Hyundaista opravdu néé, i když myslím, že to jsou povedená auta. Miluji Alfa Romeo (jako první auto jsem měl 156 2.0 TS), pak byly nějaké omyly s kosočtvercem a aktuálně jsem jezdil (počítám víc než 10.000km ne jen vyzkoušet) s Mazda 6 2.0 benzin, 2,2 diesel AT a poslední 2,2 diesel MT Revolution TOP. Věděl jsem, že při přechodu na oktávku to nebude žádná hitparáda, protože Mazda 6 je konkurent Superbu tak jsem si říkal, dobře, klesnu o třídu níž, to se dá vydržet. Nedá.... :-) Ale budu muset, zvyknu si.
Plasty...i Mazda má pár plastových tlačítek, to v ceně do milionu snad všichni
Sloupky....Mazda má extrémně dlouhou kapotu a všechny sloupky posunuté o několik cm dozadu. Výsledek je neskutečnej zornej úhel předním sklem a když kouknu doleva vidím ven a ne B sloupek jak v oktávce. (Kdybych měl 210cm řeknu si, že to není pro mě, ale se standardní postavou mě to prostě vadí)
Kdo vymýšlel ergonomii ovladačů? Tlačítko "CANCEL" na tempomatu? trest smrti!
Jízdní komfort popisovat nebudu, nechci se znova naštvat, ale asi budu úsek na kostkách vždy objíždět.
Proč žere o 0,5-0,8 L více než o třídu větší a 50 koní a 100N.m výkonnější vůz se dvěma turby??
Zátah motoru je fakt příjemnej, kufr maximální, ale radši bych v kufru vozil o 100 litrů méně vzduchu a měl auto ve kterém se řidič cítí báječně a jízdu si užívá.
Za mě teda velké zklamání :-(
Nejde o to, že bych neuměl. Ale když si posed nastavím abych se cítil dobře, jde znát citelně horší výhled z vozu než jsem byl zvyklý. Takže to beru jako konstrukční prohru pro škodovku. Každý má jiné priority, já bych oželel 50 L prostoru v kufru a radši bych viděl bezpečně z auta :-) Někdo třeba neustále stěhuje a vyhovuje mu osobní auto alá dodávka :-)