Přejít na obsah

Vulcan163

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

792 zobrazení profilu

Vulcan163's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím, měl bych dotaz ohledně problému se zvýšením kouřivosti, konkrétně když přidám plný plyn z nízkých otáček např. na dvojku tak do doby než zabere turbo jde z výfuku černý kouř. Poté nad cca 3000 otáček už černý kouř není. Pokud přidávám mírně plyn tak z výfuku žádný kouř nejde. Auto jinak táhne normálně, možná je v nižších otáčkách mírně línější než zabere turbo. Mám podezření na turbo nebo na vstřiky.... Turbo je původní - 320t km (1.9 TDI BJB) a vstřiky jsou také původní kromě prvního, ten je repas. Turbo v zimě mírně píská a poslední dobou při puštění plynu je slyšet menší "zasyčení" z motoru. Neměl by jste někdo radu na co se podívat jako první ? Děkuji 1.9 TDI BJB
  2. Zdravim, nevíte čim by mohlo být způsobené to, když jedu a v nízkých otáčkách sešlápnu plyn (prudce i jemně) tak vždy když pedál pustím slyším z motoru takové jakoby divné proklouznutí ? Zdá se mi, že to "proklouznutí" se stane pouze v nízkých otáčkách, ve vyšších to buďto přes hluk motoru není slyšet nebo se to neděje... Toto proklouznutí něčeho se děje opravdu jen v tu chvíli když pouštím plyn.... ani když ho dám na podlahu a pustím ho kdekoli nad cca 3000ot. tak se nic nestane. Auto jinak jede úplně normálně, žádné jiné problémy nejsou ani ve výkonu... Předem děkuji
  3. Měl jsi pravdu. Byla na několika místech přerušena kabeláž.... Moc díky za pomoc. auto už zase jezdí 🙂
  4. Kabeláž u startéru jsem zkontroloval a vše se zdá být ok. Když čidlo odpojím, tak diagnostika hlásí více chyb... takže kontakt s čidlem je asi ok...
  5. Zdravím, mám tu takovou menší záludnost s O2 1.9 TDI BJB motor. Rozvítila se mi nedávno kontrolka motoru. Po napojení na diagnostiku v servisu hlásí závadu - P0113 - čidlo teploty nasávaného vzduchu - signál příliš vysoký V servisu vyměnili dané čidlo a bohužel problém stále přetrvává. V servisu zkoušeli i více čidel (měli tam i použité z jiného auta ale také to nepomohlo) Potom dle mechanika tuto chybu způsoboval EGR ventil, který už má za sebou přes 300tisíc km... ten jsem také vyměnil, ale závadu diagnostika pořád hlásí. Po smazání závad se do vteřiny opět objeví. Nevíte čím by to mohlo být? Nemůže být přerušený někde od čidla nějaký drát? Auto jede zřejmě v nouzovém režimu - má tak poloviční výkon. Děkuji za rady
  6. Zdravím, nevíte někdo čím by mohlo být způsobeno blikání LEDek v zrcátkách ? V zrcátkách jsem měl předtím klasickou žárovku. Vyměnil jsem je za LED - v Globusu jsem je koupil 😄 LEDka svítí perfektně když jsou dveře zavřené. Otevřu-li dveře začne LED rychle blikat. Po zavření dveří opět blikání zmizí a LEDka svítí správně. Nevíte náhodou čím by to mohlo být? Díky
  7. Vzadu jsou kotouče taky. Před rokem předtím než sem vyměnil přední kotouče tak to kopalo do volantu hrozně při vyšších rychlostech. Po výměně to bylo cca 10 měsíců úplně ok a teď už to zase začíná kopat do volantu ale zatím značně méně. Snažím se brzdy šetřit... Zahřátí mám pocit, že i když nebrzdím nějak moc nebo prudce tak se to i tak zhorší... Ještě jsem si všiml když jsem si nechával přehazovat kola tak levé zadní kolo když jsem s ním otáčel tak mělo mnohem větší odpor než pravé zadní ( to se točilo perfektně bez odporu) . Levé se otočilo tak jednou a hned se zastavilo... Nemůže to mít na svědomí i ložisko?
  8. Zajímavé je ale, že dnes ráno brzdy cca 10km byly úplně v pohodě a žádný vibrace nebyly. Až se auto zahřálo tak to zase mirně začalo... Kdyby to bylo destičkama, nedělo by se to pořád?
  9. Zdravim, pokračování příběhu :-) Cca předpůl rokem jsem vyměnil přední kotouče a zdálo se, že vibrace při brždění ustály. Cca před měsícem se to ale opět vrátilo. Teď je rozdíl v tom, že když brzdím, vibrace nejdou od volantu ale řekl bych od zadních kol. Když nastartuji a auto je studené, zdá se, že vibrace jsou téměř neznatelné a po zahřátí se to zhorší. Čím vyšší rychlost tím větší vibrace. Někdy i při zahřátém motoru autop brzdí normálně. Vibrace jsou pořád stejného typu. Jako kdyby auto chvíli brzdilo pak zase ne atd.. brzdící účinek se při brždění pravidelně střídá.. jako kdyby byl právě zvlněný kotouč.... V čem by mohl být problém? Může to být způsobeno něčím jiným než kotoučema? DOPLNĚNÍ: Třeba dnes po ránu brzdy úplně v pohodě, než se zahřáli, tak brzdily krášně plynule...
  10. Tak problém vyřešen, kdyby to někoho zajímalo :-D Vadná elektronika vstřiku na prvním válci. Repas 1ks vstřku, nová elektrická lišta ke vstřikům, práce 7500kč bez DPH :-)
  11. Zdravím, chtěl bych s zeptat jestli náhodou někdo nevíte s čím by mohl být spojen problém s vibracemi od motoru. Před pár dny když jsem jel z práce tak cca po 10km jsem potřeboval předjet rychleji jedno auto a při sešlápnutí pedálu začal motor značně cukat. Otáčky byly cca 2200... Jakmile jsem plyn ubral tak už se motor choval ok a při dalším sešlápnutí pedálu už zase motor krásně táhl bez jakéhokoliv škubání. pak bylo cca 2 dny auto v klidu a dnes jsem opět vyjel vlažným tempem a cca po 30km jsem chtěl trochu auto prohnat a začalo zase cukat (jako kdyby byla vadná svíčka u benz. motoru) a cukání pokračovalo i když jsem sundal nohu z plynu a i když jsem zastavil tak na volnoběh se auto třáslo. Vypnul jsem motor, počkal minutku, nastartoval a zase auto jezdilo perfektně. Nevíte kde by mohl být problém? Napadá mě palivový filtr /už mám trochu zpoždění s výměnou) nebo ERG ventil nebo vstřik? Ještě jeden poznatek, cca pár měsícu když někde stojím na volnoběh, tak se jednou za čas mírně otřese, ale jinak v záběru nebyl zatím žádný problém. Děkuji za rady. Ještě dodám:spojka nová, dvouhmota taky. Občas když je motor teplý auto húře startuje...
  12. Z Prahy. Byl bych rád za kontakt na někoho šikovného.
  13. Zdravim, co by jste mi prosím poradili na vyleštění laku, resp. obnovu laku? Mám ho docela slušně poškrábaný od myčky a mám i na střeše takové podivné bílé tečky (které ale jdou trochu hrubší silou dolu) Našel jsem tento návod https://renovaceautolaku.webnode.cz/znacka-3m/ ale nevím zda by to pomohlo, nebo rád bych si nechal poradit od specialistů zde :-) Děkuji
  14. Zdravim, měl bych dotaz, vždy při přidání planu (je jedno jestli jemně nebo více) dojde k drobnému cuknutí od motoru. Je to vždy jen při přidání plynu se zařazenou jakoukoliv rychlostí bez použití spojky (spojku a dvouhmotu mám novou). Mám podezření na silentbloky motoru, že vždy když jde motor do záběru tak se trochu hne. Jinak pak má motor krásný tah, bez jakýkoliv porblůmů. Jde je o to prvotní přidání plynu .. Předem díky
  15. Zdravim, chci se zeptat jestli někdo nemáte nápad čím odstranit bílý sajrajt z karoseire - viz. foto. Tečky jdou těžce ale naštěstí jdou dolu... zajímalo by mě, kde sem to mohl chytit. Projel jsem kartáčovou myčkou a žádná změna. Není na to nějaký přípravek jak to dát pryč? Díky.
×
×
  • Vytvořit...