,jinak moc děkuji za odpověď ☺,jsem klidnější i když jsem to tak trošku tušil že to bude nesmysl ?ale i tak děkuji za radu a odpověď
  6. Dobrý den chtěl bych se zeptat mám 2 Octavii,a bylo mi řečeno že když odpojim baterku od kontaktu ,třeba při nabíjení tak musím po zapojení do servisu na diagnostiku aby se nastavil snímač řízení jinak se prý zničí řízení a mě by zajímalo jestli je tomu tak ☺ či nikoliv předem děkuji za odpověď . speddy00@seznam.cz
  7. Dobrý den chtěl bych tímto požádat o radu,jednoho krásneho rána se mi v autě rozvítila na palubové desce kontrolka airbagu (MÁM ŠKODA OCTAVIA II COMBI 2.0TDI TYP MOTORU BKD) řekl jsem si tedy že asi nejspíše praskla pojistka přeci jen byli v noci mraziky.otevřel jsem tedy pojistkovou skřínku která se nachází v autě u řidiče,zjistil jsem že pár pojistek je opravdu popraskaných,tak jsem je vyměnil od té doby mi v autě svítí jak airbagy tak kontrolka motoru,auto ztratilo věškerou sílu kterou mělo před tím než jsem pojistky vyměnil,mechanik mi řekl že auto spadlo do tak zvaného nouzového režimu,při napojení na diagnostiku zjistil že EGR ventil je stále otevřen na 97%,což je prý špatně vyndal tedy EGR ventil vyčistil vyzkoušel a EGR ventil funguje jak má zavírá a otvíra jak má.jenže auto stále hlasí chybu motoru tak zkusil dát i novou vahu vzduchu která také funguje,turbo je také v pořádku. Jen mě stále nejde do hlavy jak je možné že po výměně pojistek se auto hodí do nouzového řežimu a nejde s tím nic udělat?a mechanik si s tím neví rady?můžete mi tedy poradit jestli s tím máte někdo nějaké zkušenosti co se mohlo pokazit?děkuji :-) a ještě jestli nekdo neví copak je to za díl a jak se nazývá? :-)
×
×
  • Vytvořit...