Přejít na obsah

eddieky

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

eddieky's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, před 3 týdny jsem nechal vyměnit rozvody, motor BMN. Od té doby se zvýšila spotřeba na volnoběh podle palubního PC o cca 0,2-0,3l (před výměnou PC ukazoval hodnotu na volnoběh 0,4). Žádná kontrolka nesvítí, na diagnostice v servisu nic nenašli. Dalším projevem je, že se podle mě moc často DPF snaží regenerovat, ani ne po 100 km. Projevuje se to takovým bublavým zvukem od výfuku. Co jsem tak koukal po fórech, může to být špatným "seřízením" rozvodů? Nevíte, co s tím? Popřípadě poradit někoho, kdo tomu rozumí a dokázal by to dát do pořádku. Díky . :)
  2. Zdravím, jen dodám, vše vyřešeno cca 2 měsíce zpět, bylo to čidlem. Díky za tipy :)
  3. Zdravím, chci poprosit o radu. Mám Octavii RS TDI BMN r.v. 2007. Při jízdě mi motor v tom lepším případě spadne do nouzového režimu, a nebo mi sprostě úplně bez varování zhasne, pokaždé se rozbliká kontrolka žhavení. Po opětovném nastartování bylo vše v pořádku, žádná kontrolka nesvítila. O víkendu se mi to stalo znovu, opět nouzový režim, zastavil sem teda, vypnul motor, ale pak už nešlo dobře nastartovat, strašně dlouho točil startér, pak chytlo. To se opakovalo ještě jednou, ale tentokrát sem nestartoval hned, ale nechal to nějakých 5 minut být, tak chytlo hned. Když stojím a mám vyřazenou rychlost, tak auto chcípne tak za 10 vteřin, zatím pokaždé, když sem to zkoušel. Byl sem s tím v servisu, diagnostika vypíše tohle: P0322 Snímač polohy klikového hřídele - žádný signál. Myslel sem tedy že chyba bude v čidle, ale to jev pořádku, prej ho proměřovali. Závada podle nich je v řídící jednotce, ale je to jejich domněnka...a nechce se mi naslepo něco kupovat jen z jejich pocitu. Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem, popřípadě nějakou radu nebo někdo, kdo by mi pomohl? Děkuji za odpovědi :)
  4. Zdravím mám takový problém se svým vozem Škoda Octavia 2 RS 2.0 TDI, rok výroby 2007, kód motor BMN. Kupoval jsem nový DPF filtr od firmy Elit, ale po namontování se objevují stále dokola stejné problémy. Po ujetí 150-200 km se rozsvítí kontrolka DPF a kontrolka žhavení a auto spadne do nouzového režimu. V servisu Bosch nenašli žádnou závadu na fyzických komponentech. Prý by to mohl dělat software řídící jednotky, který ,,odmítá'' nový filtr přijmout, ale oni nejsou schopni ho přehrát ani zjistit současnou verzi, která tam je. Dočetl jsem se, že problémy s DPF by měla řešit verze 4366. Chci se zeptat jestli s tím máte někdo nějakou zkušenost, popřípadě poradit kde to nechat udělat, v okolí Plzně. Díky moc
×
×
  • Vytvořit...